Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Nampak Macam Hina" - Aina Abdul Pernah Cari Rezeki Di Kelab Malam

6-4-2021 08:56 AM|Oleh: LilRose| Komen: 10

"Benda itu nampak macam 'hina' tapi saya sebenarnya bila menyanyi dekat kelab, saya masuk (menyanyi) dan saya keluar."


Kredit foto: IG

Aina Abdul mendedahkan dia pernah menyanyi di pub dan kelab malam selama empat tahun bagi menyara kehidupan.

Nurul Aina Abdul Ghani, 28, berkata, dia bagaimanapun menegaskan mempunyai sebab tersendiri mencari rezeki di lokasi sedemikian.



"Saya memang dulu menyanyi di 'gig', kelab malam dan pub. Ada yang komen yang seolah-olah saya mempromosikan soal menyanyi di kelab malam. Bab ini, saya memang ada pendirian sendiri.

"Setakat ini saya tidak terganggu dengan komen-komen mengkritik sebab menyanyi di sanalah memberikan lebih rezeki, wang ringgit untuk teruskan hidup. Itu sahaja cara yang saya ada dulu," katanya seperti dipetik Media Hiburan.

Tegasnya, dia tahu apa pegangan hidup dan tahu apa yang dia buat di dalam premis berkenaan.



"Saya menyanyi di kelab dari umur 23 hingga 27 tahun.

"Hampir setiap hari buat persembahan meski ia bukanlah secara kontrak. Saya menyanyi sekiranya ada permintaan. Kalau hari minggu, saya mula menyanyi sekitar jam 10.00 malam hingga waktu maksimum jam 1.00 pagi," jelasnya. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 10
Komen

Previous : Sungguh Klasik! Nad Zainal Dedah Jantina Dan Nama Anak Kedua

Next       : Cik B Sedih Terkenang Dua Abang Meninggal Akibat Kebakaran

Komen Terbaru

Quote merrissa 7-4-2021 07:39 AM
de_ikea replied at 7-4-2021 06:52 AM
Aina ni antara artis yg ada masalah kulit muka. Dah mekap pun boleh nmpk lg di tv.

Brand skincar ...

hurm misha omar pun muka dia...
kaya...tp x buat treatment

Lain-lain Komen

Quote CiliPadiSedap 6-4-2021 09:05 AM
Kelab malam tu apa? Kelab balai raya ke?
Quote RinIna 6-4-2021 11:29 AM
Tapi menyanyi tu sendiri haram kan?
Quote tipah89 6-4-2021 01:15 PM
dia nyanyi kelab malam tu bertudung ke?
Quote djzara81 6-4-2021 01:33 PM
Mmg hina pon. Gaji dpt tu haram kot dah bercampur income arak beer etc. Pasni jgn ada porumer plak reply aku ckp abistu keje bank konvensional tak haram? # donesetazahmode
Quote anilanil 6-4-2021 01:46 PM
Rezeki syubhah. Bagusla dah berhenti.
Quote MakcikLaksa 6-4-2021 02:42 PM
Jangan la kome hina dia kalau tu je pilihan hidup dia ada masa tu.. Dia dh tglkn pun. N dia xbngga pn wt bnda tu. Cuma acik nk tau apa perasaan org kelab tu tgk penyanyi bertudung dlm tu.. Haha
Quote tumpanglalu74 6-4-2021 04:43 PM
MakcikLaksa replied at 6-4-2021 02:42 PM
Jangan la kome hina dia kalau tu je pilihan hidup dia ada masa tu.. Dia dh tglkn pun. N dia xbngga p ...

Ade je kawan2 aku hijabista menari kat disko..

Quote anony-mous 7-4-2021 06:42 AM
Dah elok Allah tutup aib, sdri pegi bukak
Quote de_ikea 7-4-2021 06:52 AM
Aina ni antara artis yg ada masalah kulit muka. Dah mekap pun boleh nmpk lg di tv.

Brand skincare apa lahtu agaknya yg hire dia
Quote merrissa 7-4-2021 07:39 AM
de_ikea replied at 7-4-2021 06:52 AM
Aina ni antara artis yg ada masalah kulit muka. Dah mekap pun boleh nmpk lg di tv.

Brand skincar ...

hurm misha omar pun muka dia...
kaya...tp x buat treatment

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top