Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Jutawan Playboy Tiduri 4,000 Wanita Mati Diracun Isteri Sendiri?

30-4-2021 11:37 AM Komen: 48
Seorang jutawan Jepun yang terkenal kerana meniduri 4,000 wanita mati disyaki diracun oleh isterinya sendiri kerana wanita itu mendakwa ingin menjadi yang terakhir ditiduri suaminya, lapor akhbar The Sun semalam.

Saki Sudo, 25, dituduh membunuh Kosuke Nozaki, 55, tiga tahun lepas selepas mengahwini jutawan itu pada Februari 2018.


Kredit foto: The Japan Times/The Sun

Nozaki yang menjadi kaya-raya menerusi perniagaan hartanah, pertanian dan pinjaman wang itu mati dalam tempoh hanya beberapa bulan selepas mengahwini Sudo.

Menurut laman berita Tokyo Reporter, Nozaki berbangga kerana telah meniduri 4,000 wanita dan pernah menulis sebuah buku bertajuk Don Juan of Wakayama pada tahun 2016 iaitu gelaran merujuk kepada dirinya sendiri.

Tujuan saya mengumpul kekayaan adalah untuk berjanji temu dengan wanita-wanita cantik, tulisnya.

Dia juga dikatakan pernah bertanyakan soalan kepada Sudo mengenai sama ada wanita itu mahu menjadi wanita terakhir dalam hidupnya.

Pada  Mei 2018, Nozaki ditemui mati oleh Sudo di atas sofa di kediaman mereka di Tanabe. Polis kemudiannya mendapati terdapat kesan dadah dalam sistem badan jutawan itu.

Sudo kini ditangkap manakala siasatan kes masih berlangsung. 


Sumber: Kosmo

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kakakko 6-5-2021 09:46 AM
Apa nak heran kalau 4k pun. Jepang kot..

Kenapalah bininya bunuh cara tak bijak gitu. P la panggil pembunuh upahan ke. Dah ke dalam ko..

Lain-lain Komen

Quote darkness 30-4-2021 11:40 AM
Pengajaran kepada lakibuaya...soon ko pula mati
Quote annehuda 30-4-2021 11:43 AM
4000 wanita??? lelaki dan propa berpisah tiada
Quote Cece1234 30-4-2021 11:48 AM

Tujuan saya mengumpul kekayaan adalah untuk berjanji temu dengan wanita-wanita cantik, tulisnya.



Last2 mati di tgn wanita cantik (cantik kerr??)

Sia2 je kumpul kekayaan..
Quote KIM.K 30-4-2021 12:39 PM
annehuda replied at 30-4-2021 11:43 AM
4000 wanita??? lelaki dan propa berpisah tiada

kalau setahun 365 tino, ada lah giat dekat 10 tahun itupun jika takdo trisam
Quote insulin 30-4-2021 12:44 PM
Tldr; sesetengah perempuan adalah merbahaya.
Quote angelofish 30-4-2021 12:51 PM
bini nya pon.sebelum kawen kan dah tau perangai laki nya.ke dah jatuh cinta
Quote rainbowrainz 30-4-2021 01:03 PM
Gilaaaaa...eloklah mampus...
Quote tipah89 30-4-2021 01:06 PM
dasyatnya..elokla lenyap dari muka bumi.
Quote any42 30-4-2021 01:24 PM
gila btul ke 4ribu. xde kna pmyakit lak pacik ni.
xde yg smpai tberanak ke ek kot la satgi bgaduh brebut mintak harta
Quote mijot 30-4-2021 01:30 PM
eloklah tu..
Quote mrsbale 30-4-2021 01:33 PM
Bukak tred nk tgk kot ada gambo laki tu je.
Nyesal bukak
Quote Simunggu 30-4-2021 01:59 PM
puas dia mencelop sebelum kojol
Quote sukacactus 30-4-2021 02:05 PM
Sepadan la diorang
Quote seri_mawr 30-4-2021 02:12 PM
4000 org  wanita umur 55 thun....

tak hensem bnyk duit...ramai jek wanita nak tido sekali....huhuu...

Quote Aliaskotonggo 30-4-2021 02:58 PM
mengentot sampai tua, semua air mani yg mengalir lesu setelah terpancut deras kini hanya tinggal kenangan
Quote TOPwind 30-4-2021 03:03 PM
tipah89 replied at 30-4-2021 01:06 PM
dasyatnya..elokla lenyap dari muka bumi.

dia tidur dgn 4K pompuan bukan bersetubuh kena faham tu.

Quote dani-rox 30-4-2021 06:22 PM
55thn? Muka sang playboy tua sgt mcm 70thn. Mungkin penangan mengeseks beribu2 pasangan, sampai mengerepot paras rupa.
Quote ifanonline 30-4-2021 06:25 PM
4,000 wanita tu mungkin golongan andartu jepun
Quote jazaa100 30-4-2021 06:34 PM
ifanonline replied at 30-4-2021 06:25 PM
4,000 wanita tu mungkin golongan andartu jepun


kau ni Ipannn......

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top