Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Gadis Muda Rela Ganti Ibu Jadi Isteri Lelaki Berusia 58 Tahun

8-4-2021 02:05 PM Komen: 103
Siapa sangka jodoh seorang gadis dikenali sebagai Ira Fazilah berusia 19 tahun dengan seorang warga emas dikenali sebagai Bora yang berusia 58 tahun. 

Menerusi laporan Suara Sulsel, pasangan pengantin mengenakan pakaian tradisional adat Bugis berwarna putih dalam majlis pernikahan dilangsungkan di daerah dataran tinggi di Pergunungan Bontocani. 


Kredit foto: Bukamata News

Jelas Bana Ishak iaitu ketua kampung di situ, perkahwinan berkenaan berlangsung atas dasar suka sama suka tanpa ada sebarang paksaan.

Difahamkan, sebelum berkahwin dengan gadis muda itu, pengantin lelaki pernah melamar wanita yang kini  menjadi ibu mentuanya sendiri. 

Namun, lamaran tersebut ditolak dan sebagai ganti, anaknya ditawarkan untuk menjadi isteri kepada lelaki itu. 


Kredit foto: Bukamata News

Katanya, anaknya ketika itu sama sekali tidak menolak dan menerimanya dengan hati terbuka.

Bercerita lebih lanjut, Ira Fazilah merupakan seorang anak yatim dan tinggal bersama tiga adik-beradik lain.


Sumber: OHBulan

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 103
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote rosasen 12-4-2021 07:24 AM
jazaa100 replied at 11-4-2021 06:59 PM
emas celup....thailand byk buat....

ramai je yg pakai

i see... so xde la berat ya...

Lain-lain Komen

Quote ifanonline 8-4-2021 02:06 PM
fresh meat...
Quote sarah82 8-4-2021 02:23 PM
Ira Fazilah berusia 19 tahun dengan seorang warga emas dikenali sebagai Bora yang berusia 58 tahun.

Serious umur 58 tahun??

Aku tgk gambar mcm 80 tahun saja
Quote SayaSayangMama 8-4-2021 02:23 PM
Klu mcmni la mekap nya iolss rela pakai bedak pureen jah dr hasil mcm ni.
Quote husna_amal 8-4-2021 02:23 PM
Iye2 lah tu atas dasar suka sama suka.
Quote auntyonion 8-4-2021 02:25 PM
halahhh geliiii {:dot {:dot
Quote untoldname 8-4-2021 02:26 PM
Amboi...make up ngko dik....muka je putih....tangan gelap....
Quote ketambangkang 8-4-2021 02:27 PM
beza siak kaler tgn ngn muka
Quote belacan_gurl 8-4-2021 02:29 PM
Hahahahaha mereng jap aku....kaya kah lelaki ini...tua gila...dahla x hensem
Quote tikusmontok 8-4-2021 02:50 PM
kejamnya mak ko, menantu dah rupa king tut versi bernyawa, tak laku sgt ke anak tu?
Quote hatikudus 8-4-2021 02:53 PM
ngeri sungguh mekap pengantin...mcm antu
Quote Manjahati 8-4-2021 02:54 PM
Maknya sendiri pun entah2 x sanggup dgn atok ni..ank pulak sudi menerima tanpa  paksaan
Quote lattehazelnut 8-4-2021 02:57 PM
Knp mak dia xnak kawin dgn pakcik tua ni?
Quote haruslah 8-4-2021 02:59 PM
sarah82 replied at 8-4-2021 02:23 PM
Ira Fazilah berusia 19 tahun dengan seorang warga emas dikenali sebagai Bora yang berusia 58 tahun.
...

Hahahaha bongok la....
I pon same gak pikir mcm tu
Quote jofizo 8-4-2021 03:01 PM
pejam mata jer lah time beromen nanti........
Quote rosasen 8-4-2021 03:03 PM
sarah82 replied at 8-4-2021 02:23 PM
Ira Fazilah berusia 19 tahun dengan seorang warga emas dikenali sebagai Bora yang berusia 58 tahun.
...

kan...ayah aku 72 pn muda lg dari ni.. hahaha
Quote rosasen 8-4-2021 03:04 PM
tapi mata iols tertarik ngn emas2 tu.. plastik ke? hihihi
Quote edayildiz 8-4-2021 03:11 PM
awat laki dia cam kertu sgt..bkn umo 50 an ni..sbb ayah i yg 50 an nmpak muda lg
Quote edayildiz 8-4-2021 03:13 PM
belacan_gurl replied at 8-4-2021 02:29 PM
Hahahahaha mereng jap aku....kaya kah lelaki ini...tua gila...dahla x hensem

kalau kaya uols nk ker ?
Quote vespa_oren 8-4-2021 03:17 PM
org bugis nie lawa2 banyak kt sabah diaorg

Lihat semua komen(103)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top