Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

Ramai Bersubahat Bersengkokol Nak Jatuhkan Isteri Aman Ra

18-3-2021 01:59 PM| Komen: 36

Belum menemui titik noktah, kontroversi membabitkan rumah tangga antara penyanyi rap Aman Ra dan isterinya, Natiqah Rahmat nampaknya semakin berlarutan apabila wanita itu ada memuat naik luahan panjang dipercayai status terkini mengenai kes yang melanda mereka berdua.


Kredit foto: IG Natiqah

Menerusi beberapa buah hantaran di Instagram Story milik Natiqah, dia menyatakan bahawa sudah bersedia dengan sebarang kemungkinan buruk yang mungkin berlaku susulan daripada konflik yang berlaku antara dia dan suaminya itu.

Tambah Natiqah lagi, dia sama sekali tidak berasa takut kerana yakin dirinya berada di pihak yang benar dan akan sentiasa melindungi anak-anaknya.

Ujarnya lagi, ramai yang sebenarnya telah bersubahat dan bersengkokol dalam diam untuk menjatuhkan dirinya.



Merasakan tindakan segelintir individu yang berniat jahat terhadapnya itu sebagai sesuatu yang kejam, Natiqah berharap bahawa perkara-perkara tersebut akan dapat dirasai kembali oleh mereka itu kelak.

Dalam pada itu, isteri kepada penyanyi lagu Bangun ini juga menganggap dugaan yang diterimanya itu sebagai peringatan daripada Allah S.W.T untuk dia kembali menjadi insan yang lebih baik.

Di hantaran berbeza, Natiqah ada juga bertanyakan kepada pengikut media sosialnya mengenai isu poligami dan rata-rata tidak bersetuju jika seorang suami itu tidak pandai membahagikan tanggungjawab dengan adil.



Terdahulu, Natiqah tampil membuat pendedahan di media sosial mengenai rumah tangganya bersama Aman Ra diuji lagi apabila suaminya itu didakwa bermain kayu tiga tanpa pengetahuannya.

Malah, dia turut mendakwa Aman Ra telah melafazkan cerai sebanyak empat kali terhadapnya sebelum ini.


Sumber: BeautifulNara

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
1
0
Komen: 36
Komen

Previous : Ini Baru 'Geli-geli' Di Christian Dior, Macam Mana Lah Sambutan Rasmi Birthday Kacak?

Next       : "Miss You Kak" - Haiza Titip Doa Setahun Permergian Maya Matahari

Komen Terbaru

Quote Carcosa 19-3-2021 12:19 PM
Panjangnya story kau. Kau ingat org nak baca ke
Who r yus org nak jatuhkan ko? Jual satey je pun

Lain-lain Komen

Quote Alisani140900 18-3-2021 02:03 PM
Hermmm. Bosan lakkkk... Aritu mcm kesian... Taaapiiii
Quote Boboyottt 18-3-2021 02:24 PM
Semoga dipermudahkan urusan
Quote tikusmakmal10 18-3-2021 02:27 PM
amanra whoareyousssss
Quote dudaberhias 18-3-2021 02:29 PM
who are yusss??
iols tak cukup muda ke untuk kenali sheols atau tak cukup tua?

bye nak titis2 ANR kat muka... harap2 esok jadi baby balik...
yang dah kertu dah boleh start beli anti aging ke apa2 yach untuk sentiasa tampak muda...
Quote laksmanabentan 18-3-2021 02:36 PM
wowww.... da mcm nak rebut jawatan la pulak...
sebaris dengan Anwar Ibrahim ker camna dia nih..
sebab ramai yg bersengkongkol nak jatuhkan dia nih...
Quote kakakgarang 18-3-2021 02:36 PM
ni lagi sorang Budus.. da diceraikan bnyk kali pun still nak dekat batang berjutai mcm sampah ni..

aduhai..

pergi la kau sama2 dgn rakan sepejuagan tu.. Bella alip ajis n sera syuk
Quote mrsbale 18-3-2021 02:46 PM
Bukan baca ritu dah cerai 4x ke?
If xsilap.
Canne still ‘wife’ plak
Tny je ni. Sbb xpolo
Quote innocentsangat 18-3-2021 02:53 PM
mrsbale replied at 18-3-2021 02:46 PM
Bukan baca ritu dah cerai 4x ke?
If xsilap.
Canne still ‘wife’ plak

Haa baru nk komen benda yg sama. Du pergi mahkamah lom?
Quote rajamoney 18-3-2021 03:19 PM
lu sapa?

lu ksu kementerian mana nk rasa diri dijatuhkn?
Quote rikuren 18-3-2021 03:22 PM
4 kali lafaz cerai...patutnya wife dia pi la lapor pejabat agama..
Quote Nenasketum 18-3-2021 03:25 PM
Kalau nak jatuh kena duduk di atas macam IGP ke, Ah jib Gor ke. Kena paham fundamentals yer cik kak.
Quote prettyuglybabe 18-3-2021 03:26 PM
another asal berlaki kah..
kaya terkenal benar ke sampai ramai nak dengki..
Quote missHaidiD 18-3-2021 03:47 PM
Koser la ko. Sama geng dgn bella.  Atau lg teruk dr bella.  Laki buat ko cm sampah busuk cerai smpai 4x masih nk jd hamba pd laki busuk ko tu.  Tgu je la ko keluar metro muka depan
Quote jalfa 18-3-2021 03:50 PM
Kartel mana nak jatuhkan sistur? Siapa sis untuk dijatuhkan?.  Ehhhh ayat sapa tu...tibe3
Quote MadameOnion 18-3-2021 04:01 PM
Whoareyusss utk kitaorg jatuhkan??? Haaa ala2 kakafaz gituuhhh
Quote Atiesha 18-3-2021 04:11 PM
Ada plak benang bru...bru ja komen. Kat 1 benang lagi....meroyan apo makcik....
Quote ayukpingu 18-3-2021 04:14 PM
ermmm susah ni
Quote lavendernovella 18-3-2021 04:19 PM
Tgk nama aman ra ni mesti tingat kat citer the mummy, amon ra ..  
Quote kucingitam 18-3-2021 04:24 PM
sapa je nak jatuhkan kau..

Lihat semua komen(36)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top