Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Bercerai Sebab Selalu Lebihkan Ibu Daripada Isteri, Baru Sekarang Fizo Omar Buka Mulut

20-4-2021 01:14 PM|Oleh: Saiful| Komen: 280

Kes penceraian di antara Fizo Omar dan bekas isterinya, Mawar Karim pernah menjadi isu hangat di kalangan netizen.

Ada yang mendakwa punca penceraian adalah disebabkan Fizo selalu melebihkan ibunya.

Selepas beberapa tahu, Fizo buka mulut mengenainya.

Foto: IG

"Tidak pernah keluar mana-mana kenyataan daripada mana-mana pihak yang berkaitan dengan ibu belah saya atau belah Mawar.

"Tapi mungkin bila kita ambil pendekatan untuk berdiam diri, jadi keluarlah macam-macam spekulasi.

"Jadi pada saya tak perlu saya menjawab, tak perlu saya mengiya dan menidakkan, biarlah benda itu antara rahsia saya dan Mawar.

"Bagusya saya dan Mawar berdiam diri tanpa membukan pekung atau membuka aib mana-mana pihak. Sebab semua orang ada salah semua orang ada kebaikan dia.


"Jadi nak buat assumption, terpulang pada orang dan pada saya, kami lebih tahu apa yang berlaku,"katanya seperti dipetik di Gempak.

Tambah Fizo, ibunya juga tak pernah campur tangan dalam membuat keputusan atau apa sahaja berkaitan dengan hal rumah tangga mereka.

"Mak saya tak pernah campur tangan, jenis diam dan tak ambil tahu. Kami bergaduh pun mak tak tahu. Pada mulanya saya simpan, tapi bila duduk serumah, dia lebih makan garam, lebih tahu dan syak.


"Saya tak akan cerita sebab bila kita cerita, kita tengah panas tengah marah, semua tentang dia jadi tak betul dan semua berkenaan kita betul.

"Jika nak bercerita atau perlukan seseorang untuk berkongsi sebaik-baiknya biarlah reda dulu, fikir positif. Boleh nak bercerura tapi biarlah sejuk dahulu."

Fizo dah pun jelaskan, jadi jangan tuduh-tuduh ya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
1
0
Komen: 280
Komen

Previous : Anak Zarina Zainuddin Hilang Di Bazar Ramadan

Next       : Orang Sibuk Main Boling, Sheila Rusly Sekeluarga Solat Tarawih Di Belakang

Komen Terbaru

Quote totokreturn. 1-5-2021 02:55 PM
BicaraHatiku replied at 1-5-2021 11:16 AM
Duit banyak pun  suami ada peranan dan tanggungjawab. Takkan semua nak harap bini ko.

ala, sama sama la kongsi apa salahnya. Lebih berkat kalo berkongsi dgn suami sendiri

Lain-lain Komen

Quote tipah89 20-4-2021 01:33 PM
jadi betulla sbb mak dia dok serumah punca bercerai.
Quote mohdcrow 20-4-2021 01:43 PM
Yang aku paham...orang tuduh A, pastu ko ngaku A, last2 sound jangan main tuduh2....kikiki
Quote ais_kosong 20-4-2021 01:44 PM
Kalau xmau cerita diam. Ni dok bagi hint tapi masih dok nafikan.
Quote mawarika 20-4-2021 02:01 PM
Ioilss terfikir nak bawak mertua dok sekali.. tapi.. tapi..tapi.. byk tapikan...
Quote sfrnna 20-4-2021 02:08 PM
So. Ceritanya si fizo ni takmau cerita. Kahkahkah. Move on jela khenn.. Sbb tu org kata jgn dok serumah dgn mentua.
Quote laradelara 20-4-2021 02:09 PM
Edited by laradelara at 20-4-2021 02:11 PM

Cter lama yg dah basi. Nape up lagi? Nk promote product eh.. Nmpk cheap k
Quote addamnor 20-4-2021 02:09 PM
mawarika replied at 20-4-2021 02:01 PM
Ioilss terfikir nak bawak mertua dok sekali.. tapi.. tapi..tapi.. byk tapikan...

Kalau mertua tu masih boleh berdikari tidak perlu bantuan utk pengurusan hidup sehariannya tidak perlu la kamu mengangkot dia duduk skali.. melainkan dia tiada rumah nak duduk or safety beliau terjejas kalau tinggal seorang diri.. or beliau susah kalau tinggal seorang diri/ sepasang laki bini sbb tua, itu wajib kamu sokong anak2 nya bela ibu bapa mereka.
Quote SANKURIANG 20-4-2021 02:09 PM
Ni promote ayam golek dia aja..mana ada apa2 citer pengakuan dari dia kan....
Quote bottombikini 20-4-2021 02:14 PM
buang masa baca..
Quote edoraixora 20-4-2021 02:20 PM
lahhh...cerita dah lama nak up2 lagi bakponya??
Quote helicornia 20-4-2021 02:29 PM
tipah89 replied at 20-4-2021 01:33 PM
jadi betulla sbb mak dia dok serumah punca bercerai.

hahaha kantoi di situ
mak duduk serumah rupanya
Quote Nana_Man 20-4-2021 02:32 PM
mawarika replied at 20-4-2021 02:01 PM
Ioilss terfikir nak bawak mertua dok sekali.. tapi.. tapi..tapi.. byk tapikan...

Jgn cari pasal melainkn org tua tu sakit atau dah tak kuat.
Quote mizruncing 20-4-2021 02:35 PM
netizen lebih mengetahui
Quote TerataiMelur02 20-4-2021 02:42 PM
Dia ni kalau tak jajah cerita pasal bekas bini memang hidup tak aman ke? Mawar tu elok je aman2 buat hal sendiri, dia tak habis2 pasal kisah lama.
Quote purebloodleo 20-4-2021 02:44 PM
Hopefully Azar Azmi x ambik mat budu sangkak ni jd laki. She deserves better
Quote sharlenetexas 20-4-2021 02:45 PM
Apa produk fareeda sekarang?
Quote skinsandstars 20-4-2021 02:46 PM
fizo ni harap je belajar tinggi tapi explanation dia tetaplah confusing.
Quote aotearoa 20-4-2021 02:47 PM
Dah kenapa bawak mak duduk sekali? Mak-mak yang jenis cool ni kan kalau dia daa rumah sendiri, tak nak dia p duduk dengan anak menantu. Lebih senang duduk rumah sendiri. Hak ni berbeza . Nak pegi duduk dengan anak menantu. Nampak sgt mak dia kiasu
Quote kakakgarang 20-4-2021 02:49 PM
hati ku tetap dgn mengatakan MAK kepada abe joe yang di layan seperti ratu di rumah MAWAR... huhu

tak yah tarik benang yg da basahhhh.. huhu..

mak heolls suke menampel.. sekiann.. usaha tak nak..puihhh


sesilap mcm dlm drama2 kot.. maknya cemburu anak ada isteri... choiiii

Lihat semua komen(280)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top