Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

COVID-19: Teruskan perkahwinan walaupun sedar risiko jangkitan

1-5-2021 12:28 AM Komen: 13


RATLAM: Status sebagai pesakit COVID-19 tidak menghalang seorang lelaki dari India untuk meneruskan majlis perkahwinannya.

Perkahwinan itu berlangsung di Ratlam, Madhya Pradesh, India, dengan hadirinnya menggenakan PPE atau kelengkapan perlindung diri.

Menurut laporan media tempatan India, majlis perkahwinan tersebut mendapat kebenaran kerajaan India.

Kata bapa pengantin lelaki itu, anaknya disahkan dijangkiti COVID-19 beberapa hari sebelum majlis berlangsung.

Tambahnya, anaknya itu tidak mengalami sebarang simptom sebelum disahkan positif.

India merekodkan jumlah jangkitan harian tertinggi dunia, dengan jumlah jangkitan melebihi paras 18 juta kes.

Jumlah kematian pula meningkat tiga kali ganda sejak tiga minggu lalu.


Sumber : Astro Awani

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 13
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Plain-tif 2-5-2021 01:46 AM
Semoga cot sembuh baya

Lain-lain Komen

Quote annakay 1-5-2021 02:12 AM
Entah lah nok... mak nak kutip kacang je ni.
Quote slyfynx 1-5-2021 02:33 AM
Ala, kt sini pun sama.
Gatai bijik jgk nk buat kenduri.
Quote Mina2215 1-5-2021 05:25 AM
Nak tunggu abis covid ni tah bila. At least dia amek precautions dan kebenaran kerajaan  untuk buat majis
Quote sarah82 1-5-2021 08:31 AM
Covid atau tidak.. Tak boleh halang manusia utk bernikah dan berkeluarga... Jadi aku doakan pasangan ni si lelaki tu sihat dari covid.. Kesian weiii.. Baru nikah lepas tu psgn meninggal dunia
Quote soslaili 1-5-2021 09:28 AM
tak perlu baju designer tersohor bagai.
Quote bebah 1-5-2021 11:27 AM
Asalkan dapat kawin kekdahnya...
Quote ReginaGeorge 1-5-2021 11:29 AM
Asalkan halal.. Biarlah baju kawen rege spoloh hingget je.
Quote ahlam_nabiha 1-5-2021 11:41 AM
buatlah apa pun urusan kehidupan seharian asalkan jaga SOP.
Quote gekkou 1-5-2021 12:19 PM
ada tengok video youtube Asian Boss interview vaccine expert, Dr Kim
very calm and knowledgeable he is
Quote Decaffeinated 1-5-2021 12:23 PM
Sebab yang Covid tu yang jantan.

Quote Somed 1-5-2021 04:27 PM
Kalau nak tunggu covid ni memang tak tau sampai bila.. Walaupun berbungkus ikatan cinta tetap diteruskan..
Quote kucim 1-5-2021 11:50 PM
Apa2 jelah asal bhagia
Quote Plain-tif 2-5-2021 01:46 AM
Semoga cot sembuh baya

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top