Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cari Nahas, Demi Sesuap Like- Dua Wanita Lompat Selfie Di Tepi Tebing 122 Meter

6-4-2021 10:06 AM Komen: 10
Dua wanita mendedahkan diri mereka kepada bahaya selepas bertindak melompat di tepi tebing berketinggian 400 kaki (122 meter) semata-mata untuk mengambil gambar.

Kedua-dua wanita itu dlihat melompat ke udara bagi mendapatkan rakaman foto di Birling Gap dekat Eastbourne, East Sussex di England.

Majlis East Sussex mengeluarkan amaran pada minggu lalu berikutan tebing kapur yang dijadikan lokasi pilihan untuk bergambar, menggesa pengunjung untuk menjauhkan diri dari tepi tebing yang tidak stabil akibat hakisan pantai.


Foto: Mirror

Pengawal pantai juga mengeluarkan amaran baharu mengenai bahaya berdiri atau berjalan dekat tebing setelah orang awam dilihat bergambar untuk selfie dekat lokasi itu.

Satu nasihat keselamatan dikeluarkan memberi amaran kepada para pengunjung untuk tidak berada dekat dengan tebing yang tinggi itu.

Mengikut rekod, terdapat 50 insiden jatuh dari tebing sepanjang pantai East Sussex lebih setahun lalu.

Walaupun diberikan amaran, para pengunjung masih dilihat berada di lokasi tersebut. -CARI

Sumber: mStar Online/ Mirror

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 10
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Jitu 6-4-2021 11:56 PM
pxlbb replied at 6-4-2021 05:05 PM
Zaman remaja iols byk benda gila aku buat tp dah masuk 20s alhamdulillah berakal. Dah 30s ni nak pec ...

samelah masa remaja dulu boleh lenjan motor smpi 130 km dgn tak pakai helmet
sekarang ni dah 30 an mmg tak buat kerja bodoh mcm tu
cuma bila drive kadang2 kena pecut jugak terutama masa memotong

Lain-lain Komen

Quote sarah82 6-4-2021 10:14 AM
Org mcm ni.. Takkan mendengar nasihat..biar bagi sakit or mampos.. Baru berakal.
Quote dodolgemok 6-4-2021 12:12 PM
Puak2 sebegini biar jah jatuh mampus terus baru lah cash! Demi sesuap like sanggup bergadai nyawa, tolol yah!
Quote pxlbb 6-4-2021 05:05 PM
Zaman remaja iols byk benda gila aku buat tp dah masuk 20s alhamdulillah berakal. Dah 30s ni nak pecut kereta pun gayat.
Quote tikusmontok 6-4-2021 05:10 PM


aja giler

Quote Artemesiaa 6-4-2021 05:30 PM
Jenis degil ni nasihat macam mana pun mana diherankannya.  Bila dah kena batang hidungnya sendiri nak menyesal dah tak berguna.
Quote sukacactus 6-4-2021 05:50 PM
Biarkan aje la dah sdr cari nahas
Quote ikanmasin 6-4-2021 11:22 PM
pasni biarkan jer lah..tak sayang nyawa btl...
Quote Ivysaur 6-4-2021 11:24 PM
Hanya untuk insta
Quote Jitu 6-4-2021 11:46 PM
org degil ni biarkan je
Quote Jitu 6-4-2021 11:56 PM
pxlbb replied at 6-4-2021 05:05 PM
Zaman remaja iols byk benda gila aku buat tp dah masuk 20s alhamdulillah berakal. Dah 30s ni nak pec ...

samelah masa remaja dulu boleh lenjan motor smpi 130 km dgn tak pakai helmet
sekarang ni dah 30 an mmg tak buat kerja bodoh mcm tu
cuma bila drive kadang2 kena pecut jugak terutama masa memotong

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top