Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"You Kampung Bit*h" - Kenapa Haflin Nazri 'Menyundalkan' Isteri Zahid Hamidi?

Oleh: kp5x|8-4-2021 03:24 PM Komen: 193
Kredit foto : NST

Isteri kepada Datuk Seri Nazri Aziz, Datin Seri Haflin sekali lagi mengundang kontroversi apabila memuat naik Instastory yang dipercayai ditujukan kepada isteri Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

"Let me tell you Karma's a B!#*#, YOU KAMPUNG B!#*#"

"Tak Hadap pun! Laki kau yang jemput! bodoh!"

Begitu antara kandungan yang dimuat naik.


Kredit foto : mStar

Melalui Instastory tersebut, Haflin menulis mengenai satu insiden dipercayai terjadi di rumah Zahid di mana dia dan suaminya Nazri atau lebih dikenali dengan panggilan 'Chief' telah dijemput bagi menghadiri satu mesyuarat, namun layanan yang diberikan isteri kepada Presiden UMNO itu seolah-olah kedatangan mereka tidak dialu-alukan.

"Bagaimana perasaan anda semua jika anda telah dijemput oleh presiden parti suami anda ke rumahnya tetapi kami terpaksa menunggu hampir dua jam dan mereka langsung tidak keluar untuk berjumpa dengan kami!"? 

"Saya masih boleh ingat lagi 'kesombongan' si isteri yang bertanya dari luar rumah, siapa yang datang dan sandal Chanel di luar rumah itu kepunyaan siapa"

Pengawal peribadi yang menjawab memberitahu ianya milik DS Haflin, isteri Chief. Dan isteri yang 'sombong' tersebut memutuskan untuk tidak masuk dan bertemu dengan kami.

Mungkin terasa dilayan seperti antara dua darjat dan dianggap 'wanita kampung tidak sedar diri', di dalam hantaran sama Haflin kelihatan berusaha untuk membuktikan bahawa dia sedar dari mana asal usulnya.

"Saya sedar dari mana asal usul saya, susah payah, pengorbanan arwah ibu saya, perit jerih beliau membina dan mengusahakan @villadania daripada awal sejak saya berusia 15 tahun lagi dan saya bangga untuk berkata yang keluarga saya tidak pernah menggunakan 'wang kutipan derma' untuk membeli hotel-hotel," katanya.

Haflin sebelum ini juga pernah memuat naik satu hantaran di Instagram melepaskan kemarahan kepada Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan berkata, ketika dia bekerja di bawah Kementerian Pendidikan dengan TSMY sebagai menterinya, pengusaha wanita sepertinya dibuli oleh TSMY sambil meninggalkan tanda pagar yang lebih kurang sama #karmaisbitch.

Sementara itu Zahid kini berdepan desakan daripada segelintir ahli UMNO termasuk Nazri agar melepaskan jawatan Presiden.  - CARI


Kredit foto: mykmu

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
1
0
Komen: 193
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ketambangkang 15-4-2021 01:59 PM
bini zahid sah2 la geng norita sujak..bossned pon kamceng ngn kak long..tp waima apa pon kena la memuliakan tetamu khenn

Lain-lain Komen

Quote mclaren 8-4-2021 03:29 PM
Mcm mana boleh tak perasan Muhyiddin pernah jadi menteri pendidikan/pelajaran?
Quote kuchenta_81 8-4-2021 03:31 PM
Berani kau usik mak kaklong kawasan?
traa taaa taaaaaaaa perang la kejap lagi ni
Quote Orennn 8-4-2021 03:32 PM
Aku side harlin dom isu ni. Kurang ajar biadap sgt tetamu dtg buat mcm tu, jahatnya hati bini si zahid. Dengki kut haflin muda n chantekkk, dia tu dah tua, makcik2 sgt, muka mcm burung hantu. Sorrybukan nak kutuk tp selayaknya klu buat tetamu mcm tu. Belagak sgt dgn kedudukan laki yg lebih tinggi konon. Tp makcik2 wanita2 umno ni mmg jenis hatibusuk klu retis cantik kawin dgn menteri. Dulu akak tiara yg vogue dorg kutuk dia masa perhimpunan umno. Yg tak busuk hati nmpknya tok siti semah je,  mcm ibu2  semuaorg suka dia yg retis2 yg muda2 pun nak ambik pika tayang kat socmed.

Haukkan aje haflin bini zahid tu
Quote Orennn 8-4-2021 03:39 PM
Over nak mamposs bini zahid ni, keta2 mewah dia n zahid punya byk, nafsu mcm kak mah jugak cuma dulu dia tak blh menonjol sbb kak mah tak bagi ruang.
Quote Orennn 8-4-2021 03:42 PM
Haflin juga yg chantekkk n vogue, mak datin tua dengki perangai bangsatttt org dtg buat kurang ajar.
Quote Orennn 8-4-2021 03:43 PM
team pompuan chantekk n vogue lol
Quote batmana 8-4-2021 03:47 PM
Haflin sebelum ini juga pernah memuat naik satu hantaran di Instagram melepaskan kemarahan kepada Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan berkata, ketika dia bekerja di bawah Kementerian Pendidikan dengan TSMY sebagai menterinya, pengusaha wanita sepertinya dibuli oleh TSMY

yg ni cmne dia dibuli?

bangang btul ckp dibuli, tapi tk cite details..
Quote jofizo 8-4-2021 03:48 PM
tunggu anak zahid datuk perbarisan bg komen plak nanti....
Quote dua_chzy 8-4-2021 03:49 PM
mclaren replied at 8-4-2021 03:29 PM
Mcm mana boleh tak perasan Muhyiddin pernah jadi menteri pendidikan/pelajaran?

Pernah. Gelombang PPPM 3 Fasa, PBD/PBS, PBL, SKPMg, MBMMBI tu, smua idea di zaman dia.
Quote Orennn 8-4-2021 03:49 PM
jofizo replied at 8-4-2021 03:48 PM
tunggu anak zahid datuk perbarisan bg komen plak nanti....

meriah nantiii
Quote missyL 8-4-2021 03:51 PM
I cm caya je cite haflin nie.
Sbb tgok muka makcik tu pn smcm je..
Kening pn cm tatoo..

Walaopn haflin pn lawak org nye.
Tp maybe ni pengalaman hidup die yg benar
Quote opie5662 8-4-2021 03:52 PM
Caya sgt la ngan monah meroyan ni... Same je perangai puak2 diorg ni. Taknak sebelah sape2 sbb sume perangai neraka jahanam... Selayaknya la di layan mcm sampah n sorang lagi selayak nye la di maki...padan muka
Quote asamfish 8-4-2021 03:57 PM
Orennn replied at 8-4-2021 03:32 PM
Aku side harlin dom isu ni. Kurang ajar biadap sgt tetamu dtg buat mcm tu, jahatnya hati bini si zah ...

Tok siti semah laaaagi tak suka minik2 yang bernombor ni tawww
Zaman2 tok siti semah dulu dia mmg tak iktiraf minik2 bernombor di kalangan minik2 menteri nehhhhhh


Quote asamfish 8-4-2021 03:58 PM
opie5662 replied at 8-4-2021 03:52 PM
Caya sgt la ngan monah meroyan ni... Same je perangai puak2 diorg ni. Taknak sebelah sape2 sbb sume  ...

hahaha....betoi..betoi...betoi
Quote asamfish 8-4-2021 03:59 PM
batmana replied at 8-4-2021 03:47 PM
yg ni cmne dia dibuli?

bangang btul ckp dibuli, tapi tk cite details..

Tak dpt tender kot...terus kata dibuli

Quote Belibis 8-4-2021 03:59 PM
Merempan versi kayangan..
Quote asamfish 8-4-2021 04:00 PM
Orennn replied at 8-4-2021 03:39 PM
Over nak mamposs bini zahid ni, keta2 mewah dia n zahid punya byk, nafsu mcm kak mah jugak cuma dulu ...

Tapi betoi ka org kata bini pak jahit ni ada madu?

Quote Suchi 8-4-2021 04:04 PM
opie5662 replied at 8-4-2021 03:52 PM
Caya sgt la ngan monah meroyan ni... Same je perangai puak2 diorg ni. Taknak sebelah sape2 sbb sume  ...

Betul tu
Koser nak sokom memana sebab semua hauk to the max
Quote natrahn 8-4-2021 04:08 PM
mclaren replied at 8-4-2021 03:29 PM
Mcm mana boleh tak perasan Muhyiddin pernah jadi menteri pendidikan/pelajaran?

pernah....  tahun 2009-2015

Lihat semua komen(193)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top