Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Paderi Sembuhkan Pesakit Dengan Kentut Di Muka

6-4-2021 09:25 AM Komen: 34
"Bukan hanya kentut semata-mata, saya sembuhkan mereka."

Paderi di Afrika Selatan mendakwa mampu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit dengan hanya kentut di hadapan muka pesakit.


Kredit foto: ladbible

Suara.com melaporkan, Christ Penelope dari Bandar Siyandani, Limpopo berkata, dia bukan sekadar kentut di hadapan pesakit tetapi memberikan mereka kesembuhan.

Kaedahnya itu bagaimanapun dibantah beberapa paderi lain yang beranggapan perbuatannya mencemarkan nama baik gereja selain ia bertentangan dengan kepercayaan agama mereka.

Walaupun kelihatan luar kebiasaan, namun ramai penduduk tempatan mempercayainya hingga ada yang sanggup beratur lama menunggu giliran.


Kredit foto: ladbible

Malah, ada yang sanggup menunggu dua bulan dalam senarai berjumpa Penelope semata-mata mahu mendapatkan rawatan kentut.


Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
0
0
Komen: 34
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ifanonline 7-4-2021 10:23 PM
cam paderi @lkick

Lain-lain Komen

Quote watymuchaz 5-4-2021 03:04 PM
Ada ke ayat berkentut reputz oii
Quote helicornia 5-4-2021 03:10 PM
sapa percaya memang bodo piang
Quote Aliaskotonggo 5-4-2021 03:15 PM
yg  sembuh takpelah, yang tak baik lepas berubat tu apa pun tak dapat. angin dubor je yg dapat
Quote orion_pax 5-4-2021 03:30 PM
Kenapa ko tak pegi berak terus?..lagi mujarabbbb kaedahnyaa
Quote R2D2 5-4-2021 03:32 PM
elok paderi tu jamah petai dulu
baru terasa mujarab bila kentut
Quote mdhelmi 5-4-2021 03:33 PM
terkonfius
bod lawak ke isu semasa ni
Quote pasa 5-4-2021 03:33 PM
time dia mengubat orang tu kentut siap terkincit .

lagi mujarab khasiat siap mendapat barokah.
Quote mawar_pink 5-4-2021 05:44 PM
adehh...ada jugak yg percaya ye
Quote pagaruyung 5-4-2021 06:06 PM
Paduu bau petai ni
Quote nesloice 5-4-2021 06:08 PM
pagaruyung replied at 5-4-2021 06:06 PM
Paduu bau petai ni

sting aku yahuuu
Quote nesloice 5-4-2021 06:09 PM
pasa replied at 5-4-2021 03:33 PM
time dia mengubat orang tu kentut siap terkincit .

lagi mujarab khasiat siap mendapat barokah.

free cekelat ada biji jagung
Quote haluz 5-4-2021 06:17 PM
Penunggang agama
Quote R2D2 5-4-2021 08:26 PM
makan biji cempedak pun buang angin boleh tahan jugak bau busuk
apa-apa pun terpulang pada si paderi mcm mana nak kenakan kaw-kaw pengikut taksub dia

sekian
Quote cmf_almondpecan 5-4-2021 08:54 PM
Ewe. Dibuatnya terkincit terus koma pesakit tu
Quote cmf_almondpecan 5-4-2021 08:56 PM
Lg satu, bukan ke kentut ni boleh sebar covid
Quote user.name 5-4-2021 09:34 PM
kalau makan daging mamakentut pon boleh mujarab kah gitu? tengok kat igs berselera sungguh punai mencekik daging dendeng daging kentut bagai sampai licin setengah piring?
Quote NBM 5-4-2021 09:38 PM
watdehel
Quote sharlenetexas 5-4-2021 10:00 PM
Penonggang agama gak ke ni?
Quote sharlenetexas 5-4-2021 10:01 PM
Makanlah buah kerdas banyak2.

Lihat semua komen(34)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top