Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Semoga Dia Dapat Kebahagiaan Dicarinya" - Jangan Kaitkan Muizz Dengan Nadia Lagi

7-4-2021 07:48 AM| Komen: 13

Muizz Nasruddin menjelaskan dia melafaz cerai terhadap Nadia Brian, 31, di luar mahkamah kerana tarikh perbicaraan lambat ditetapkan.


Kredit foto: IG Muizz & Nadia

"Lafaz cerai dilakukan malam Jumaat lalu di kawasan perumahan di Puchong dan bersaksikan wakil daripada dua pihak.

"Disebabkan mahkamah lambat menetapkan tarikh perbicaraan, saya membuat keputusan untuk melafazkan cerai di luar mahkamah. Dengan cara ini kami dapat 'move on' dengan kehidupan kami," katanya.

Terdahulu media melaporkan Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi mengesahkan mereka sudah bercerai talak satu.


Kredit foto: IG Nadia

Katanya, perceraian dilakukan di luar mahkamah sesuai permintaan Muizz.

Ingin meneruskan kehidupan masing-masing, Muizz berharap dirinya tidak lagi dikaitkan dengan Nadia dan dalam masa sama mendoakan supaya bekas isterinya bertemu kebahagiaan di dunia dan akhirat.

"Semoga dia dapat kebahagiaan yang dicarinya," katanya.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 9 November 2019 dan tidak dikurniakan cahaya mata.


Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 13
Komen

Previous : Kejayaan Anak Bangsa - Air Tangan Fazley Yaakob Kini Di Rangkaian Kedai Kopi Terkenal!

Next       : "Jual Selipar Muslim Friendly Pula, Tunggang Selagi Boleh"- Netizen

Komen Terbaru

Quote tipah89 7-4-2021 11:41 AM
S1nch4n replied at 7-4-2021 09:21 AM
Mmg dia dah tawar hati, sumber cakap smpai serik si muizz dibuatnya

memang serik la berbinikan pompuan mcm ni, duit labur byk kot proposed je siap kat paris, tapi curang jugek.

Lain-lain Komen

Quote ketambangkang 7-4-2021 08:02 AM
awal sgt aku dtg ni..belom bangun ke korang
Quote kiah_mai_pulak 7-4-2021 08:04 AM
mmg tawar hati betul muizz ni kat nadia ya
Quote kakakpositifker 7-4-2021 08:11 AM
kiah_mai_pulak: mmg tawar hati betul muizz ni kat nadia ya

Yeke. Akak tengoo macam nadia tu mmg tak hingin dgn muiz ty dari kes ni. {:dot
Quote winky1 7-4-2021 08:20 AM
Masa berkawan mesti lay everything on the table. Jangan impress each other jer.  Especially finances. And jangan spend unnecessarily. Grand things don't equate grand results always. Especially bab dunya. Kesian both. Next relationship do the right thing.
Quote helicornia 7-4-2021 08:44 AM
melamar grand di paris
kawin grand bunga 4 tan
belum tentu menjamin kebahagiaan
Quote ainonymous 7-4-2021 08:45 AM
winky1 replied at 7-4-2021 08:20 AM
Masa berkawan mesti lay everything on the table. Jangan impress each other jer.  Especially finances ...

i loike advice u ni nyah. walaupun mmg tahu, tapi rasa mcm double agree.
Quote wookiehoney 7-4-2021 08:46 AM
semoga lepas ni betul2 lah move on masing2
Quote Begbiru 7-4-2021 09:20 AM
semoga dua2 dpt cari kebahagian masing2 lah...

no bitter2 kat socmed dah lepas ni....
Quote S1nch4n 7-4-2021 09:21 AM
kiah_mai_pulak: mmg tawar hati betul muizz ni kat nadia ya

Mmg dia dah tawar hati, sumber cakap smpai serik si muizz dibuatnya
Quote Brunes 7-4-2021 09:36 AM
kalau org puji si nadia brian ni cantik, aku masih tercari2 sebelah mana yg dia nampak cantik. muka dia tu scary je mcm makcik janda 4 org anak yg sudah teenager..
Quote mamajawie 7-4-2021 10:47 AM
Bukan ni si cucu goldring ni yg mencurang?hai la hai..dpat somi herlokkk kaya apa lagi kau nak cikki muka cembung ni..
Quote kualibesi 7-4-2021 10:57 AM
mana xserik, duit hbs berpuluh ribu smpi Paris sne,, sekali mahligai setahun je mampu. HAHAH,,,

cri biasa2 sdh laaa muizzz oiii,, si NB ni, tang mne laaa cntiknyeeeeee.
Quote tipah89 7-4-2021 11:41 AM
S1nch4n replied at 7-4-2021 09:21 AM
Mmg dia dah tawar hati, sumber cakap smpai serik si muizz dibuatnya

memang serik la berbinikan pompuan mcm ni, duit labur byk kot proposed je siap kat paris, tapi curang jugek.

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top