CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tak Sesuai Sebab Terlalu Kacak- Ramai Pertikai Naim Daniel Bawa Watak Askar

5-4-2021 11:37 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 14444| Komen: 123|Original author: Oleh: Saiful

Description: Ramaia yang pertikai, tak dapat terima bila Naim Daniel melihat lakonan terbaharunya sebagai tentera.
Ramaia yang pertikai, tak dapat terima bila Naim Daniel melihat lakonan terbaharunya sebagai tentera.

Di Instagram, pelakon dan penyanyi ini ada berkongsi gambar dirinya memakai seluar celoreng askar sambil memegang beg.


"Ayah, Wan balik ni," tulisnya pada ruangan kapsyen.



Di ruangan komen, rata-rata menyifatkan Naim terlalu kacak dan comel untuk menjadi seorang askar.

Antara komen:

"Sumpah lah Naim Daniel ni? Selamat berjuang di medan perang saudara."

"Fuhhh. Kenapa hensem dan comel sangat ni. Selamat berkhidmat demi agama, bangsa dan negara tercinta."

Foto: IG

Dalam masa yang sama ramai tak sabar untuk menonton wataknya sebagai tentera.

"Cabaran baharu buat saya untuk membawakan watak sebagai askar yang langsung tidak pernah terlintas sebelum ini.





"Saya okay je. Terima dan anggap ini sebagai cabaran dan pengalaman baharu dalam karier lakonan,"katanya kepada Kosmo. -CARI
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Bagus

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sarah82 5-4-2021 11:42 AM
Sah2 yg komen kata terlalu kacak utk tentera tak pernah tgk tentera

Quote cikatilia 5-4-2021 11:43 AM
aik
sejak bila nak jadi askar kena huduh
Quote laksmanabentan 5-4-2021 11:46 AM
terlalu kacak???
minah gedik mana la yg komen camtu....
Quote URUHA 5-4-2021 11:46 AM
Yg duk komen tu mesti x pernah tgk askar2 lain. Padahal ramai je yg jauh lebih helok drpd Naim ni. Pada meols Naim ni biashe2 je. Sedaplah mata memandang. Nak kata hensem nau tu mmg x la
Quote Nham22 5-4-2021 11:47 AM
Askar biase gelapp... Kulit sawo matang dek penangan hari2x kene kawat kaki... Retis ni??
Quote Skuau 5-4-2021 11:47 AM
itu kalo......bg jer watak tu kat Sajat & Safiey ilias
Quote electricopop 5-4-2021 11:57 AM
Terlalu kacak???? Ayooo....
Quote hasniey 5-4-2021 11:58 AM
Igtkan sbb trlalu kurus
Weiii... bdk2 askar ramai hensem tau.macho.lg kacak dr naim ni
Quote sarah82 5-4-2021 12:00 PM
Nham22 replied at 5-4-2021 11:47 AM
Askar biase gelapp... Kulit sawo matang dek penangan hari2x kene kawat kaki... Retis ni??

Yg penting.. Muscle depa betul2 sbb training angkut beg galas berat.. Bukan main gym..
Quote SweetRehan 5-4-2021 12:07 PM
Terlalu kacak??? Omg!!! Askar marhaen lagi kacak dr dia ni..huh!
Quote mieymiey 5-4-2021 12:15 PM
Yang komen tu sarkastik kan? Kan? Kan?
Quote niena90 5-4-2021 12:20 PM
Kira ok la tu muka dia seiiring dgn watak askar tu. Apsal plak terlalu kacaknya?
Quote gideoncross 5-4-2021 12:23 PM
URUHA replied at 5-4-2021 11:46 AM
Yg duk komen tu mesti x pernah tgk askar2 lain. Padahal ramai je yg jauh lebih helok drpd Naim ni. P ...

Iol prnh nmpk askar biasa kat Insta, Mlayu, muscles bsar gila, veins timbul & manly af. X keding camni.
Quote tipah89 5-4-2021 12:29 PM
hensem ke naim ni?
Quote cicicumel 5-4-2021 12:30 PM
menganjing jer tu
Quote gideoncross 5-4-2021 12:31 PM
Nham22 replied at 5-4-2021 11:47 AM
Askar biase gelapp... Kulit sawo matang dek penangan hari2x kene kawat kaki... Retis ni??

Yg ni btul sbb iol prnh tngok kat gmbr askar, kulit askar btul2 sllunya glap.
Quote Nunie 5-4-2021 12:41 PM
Bg aku x sesuai sebab rendangggg..dlm erti kata lain pendek..ke dia sebenarnye tinggi?entohh lerr
Quote kakakgarang 5-4-2021 01:01 PM
tajuk TT menyakitkan.. tang mana hensem nya.. bole la tukar tajuk
Quote Fafaa 5-4-2021 01:03 PM
Kacak ke? Pnh jumpa depan2 biasa jah tipikal muka budak

Lihat semua komen(123)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 07:16 PM GMT+8 , Processed in 0.181339 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top