Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

SRK terlalu tua untuk jadi gay

7-4-2021 09:41 AM|Raline| Komen: 16




GARA-GARA membuat pengakuan bahawa dirinya tidak pernah sekali pun terniat curang, pelakon Bollywood terkenal Shah Rukh Khan dituduh menyukai kaum sesama jenis (homoseksual).

Menerusi satu temu bual baru-baru ini bersama majalah GQ, suami kepada Gauri Khan itu berkata, popularitinya sebagai pelakon tentu sahaja memudahkan dia untuk berlaku curang dengan mana-mana wanita.
Bagaimanapun, dia enggan enggan berbuat demikian kerana beranggapan kecurangan ialah suatu hal yang dianggap hina.

“Saya tidak pernah curang dan tidak pernah memiliki keinginan untuk menipu sesiapa pun,” katanya.

Bagaimanapun, disebabkan prinsip tersebut, pelakon berusia 55 tahun itu telah dituduh menyukai kaum sejenis atau homoseksual.

“Kerana saya tidak pernah curang, sebahagian orang mendakwa saya sebagai gay. Tapi saya sudah terlalu tua untuk jadi gay,” katanya.




Sumber : https://www.kosmo.com.my

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
0
0
Komen: 16
Komen

Previous : Katy Perry Terlampau Sibuk Dengan Anak, Sampai Tak Sempat Cukur Bulu Kaki

Next       : Peminat tak keruan tengok aksi ‘panas’ Wonho

Komen Terbaru

Quote xoic726 18-4-2021 11:32 AM
hekeleh..dodulu dengan arjun rampal tu ape cer....hurmmm...

Lain-lain Komen

Quote KIM.K 7-4-2021 08:08 AM
padahal both
Quote cik_kuntum36 7-4-2021 11:43 AM
bagus la setia... kaya kaya pastu setia plak tu... huntunggg gauri... ni x... laki2 melayu ni da la miskin pastu gatal nk kawen bykkk... kuikuikui...
Quote Adrif 7-4-2021 12:02 PM
lelaki setia = gay

aneh-aneh ya equation netizen ni

in the end, mesti lelaki kena huduh dan buduh perangainya, gitu?

kalau lelaki tu elok sikit, terus suspicious, korek sampai jumpa salah. kalau takde salah, wujudkan kesalahan baru untuk lelaki tersebut

mental
Quote tipah89 7-4-2021 12:09 PM
x berniat la sgt, abis kes dia dgn priyanka tu..... siap simpan jaket lagi.
Quote Raline 7-4-2021 12:29 PM
bahaya la gay2 ni
Quote jihah_kudat 7-4-2021 04:39 PM
memang la tak niat nak curang dah kalo time berlakon kaw2 bantai beramas mesra dgn heroin
Quote shoyuna 7-4-2021 09:37 PM
Habis tu gosip dengan priyanka tak betul ke
Quote kaedahnya 7-4-2021 10:17 PM
shoyuna: Habis tu gosip dengan priyanka tak betul ke

takkanla priyanka got snubbed for nothing
Quote fazamania 8-4-2021 09:56 AM
Naik setim aku tgk dia gomol kajol setiap kali lagu romantik dlm pilem.
Quote SweetRehan 9-4-2021 11:19 AM
Setia ke takut bini sebenarnya?
Quote laradelara 9-4-2021 02:36 PM
Priyanka kirim salam
Quote keknon 9-4-2021 04:56 PM
Manis je i tgk SRK ni. ada i tgk iv dia dengan letterman kot kat netflix, dia cerita mcm mana dia kejar n cari si gauri dulu. semua pantai dia cari. romantik je.

Tp tulah jugak, yang dengan priyanka dulu tu mende
Quote ikanmasin 9-4-2021 05:28 PM
keknon replied at 9-4-2021 04:56 PM
Manis je i tgk SRK ni. ada i tgk iv dia dengan letterman kot kat netflix, dia cerita mcm mana dia ke ...

berlakon jer.berlakon katanyaaa..
Quote sarah_ary2 9-4-2021 06:39 PM
Ai mcm suka tgk Gauri nampak mcm dia seoranh ibu dan isteri yg baik and sgt cantik masa muda ek plg lawak ms ai dekat sekolah dulu ada kawan sekelas yg muka mcm srk and ada kakak yg amik dia jadi adik angkat tp fefeeling jd Gauri ya
Quote linsh 9-4-2021 11:24 PM
dah kenapa nak jadi gay pulak
Quote xoic726 18-4-2021 11:32 AM
hekeleh..dodulu dengan arjun rampal tu ape cer....hurmmm...

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top