Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Sungguh Klasik! Nad Zainal Dedah Jantina Dan Nama Anak Kedua

6-4-2021 08:32 AM|Oleh: rikuren| Komen: 123


Sungguh klasik!

"Semoga sentiasa indah pekerti, baik kejadiannya, lembut perwatakannya. Budi Kalsom nama diberi. Selamat hadir dalam hidup kami."

Kredit foto: Instagram Nad Zainal

Demikian kapsyen Nad Zainal di Instagram mengumumkan nama anak keduanya, sekali gus mendedahkan jantina anak yang dirahsiakan sebelum ini.

Nampaknya, Nad sudah memiliki sepasang cahaya mata yang menjadi penyeri rumah tangganya selepas pelakon itu melahirkan anak keduanya pada 30 Mac  lalu.




Walau bagaimanapun, ruangan komen untuk perkongsian tersebut telah ditutup oleh pelakon itu.

Budi Kalsom, semoga membesar dengan sihat ya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 123
Komen

Previous : A Aida Bangga Anak Bakal Jadi Doktor

Next       : "Saya Okey" - Nadia Brian, Muizz Sah Cerai Talak Satu

Komen Terbaru

Quote jari10 11-4-2021 03:34 AM
sigur/ros replied at 6-4-2021 10:40 AM
blh geng dgn Budi Citawan

Teringat Chitta Budi

Lain-lain Komen

Quote Kancilkering 6-4-2021 08:36 AM
cantik nama...
tahniah dapat baby
Quote makneng 6-4-2021 08:38 AM
Sedap nama baby dia. Anyway tahniah dpt babym
Quote Brunes 6-4-2021 09:05 AM
cantik nama dia, sekarang dah trending bagi anak nama classic dan timeless. maybe 1 day i nak bagi nama anak Muhammad Brunei. boleh ke?
Quote wolfheart 6-4-2021 09:09 AM
Trend nama2 lama kembali. Letak anak nama Embun pun sedap. Sejuk tenang mendamaikan je bunyinya. Combine nama lama + moden pun menarik.
Quote sarah82 6-4-2021 09:15 AM
Sedap.. Suka nama dulu2..
Quote 3chanceno 6-4-2021 09:20 AM
Tahniah..

Nie bukan nak cerca tau tapi tanya jer,nama Budi selalunya lah orang indon bubuh untuk anak boy kan??? Bila ganding nana Budi dgn kalsum baru tahu its a gal..cikgu kena panggil nama penuh la di kelas kelak
Quote gummiebear 6-4-2021 09:23 AM
Rasa berada dalam jaman dolu2. Cantik namanya
Quote tompie 6-4-2021 09:28 AM
nama anak 1st dia apa? klasik gak tak?
Quote seri_mawr 6-4-2021 10:26 AM
nama kawan aku Budi bin........tapi lelaki....

anyway nama  Kalsom tu akak suka.. klasik bunyi nya..

anak TMJ nama Kalsom jugak kan..?
Quote ciksaenara 6-4-2021 10:37 AM
very classic nama..
Quote sigur/ros 6-4-2021 10:40 AM
blh geng dgn Budi Citawan
Quote mijot 6-4-2021 10:42 AM
klasik nama anak dia...
tp budi selalu org guna kt anak lelaki..
Quote tigerads 6-4-2021 10:42 AM
kawan aku budi herman

tp dia lelaki melayu
Quote irsa 6-4-2021 10:44 AM
Hopefully Budi Kalsum membesar seiring dgn nama hendaknya. Acik doakan Budi Kalsum tidak berpenampilan mencolok mata dan jaga tingkah laku seperti perempuan Melayu Terakhir
Quote NurAlia14 6-4-2021 10:49 AM
3chanceno replied at 6-4-2021 09:20 AM
Tahniah..

Nie bukan nak cerca tau tapi tanya jer,nama Budi selalunya lah orang indon bubuh untuk  ...

Tu la biase budi ni lelaki..kte nk bg name ni kgkdg xblh ikut sdp kte jgk kn.yg nk hadap nk pakai anak..esok2 kt skolah hrp2 depa panggil hang kalsom  ye dik
Quote yeos 6-4-2021 10:52 AM
tahniah dapat baby...  sedap namanya, lembut je bunyi
Quote Nana_Man 6-4-2021 10:55 AM
wolfheart replied at 6-4-2021 09:09 AM
Trend nama2 lama kembali. Letak anak nama Embun pun sedap. Sejuk tenang mendamaikan je bunyinya. Com ...

I kenal this couple. Jenis modern urban gitu. Tapi namakn anak gurl dorang- Embun Dylaila.
Quote Nana_Man 6-4-2021 10:57 AM
3chanceno replied at 6-4-2021 09:20 AM
Tahniah..

Nie bukan nak cerca tau tapi tanya jer,nama Budi selalunya lah orang indon bubuh untuk  ...

Bff anak boy aku namanya Budi Hayat. Nama abang2 budak tu, Wira dan Bakti.
Quote shasya866 6-4-2021 10:59 AM
tompie replied at 6-4-2021 09:28 AM
nama anak 1st dia apa? klasik gak tak?

nama anak 1st dia Fahad Ibrahim

Lihat semua komen(123)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top