Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Menteri Agama Nasihat Sajat Serah Diri Elak Keadaan Lebih Tegang

10-3-2021 01:40 PM| Komen: 12

Usahawan kosmetik Muhammad Sajjad Kamarzzaman atau dikenali dengan nama Nur Sajat dinasihatkan menyerah diri kepada pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), selepas waran tangkap dikeluarkan terhadapnya bulan lepas.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama) Datuk Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri berkata isu itu sebenarnya boleh diselesaikan secara baik.

“Saya ingin menasihatkan saudara Sajat supaya berjumpa dengan pegawai JAIS dan selesaikan isu ini secara baik supaya keadaan tidak menjadi lebih tegang, dan saya sudah berbincang dengan pegawai JAIS mengenai isu ini. Apa yang saya lihat tindakan oleh JAIS adalah sesuai dengan keadaan,” katanya.


Kredit foto: BH Online

Bercakap kepada pemberita selepas menyampaikan ucapan kepada kira-kira 150 petugas badan keagamaan kerajaan di dewan Kompleks Darul Kifayah di sini hari ini, Dr Zulkifli berkata, Sajat juga tidak seharusnya mengungkapkan kata-kata seolah-olah berhasrat untuk keluar dri agama Islam.

“Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) akan menggerakkan satu jawatankuasa hal ehwal agama atau Jawatankuasa Pemandu bagi menangani isu atau aktiviti berkaitan penyelewengan ajaran Islam,” katanya.


Sumber: BERNAMA

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
0
2
Komen: 12
Komen

Previous : "Guna Jenama Mahal, Mekap Tebal & Kereta Mewah Bukan Wanita Hebat" - Yatt Hamzah

Next       : Eyka Farhana Ditegur Netizen 'Payung' Lurah

Komen Terbaru

Quote newme11 22-3-2021 11:34 AM
susah rupanya nak tangkap Sajat!!
dia pakai MakEsah ke… kikiki

Lain-lain Komen

Quote renko 10-3-2021 02:24 PM
nasihat sekali kt jabatan agama
nak tahan, toksah duk pumpam2 bgtau serata alam
da orang tu menyorok lari tah mana
nak cari pun susah
pondan sial tu pun satu
aritu eksen memondan up status
ni dah matikan diri pulak
dasar pondan
Quote bulalof 10-3-2021 02:31 PM
joke of the year.
Quote ajinomotonosuga 10-3-2021 02:45 PM
bulalof replied at 10-3-2021 02:31 PM
joke of the year.

Pondan of the Year
Quote Orix 10-3-2021 09:00 PM
Sajat, you go gurlzzzz!!! walaopun..............
Quote Punat_button 10-3-2021 09:20 PM
nak suruh serah diri then what?

Quote kakikuDibibirmu 11-3-2021 12:04 AM
Siapa lah boleh tegang tengok Sajat ni?
Quote kakikuDibibirmu 11-3-2021 12:05 AM
Quote MsBritney 21-3-2021 01:26 AM
ape cite sajat niii..
Quote notM 21-3-2021 08:17 AM
Kote JAIS tegang ke?
Quote angelofish 21-3-2021 10:00 AM
tak dapat tangkap lagi? pejabat agama memang bermasalah.sebab tu ramai bekas suami tak bagi nafkah ke binik..sebab mereka boleh lari bebas bacul macam pondan sajat
Quote chandrahusin 21-3-2021 10:01 AM
Cari Sajat pun tak jumpa
Apatah lagi Jho Low
Gitewww
Quote newme11 22-3-2021 11:34 AM
susah rupanya nak tangkap Sajat!!
dia pakai MakEsah ke… kikiki

Lihat semua komen(12)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top