Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Amyra Rosli Jadikan Mira Filzah Sebagai Contoh Dan Inspirasi

22-3-2021 03:15 PM| Komen: 39

Pelakon, Amyra Rosli menjadikan rakan seperjuangannya, Mira Filzah sebagai contoh dan inspirasi dari perspektif pelakon yang bertudung. 

Menurut isteri kepada pelakon Amar Baharin itu, Mira menjadi contoh terbaik bagi pelakon bertudung, namun rezekinya tidak pernah berhenti walaupun ada yang menganggap tudung akan menjadi penghalang dalam kepelbagaian watak. 

Foto: IG

"Saya memandang tinggi Mira Filzah sebagai contoh untuk pelakon yang bertudung. Peminat sukakan seseorang artis itu kerana  diri artis berkenaan dan bukan penampilannya. 

"Walaupun Mira bertudung, kita dapat lihat macam-macam rezeki dan anugerah yang dia dapat. Jadi, rezeki Allah itu sentiasa ada kalau kita mengikut jalan-Nya," katanya kepada Harian Metro. 

Amyra, 30, yang kini sibuk menjalani penggambaran drama bersiri Sabarlah Duhai Hati, turut bersyukur kerana dua gandingannya dalam drama itu iaitu Saharul Ridzwan dan Izzue Islam sentiasa menjaga batasan mereka. 



"Saharul dan Izzue pun menjaga batasan mereka kerana masing-masing adalah suami orang.

"Jadi, saya selesa bekerja dengan mereka dan kami selalu berbincang terutamanya dengan Saharul, bagaimana nak menjayakan babak romantis tapi tanpa perlu bersentuhan. 

"Selain perlu bijak mencari idea bagi menjayakan babak itu, teknik kamera juga penting untuk mencari sudut yang sesuai," katanya. 



Kini, selepas setahun bertudung, Amyra bersyukur kerana rezeki lakonannya semakin bertambah, di samping rezeki lain buatnya dan keluarga. 

Terbaru, Amyra juga dilantik menjadi duta Islamic Audio Device Mommy Hana bersama pelakon, Nad Zainal. -CARI

Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 39
Komen

Previous : Tamak Ambil Job Sana Sini Tapi Menyusahkan Orang Lain- Hj Zil Tempelak Artis Mana Tu?

Next       : "Dah 4 Hari Tak Dapat Sujud" - Ezzaty Abdullah Jatuh Sampai Terseliuh

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 23-3-2021 05:31 PM
Sejak berlakikan hamster, amigha ni pon aura mek menti

Lain-lain Komen

Quote SayaSayangMama 22-3-2021 03:32 PM
Okay bagus. Awak lawa sgt amyra. Tp masa tembam sikit dulu dulu lawa mcm nmpk muda sikit tp skrg cengkung sgt. Mybe nk kuruskan badan je kan tp muka automatik kurus sekali.
Quote Kurex 22-3-2021 04:51 PM
Bukan tudung yg halang kepelbagaian watak tapi bakat kalau tara tu je macam mira basic muka sembam baru bangun tido, takat tu je la lakonan. Balik2 watak betina garit acah comel & acah ayu yg jadi dambaan jantan2 bodoh macam takde betina lain dalam dunia ni. Pengarah pulak syok sendiri tak nak cuba buat drama yg relevan sebab pengarah tau tahap mira basic yg hanya bawah tapak kaki semua forumer.

Ada kau nampak ke myra pompuan ni berlakon watak betina sundel penonggeng agama yg pakai tudung, atau watak pompuan bertudung yg amalkan sihir, atau pompuan bertudung yg jadi orang gila dek kena ludah puihhhhh puihhhhh puihhhhh? Atau watak pompuan bertudung yg saiko yg pasang susuk kemaluan? Takde kan??? So ambik la icon yg ada kelas yg takde rupa tapi jadi watak utama yg menang anugerah diiktiraf donia. Lowwww classnya ambik mira sebagai contoh terbaik. Elok kau tu dipandang highclass terus jadi low class dek mira basic yg rupanya senang didapati di pasar basah.

Mira basic ni tak pandai bergaya, gaya 3c + 2c = CIBAI CILAKA CILABI CILANAT. Yg puja mira pun dari kalangan acik2 kepam busuk berkerak yg feeling jadi watak utama drama adaptasi novel hakikat berkerak & sangkak.

Layak diludah je mira basic takde gred & pemuja dia kecuali amyra. Puihhhhh puihhh puihhh puihhh puihhhhh Puihhhhhh puihhhhh bdekat muka kau yy sembam busuk tu
Quote salmon-suki 22-3-2021 05:27 PM
Please laa..muka basic tu berlakon pn xreti.. don't downgrade urself sis ..aiolzs mual taw mana2 org y bt retis kayu muka basic fake tu jd role model!!
Quote lynn6664 22-3-2021 05:35 PM
Hmmmmmmmmmm
Quote pxlbb 22-3-2021 05:38 PM
ntah la aku tak reti nak komen tapi kalau nak tengok tv, tak kisah la ko berkemban ke tudung lilit asalkan watak tu sesuai.

takde la bini tunggu laki atas katil tapi pakai tudung satin dan tak buang bulu mata. itu giler
Quote AshkieLa 22-3-2021 07:22 PM
ko berlakon jauh bertiang bagus amyra oii..
dan ko bertudung pun cantik sangat..
awatlaa ko tak jadi duta ariani...
ape2pun, xyah laa idolat kan mira basic tu..
ko tu kahwin awal jer dgn lelaki yg tak berapa digemari sangat oleh forumer dan netizen..
kalau tak, dah mendunia lebih drpd si basic tu...
Quote missHaidiD 22-3-2021 07:40 PM
Cntik betul amyra ni kan.  Dlm isteri tuan ihsan paling cntik.  Cm remaja yg hepi go lucky je.  Comel.  Tp knp ko kawen awal sgt.  Dgn si amar sendu pulak tu
Quote mrsbale 22-3-2021 07:48 PM
Kurex replied at 22-3-2021 04:51 PM
Bukan tudung yg halang kepelbagaian watak tapi bakat kalau tara tu je macam mira basic muka sembam b ...


Sebbaik i xpnah puja mira basic.
Quote miu84 22-3-2021 07:53 PM
Hot mommy. Lawa bebeno!
Quote BicaraHatiku 22-3-2021 07:54 PM
missHaidiD replied at 22-3-2021 07:40 PM
Cntik betul amyra ni kan.  Dlm isteri tuan ihsan paling cntik.  Cm remaja yg hepi go lucky je.  Come ...

Kata acik forumer Ammar tu hansem tengok kt luar entah lah.
Quote Joysparta 22-3-2021 07:56 PM
Edited by Joysparta at 22-3-2021 07:57 PM

Amyra u are away better than her ok...
Bertiang jauh dari mira basic tu...
Quote JalaEmas 22-3-2021 07:57 PM
pxlbb replied at 22-3-2021 05:38 PM
ntah la aku tak reti nak komen tapi kalau nak tengok tv, tak kisah la ko berkemban ke tudung lilit a ...

tahnye.. scene tido dgn bulu mata pelesu, liptik menyala, kening bercelak..
Quote Afifi82 22-3-2021 07:59 PM
Kurex replied at 22-3-2021 04:51 PM
Bukan tudung yg halang kepelbagaian watak tapi bakat kalau tara tu je macam mira basic muka sembam b ...

Karangan Kurek tak pernah menghampakan. Iols suka!
Quote pxlbb 22-3-2021 08:32 PM
JalaEmas replied at 22-3-2021 07:57 PM
tahnye.. scene tido dgn bulu mata pelesu, liptik menyala, kening bercelak..

Sampai patah katil pun ada chuols kohkohkoh asalkan make sure cabinet bawah tak bersawang
Quote Chriatina 22-3-2021 08:35 PM
miraaaa basic ehh prettt
Quote Lylyna 22-3-2021 08:54 PM
Aku rasa amyra ni lagi berbakat dari si mira basic tkde perasaan.
Quote rajamoney 22-3-2021 09:22 PM
abis tu kami nk kena gelabah ______________

ke?
Quote MadameOnion 22-3-2021 10:10 PM
Ya ampunnn..apa ke pesen tudung mira muka basic tu?
Quote 3chanceno 22-3-2021 10:19 PM
Kurex replied at 22-3-2021 04:51 PM
Bukan tudung yg halang kepelbagaian watak tapi bakat kalau tara tu je macam mira basic muka sembam b ...

Kejam ya amat tapi ada benarnyaharap mira basic bertabah lepas baca komen kurex

Lihat semua komen(39)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top