Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tak Tahan Tonton Video Lucah, Anak Jadi Mangsa Nafsu Serakah

13-4-2021 07:38 AM Komen: 14
Seorang lelaki memberi alasan terpengaruh dengan video dewasa hingga nekad memperkosa anak kandungnya yang masih di bawah umur.

Kejadian di Jawa Timur itu terbongkar apabila ibu mangsa membuat laporan polis.


Gambar hiasan

Menurut laporan TribunNews, suspek berusia 46 tahun itu dalam proses bercerai dan dia dan isteri sudah tujuh tahun tidak tidur bersama.

Difahamkan, perbuatan keji suspek terbongkar selepas isterinya berusia 30 tahun berasa curiga apabila melihat anaknya dalam kesakitan ketika berjalan.

Bagaimanapun, mangsa ketakutan apabila ditanya ibunya. Namun, nalurinya kuat merasakan ada sesuatu menimpa anaknya.

Dia kemudian membawa anaknya untuk diperiksa sebelum mendapati kesan luka pada bahagian intim mangsa.

Selepas didesak, barulah mangsa menceritakan tindakan bapanya yang telah menghancurkan masa depannya.

Kes berkenaan dilaporkan seminggu kemudian sebelum suspek ditahan pada Ahad lalu.

Menurut isteri suspek, sepanjang proses cerai anak mereka tinggal di rumah neneknya di Wates.

Munkin rindukan anaknya, suspek mengajak mangsa bersiar-siar sebelum diajak pulang ke rumahnya.

Ketika menginap di rumah bersamanya, suspek melakukan perbuatan terkutuk itu terhadap anak yang tidur di sebelahnya dipercayai selepas menonton video lucah di telefon pintarnya.

Akuinya, dia tidak berniat memperkosa anaknya, namun terpengaruh selepas menonton video berkenaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 14
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote jas7512 14-4-2021 08:41 AM
Best ke tgk video lucah ni....bkn ke dia ada kesan negatif pada otak..baiklah gunakan smartphone utk jana duit atau baiki taraf hidup ..utk kes haruan mkn anak sendiri ni..patutnya rejam je sampai mati

Lain-lain Komen

Quote Punat_button 13-4-2021 07:43 AM
kisah lah sangat apa berlaku atas pulau 120 juta manusia ni

Quote 3chanceno 13-4-2021 07:46 AM
Speechless!kesian anak yg tak berdosa
Quote sarah82 13-4-2021 07:57 AM
Aku berposa nii...

HANATTTTT.. Sila lempak KAMJAD ni ke kadang babi yg kelaparan.. Biar kena makan hidup2.
Quote SayaSayangMama 13-4-2021 11:53 AM
Ya Allah otak kt mana tu. tu anak tu darah daging ko sendiri ya Allah potong je la klu xtahan
Quote Artemesiaa 13-4-2021 11:57 AM
Moga dikenakan seberat2 hukuman
Quote tipah89 13-4-2021 01:04 PM
aku xboleh baca la menda2 mcm ni, kesiannya budak yg tak berdosa tu.
Quote darkness 13-4-2021 01:11 PM
Semoga dihukum setimpal
Quote jerukkedondong 13-4-2021 02:19 PM
Mesti anak tu rasa sakit sangat...
Kesian sungguh..
Quote sekngucing 13-4-2021 02:26 PM
ingat di india...
Quote ina_na 13-4-2021 03:52 PM
Apa ke seronok nye tfk video lucah.. Lps tu anak jd mangsa.. Patut di bunuh je bapak mcm ni
Quote Potato_kering 14-4-2021 04:08 AM
Pundek babi manusia akan ckp salah anak dia tak menutup aurat.
Quote copy_paste 14-4-2021 07:53 AM
nape la xde udang2 yg boleh kerat ekor pesalah mcm ni....
kalau aku jd dirtaktor aku buat undang2 mcm tu...
Quote BoongaKertas 14-4-2021 08:24 AM
bosan nak hadap kes pedofilia ni. boleh tak kita setuju hukuman org2 mental mcm ni utk dipotong jer anu dia!
Quote jas7512 14-4-2021 08:41 AM
Best ke tgk video lucah ni....bkn ke dia ada kesan negatif pada otak..baiklah gunakan smartphone utk jana duit atau baiki taraf hidup ..utk kes haruan mkn anak sendiri ni..patutnya rejam je sampai mati

Lihat semua komen(14)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top