Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Kecomelan Alisa Aisyah Ikut Hairul Azreen Bersenam

31-3-2021 12:34 AM|Raline| Komen: 47


Telatah Alisa Aisyah, anak kepada pasangan selebriti Hairul Azreen dan Hanis Zalikha ini sering sahaja mencuri perhatian ramai. Comel dan bijak ada sahaja perbuatannya yang dirakam dan dimuat naik di sosial media yang turut membuatkan ramai terhibur menyaksikannya.

Umum sedia tahu Hairul Azreen adalah pelakon aksi yang cukup hebat bila di layar. Sudah pastinya untuk mendapatkan hasil yang gempak seperti itu memerlukan latihan dan usaha yang cukup gigih sekali. Namun begitu baru-baru ini Hairul Azreen berkongsikan satu rakaman sesi latihan yang dilakukannya ketika di rumah.

Dalam rakaman itu kelihatan Hairul Azreen melakukan angkat berat dengan fokus sekali. Tapi apa yang lebih mencuri perhatian ramai adalah kehadiran anak keduanya Alisa Aisyah dalam rakaman tersebut. Namun pada awalnya turut kelihatan Yusuf menemani Hairul sambil mengira pergerakan yang dibuat.

Telatah Alisa ikut Hairul Azreen bersenam dengan gayanya tersendiri itu cukup mencuit hati. Berikut adalah video yang dikongsikan oleh Hairul Azreen menerusi laman Instagram miliknya:




Perkongsian rakaman Alisa ikut Hairul Azreen bersenam ini telah meraih lebih 400 ribu tontonan dan 81 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan telatah Alisa ini dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen seperti berikut:

“Part Alisa lawak…Hahah..Naik ontot je dia mampu”








SUMBER
HAIRUL AZREEN



Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 46
Komen

Previous : Neelofa Throwback Game Online, Netizen Balas Dengan Sindiran

Next       : Maria Farida dah 52 rupanya! namun kelihatan muda

Komen Terbaru

Quote maxim 1-4-2021 12:37 AM
[attach]561433[/attach]

Lain-lain Komen

Quote Nenasketum 30-3-2021 08:52 PM
Hampir tak kenal rupa dia, macam cucuk sumting. Tapi anak2 serius comey
Quote Kurex 30-3-2021 08:59 PM
Dapnyehhhhh lengannnnn
Quote Tudungpink 30-3-2021 09:07 PM
Alisa ni comey n bijak..
Quote missbunga2021 30-3-2021 09:08 PM
Naseb baik u ocop n elisa ikot hang.. comel sgttt
Quote Cocoais 30-3-2021 09:08 PM
Anak diorang menjadi comelnya
Quote inspektoremos21 30-3-2021 09:16 PM
missbunga2021 replied at 30-3-2021 09:08 PM
Naseb baik u ocop n elisa ikot hang.. comel sgttt

Bukan alisa ikut muka keknis ke kemek penyek tu.? tapi pada iols anak2 diorg mmg comel. alisa nmpk jenis behave
Quote lantodak 30-3-2021 09:25 PM
Dah macam rupa.pu pojaan jah sekali pandang. 🤣🤣
Quote msdummy.2018 30-3-2021 09:29 PM
I xsuka kapel nie..tp ank prmpn dia mmg comel dowh!
Quote kiah_mai_pulak 30-3-2021 09:30 PM
lantodak replied at 30-3-2021 09:25 PM
Dah macam rupa.pu pojaan jah sekali pandang. 🤣🤣

x salah chuolzahh .. kakiah tgk mu ada iras2
Quote maxim 30-3-2021 09:44 PM
mmg comel sgt alisa.. sape ckp x comel sah2 muka ko sendiri mcm hanjing
Quote slyfynx 30-3-2021 10:02 PM
Ate nk gosipkan ape ni?
Quote arffa 30-3-2021 10:08 PM
Anak diorang comel sangat baik Yusuf baik Alisya.
Quote niena90 30-3-2021 10:09 PM
I suka anak2 dorg je. Makpak tu i x suka
Quote LadyCarefree 30-3-2021 10:13 PM
inspektoremos21 replied at 30-3-2021 08:16 PM
Bukan alisa ikut muka keknis ke kemek penyek tu.? tapi pada iols anak2 diorg mmg comel. alisa nmpk ...

A ah kemek. Muka atok nya juga.

Apsal kekrul nmpak lain bebenor
Quote dudaberhias 30-3-2021 10:16 PM
lantodak replied at 30-3-2021 09:25 PM
Dah macam rupa.pu pojaan jah sekali pandang. 🤣🤣

Ha'ah lah, hampir iras2, cuba tanya hanis time dia mengandungkan budak tu ada tak rasa aura dan super power dahsyat macam mamazat.
Quote nia_salina 30-3-2021 10:21 PM
kemain tayang muscle sebenarnya kan
Quote belilies 30-3-2021 10:51 PM
Sebbaek gene katek dapat kat anak pompuan ni. Itupun muka budak ni comel menjadik je, kalo laki nampak terbantut tumbesaran cam apaknya si herul perasan gagah
Quote zuriey 30-3-2021 11:16 PM
Dah jual ka kondo hadap klcc depa tu
Quote TerataiMelur02 30-3-2021 11:17 PM
Tudungpink replied at 30-3-2021 09:07 PM
Alisa ni comey n bijak..

Harap tak menurun perangai nenek n mak dia

Lihat semua komen(47)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top