Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Diulit Kebahagiaan, Harris Alif Hadiahkan 'Permaisuri' Buat Intan Ladyana

30-3-2021 10:41 AM|Oleh: LilRose| Komen: 29

Romantik betul Harris Alif, 22, mendedikasikan lagu terbarunya berjudul Permaisuri khas buat isteri tercinta, Intan Ladyana, 39.

Masih diulit kebahagiaan di awal perkahwinan lah, katakan.


Kredit foto: IG

"Sebagaimana judulnya, lagu ini semestinya menceritakan seorang permaisuri yang bertakhta di hati saya.

"Lagu ini cukup bermakna buat saya apalagi kini sudah menemui sendiri permaisuri hati.

"Ya, saya akui lagu ini adalah terjemahan dedikasi cinta saya terhadap isteri," kata Harris kepada Gempak.


Kredit foto: IG

Memang dicipta khas buat Intan, Harris menjelaskan dia menyanyikan lagu ciptaan Archie Nasution itu dengan penuh penghayatan.



Tambahnya, dia tidak menolak andai kata lagu itu bakal menjadi pilihan ramai untuk didekasikan buat pasangan masing-masing, khasnya yang mahu melangkah ke alam perkahwinan.

Wah, mungkin lagu ini akan termasuk dalam senarai lagu di majlis perkahwinan kelak. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 29
Komen

Previous : Aiman Tino Tak Main-main Lompat Bidang Perniagaan Makanan

Next       : Baby Shima Buat Panggilan, Minta Maaf Pada Zhariff Affandi

Komen Terbaru

Quote talapia 31-3-2021 03:03 PM
Kenal Haris ni pon sebab gossip ngan Intan. Maklumla.. ahkak kertu.. kenal batch2 intan je.. dak haris ni penyanyi ke sememangnya?

baru dengar suara heols... eh sedapppp... suara jantan.. bukan stok2 suara kepit. Nampak sayang beno ke intan. Harap tak dipersiakanla intan tu... Nampak matang betul dak laki ni.. tak padan usia.. patut Intan terima jadi imam dia.. Kalau harap ex2 dia kot.. harap umur je bertambah kalau kematangan statik .. x guna jugek..

semoga dimurahkan rezeki to this couple... happy till jannah together.. amin

Lain-lain Komen

Quote imanda 30-3-2021 11:04 AM
tapi lirik ko agak cringe yer dekkkk
mmgla byk.lagu lain memuja pasangan tp dgn menggunakan perkataan yg sesuai.
tp yelah kalo dah obses kay psgn sendiri sk ht la kan wkwkwkwk
Quote TomyamPuteh 30-3-2021 11:26 AM
Oooo. Ingtkn bg hadiah seutas pulut dakap. Sebuah lagu rupanya.
Quote Jajabeans 30-3-2021 11:28 AM
Haris ni kalau tangkap gamba sepesen je mimik muka
Quote cicicumel 30-3-2021 11:39 AM
tukar tajuk jd Kakakku
Quote AshkieLa 30-3-2021 11:44 AM
nape lirik dia mcm tak ngam...
tapi lantaklah...
Quote missmeornot 30-3-2021 11:50 AM
Harris yg ni bagus. Kawin ikut sop pastu xde la sibuk nk p hanimun. Suami yg matang sangat xpadan dgn umur. Nampak la heols mmg ketua keluarga. Meols doakan harris n intan kekal bahagia sampai syurga
Quote mawar_mustika 30-3-2021 12:08 PM
nampak haris ni btul2 in love with intan
Quote Plain-tif 30-3-2021 01:44 PM
Sedap gak suara dia
Quote mieymiey 30-3-2021 01:45 PM
Harris ni nampak la muka matang sikit walaupun baru 22. Bukan jenis muka macam dek Manno dengan Mail Zani.
Quote LadyCarefree 30-3-2021 01:48 PM
Entahlah dik. Sejak dgn intan ni barulah up sikit nama ko eh.
Quote miss_perfect 30-3-2021 01:55 PM
TomyamPuteh replied at 30-3-2021 11:26 AM
Oooo. Ingtkn bg hadiah seutas pulut dakap. Sebuah lagu rupanya.

Hehehe... kalau dapat seutas pulut dakap rasanya lebih bermakna kan.
.
Quote 3chanceno 30-3-2021 02:00 PM
cicicumel replied at 30-3-2021 11:39 AM
tukar tajuk jd Kakakku

Kejamnya komen sis
Quote 3chanceno 30-3-2021 02:03 PM
missmeornot replied at 30-3-2021 11:50 AM
Harris yg ni bagus. Kawin ikut sop pastu xde la sibuk nk p hanimun. Suami yg matang sangat xpadan dg ...

Baru pasan,another Harristerkonfuis kejap kerna beberapa mibggu nie crita pasal Haris pubird
Quote shahadah00 30-3-2021 02:53 PM
sedap suara dak harris ni.. moga tilljannah la dgn isteri tersayang
Quote love143 30-3-2021 02:57 PM
suka tengok couple ni..nampak saling menghormati..
Quote miemiecha 30-3-2021 03:05 PM
Jajabeans replied at 30-3-2021 11:28 AM
Haris ni kalau tangkap gamba sepesen je mimik muka

mek plak nmpk pipi dia mcm kne tarik kiri kanan, efek pakai braces tu..
hahhahahaha

pipi nmpk cam sorok makanan
Quote 3480 30-3-2021 03:48 PM
Setakat ni.. suka jgk tgk couple ni wlopon beza umur tlalu byk.. sbb x nyakitkn ati kot.. msg2 x kacau org
Quote Suchi 30-3-2021 03:55 PM
Suara dia besar juga ya supo suara tok laki lofa gak.
Bebudak muda la ni suara macho penuh kejantanan belaka yaaa

Patutlaa isteri terpaut sayang walaupun jauh perbedaan usia.
Quote kiah_mai_pulak 30-3-2021 03:57 PM
ingatkan Haris jah lopa td.. tiberrr kann

Lihat semua komen(29)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top