CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bapa Ajak Anak Tangkap Basah Ibunya

25-3-2021 04:27 PM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 4070| Komen: 24|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: Seorang ketua kampung (wanita) ditangkap oleh suaminya ketika berdua-duaan bersama pekerjanya. Turut sama dalam serbuan ialah anak sulong pasangan tersebut.Kejadian mengaibkan (tanpa baju) tersebut di ...


Seorang ketua kampung wanita (kades) ditangkap oleh suaminya ketika berdua-duaan bersama pekerjanya. Turut sama dalam serbuan ialah anak sulong pasangan tersebut.

Kejadian mengaibkan (tanpa baju) tersebut dirakam dalam sebuah video hingga ianya tular di Kecamatan Nguling, Pasuruan.

Foto: imcnews

Malahan menurut si suami, dia sudah mengetahui perhubungan isterinya, 38 dengan pasangannya, 35  menerusi perbualan dan mesej rahsia namun merasakan mereka sudah tiga kali telah berhubungan intim.

Namun, kali ini dia telah berjaya membawa saksi untuk menghadapkan kes tersebut ke mahkamah desa.

Foto :Tribunesws


"Ada anak saya yang besar ikut sama melihat ibunya bersama lelaki lain. Sebelum ini saya tiada bukti, patutlah dia meminta cerai."

Berikutan itu, pihak wajib membicarakan pasangan tersebut dan ianya masih dalam proses mahkamah desa. - CARI

1

Bagus

Marah
2

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Adrif

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote KIM.K 25-3-2021 04:37 PM
Takdapatlah seketul harta or anak kat bini. Kepandaian lelaki melayu gamaknya dah sampai ke indon leluhur
Quote Friska 25-3-2021 04:50 PM
Edited by Friska at 25-3-2021 04:52 PM

Bisa jadi karena sang suami tidak bisa memuaskan ibu kades.



Ibu kades masih muda dan cantik


Quote tikusmontok 25-3-2021 04:59 PM
Friska replied at 25-3-2021 04:50 PM
Bisa jadi karena sang suami tidak bisa memuaskan ibu kades.

tak curang bukanlah indon tonyok namanya
Quote KBW2 25-3-2021 05:01 PM
Friska replied at 25-3-2021 04:50 PM
Bisa jadi karena sang suami tidak bisa memuaskan ibu kades.

Kening macam bini Zahid kehkehkeh
Quote ice98 25-3-2021 05:02 PM
mintak la elok2 dgn somi, nak buat camana gayenye... haishh!
Quote Friska 25-3-2021 05:04 PM
tikusmontok replied at 25-3-2021 04:59 PM
tak curang bukanlah indon tonyok namanya

Yang namanya curang, di mana-mana juga ada Kakak. Di Malaysia juga banyak. Saya baca komentar di forum ini banyak kisah selingkuh yang luar biasa hingga saya jadi kaget
Quote kualibesi 25-3-2021 05:21 PM
Friska replied at 25-3-2021 04:50 PM
Bisa jadi karena sang suami tidak bisa memuaskan ibu kades.

cantik kening beliau... hahahahah
Quote Kurex 25-3-2021 05:47 PM
Korang semua, friska ni mn sorang forumer tu. Lepas kes trisna, takkan la korang boleh tertipu lagi dengan mn indon ni
Quote missyL 25-3-2021 08:13 PM
KBW2 replied at 25-3-2021 05:01 PM
Kening macam bini Zahid kehkehkeh

Hahahaha
Kan..
Quote Cieejiee 25-3-2021 08:37 PM
Aduhhh.....
Quote Nenasketum 25-3-2021 09:25 PM
Kades tu menda? Hok aloh aku bukan yindon rupanya, padanlah tak paham
Quote budaktua 25-3-2021 09:41 PM
muda nya..
dh  jadi kepala desa..?
Quote makadek 25-3-2021 10:20 PM
Landasan stail kening dia
Quote Cocoais 25-3-2021 10:34 PM
Indon ni ada laki ada bini kat sana pun cakap tak kawin lagi dah cerai lah sebab nak kan orang Malaysia..tepat lagi nak duduk malaysia..esok dah tua lari balik kampung tinggal bini laki..kat kampung bebiji biji rumah sewa ada
Quote tikusmontok 26-3-2021 06:17 AM
Kurex replied at 25-3-2021 05:47 PM
Korang semua, friska ni mn sorang forumer tu. Lepas kes trisna, takkan la korang boleh tertipu lagi  ...

Takda siapa yg tertipu pun sis.busuk kencur bibik trisna tu semua org dah tau...kalau tak puas ngan laki gaji 5k boleh curang ngan bangla cuci toilet, itu katanya
Quote spankee_fili 26-3-2021 06:45 AM
Kurex replied at 25-3-2021 05:47 PM
Korang semua, friska ni mn sorang forumer tu. Lepas kes trisna, takkan la korang boleh tertipu lagi  ...

Kes trisna? Trisna bukan yindon ke noks?
Quote notM 26-3-2021 10:53 AM
Friska replied at 25-3-2021 05:04 PM
Yang namanya curang, di mana-mana juga ada Kakak. Di Malaysia juga banyak. Saya baca komentar di f ...

Kurangkan minum jamu ya embak...
Quote notM 26-3-2021 10:54 AM
KIM.K replied at 25-3-2021 04:37 PM
Takdapatlah seketul harta or anak kat bini. Kepandaian lelaki melayu gamaknya dah sampai ke indon le ...

Betul...ini taktik untuk suami ambil hak penjagaan..

lepastu upload dlm fb biar save Kat situ forever.

Sampai mati anak tu benci maknye
Quote darkness 26-3-2021 10:58 AM
Kurex replied at 25-3-2021 05:47 PM
Korang semua, friska ni mn sorang forumer tu. Lepas kes trisna, takkan la korang boleh tertipu lagi  ...

Si trisna tu bini kedua juga..sesekali menyampuk jg dia tp mcm nmpk bodoh..huhu sorry

Lihat semua komen(24)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-10-2021 12:05 AM GMT+8 , Processed in 0.134072 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top