Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Isteri Hilang Lepas Pergi Kenduri Kahwin Kawan

5-3-2021 03:57 PM Komen: 90
Lelaki buntu apabila isterinya tidak pulang ke rumah selepas keluar menghadiri kenduri kahwin di Johor Bahru pada 10 Februari lalu.

Menurut Mohamad Hisham Awang, 25, pada hari kejadian, isterinya, Nik Rohsmawati Nik Rosidin, 31, meninggalkan kediaman mereka di Taman Bukit Mewah, Kajang untuk menghadiri kenduri kahwin rakannya.


Kredit foto: Sinar Harian

Mohamad Hisham bagaimanapun berkata, sehingga kini isterinya itu masih tidak pulang ke rumah dan gagal dihubungi.

"Saya mula risau apabila dia tidak membalas sebarang kiriman WhatsApp atau panggilan telefon sejak keluar ke kenduri itu.

"Malah, saya juga tidak tahu bagaimana keadaannya masa ini," katanya kepada Sinar Harian pada Jumaat.

Dalam pada itu, Mohamad Hisham yang bekerja di sebuah kelab golf berkata, dia turut melakukan pelbagai usaha bagi menjejaki isterinya itu termasuk menghubungi kenalan di sekitar Johor Bahru.

Dia berkata, satu laporan turut dibuat di Balai Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang bagi membantu usaha menjejaki isterinya itu.

"Kami sudah berkahwin dua tahun lalu, namun masih belum dikurniakan cahaya mata.

"Sebelum kejadian, isteri saya juga tidak pernah menunjukkan perubahan yang pelik," katanya.


Sumber: Sinar Harian

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 90
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote bungasakura89 19-3-2021 10:45 AM
makan buah banyak jadi cantik kulit hahaha

Lain-lain Komen

Quote bluebutter 5-3-2021 04:06 PM
Lawa wife dia.
Quote rajamoney 5-3-2021 04:07 PM
kena kompuan tak patuh sop kot

tak pun cuci pinggan rumah pengantin
Quote Lengkong 5-3-2021 04:18 PM
Semoga cepat jumpa


Quote supernaturalee 5-3-2021 04:40 PM
rajamoney replied at 5-3-2021 04:07 PM
kena kompuan tak patuh sop kot

tak pun cuci pinggan rumah pengantin

cuci pinggan dr bln lps ke


husnuzon x igt2



Quote Suchi 5-3-2021 05:03 PM
Jangan ada plot twist dahla

Sebagai peminat siri penyiasatan jenayah apabila seorang isteri tu tiba2 hilang ke apa

Suspek utama adalah jeng jeng jeng...

Takpe kita bersangka baik dulu moga2 isteri dapat ditemui kembali
Jauh gak bleh rentas negeri semata2 nak g kenduri kawen je.
Quote Buritan 5-3-2021 05:11 PM
bluebutter replied at 5-3-2021 04:06 PM
Lawa wife dia.

Lawa aku lg koh koh koh.. riaknyaa aku.. koh koh
Quote Buritan 5-3-2021 05:12 PM
Suchi replied at 5-3-2021 05:03 PM
Jangan ada plot twist dahla

Sebagai peminat siri penyiasatan jenayah apabila seorang isteri tu t ...

Boleh ke rentas setakat nak pi kenduti kawan jahhh
Quote Buritan 5-3-2021 05:12 PM
Suchi replied at 5-3-2021 05:03 PM
Jangan ada plot twist dahla

Sebagai peminat siri penyiasatan jenayah apabila seorang isteri tu t ...

Ko agak ade skandel kee.. ontahlaa... tgk aje laa
Quote renko 5-3-2021 05:16 PM
asl 10hb boleh kenduri kawin lak
bukan ke tengah pkp mase tu
da la siap rentas negeri bagai
xkn 10februari 2020 lak
Quote helicornia 5-3-2021 05:17 PM
camne bole lepas sampai JB
Quote Punat_button 5-3-2021 05:17 PM

ko laki ka lesbo?


Quote Punat_button 5-3-2021 05:17 PM
Buritan replied at 5-3-2021 05:11 PM
Lawa aku lg koh koh koh.. riaknyaa aku.. koh koh

ko pulak lesbo ka gay?


Quote Buritan 5-3-2021 05:19 PM
Punat_button replied at 5-3-2021 05:17 PM
ko pulak lesbo ka gay?

Koh koh.. aku ummah yg tak pandang lgbt.. koh koh
Quote Belibis 5-3-2021 05:23 PM
Baiknya laki.bagi bini pergi kenduri sorang2.jauh lak tu.kalau satu taman perumahan ok la.
Quote nowhite 5-3-2021 05:36 PM
Lamanya hilang..sesuatu sangat..
Quote noor2 5-3-2021 05:50 PM
Rindu posting changa@ vokuro kalau kes hilang ni....
Quote chandrahusin 5-3-2021 05:52 PM
persoalan demi persoalan
1. suami 25, isteri  31
2. PKP - tak boleh rentas negeri
3. jauhnya kenduri kawin Kajang - Johor Bahru
4. pegi jauh2 sorang2?
5. lambatnya laki buat laporan
6. takde plk kenyataan yg pempuan ni ada hadir ke tak ke majlis
7. dah cari ke kat rumah mak ayah pempuan klu ada
Quote bluebutter 5-3-2021 05:54 PM
Punat_button replied at 5-3-2021 05:17 PM
ko laki ka lesbo?

Laaa tak lah.

I puji sebab dia lawa.
Dah jarang nmpak perempuan lawa.
Selalu I tgk perempuan noneck (tiada leher) gemuk, pendek, hitam, lengan besar cam peha. Muka berlepung bedak, gigi kuning, lipstick merah jenis beli di pasar malam.

Complete I describe to you. Haha.
Quote bluebutter 5-3-2021 05:56 PM
Buritan replied at 5-3-2021 05:11 PM
Lawa aku lg koh koh koh.. riaknyaa aku.. koh koh

I caya you lawa.

Just maintain kecantikan okay. Minum air secukupnya. Ewah. Sekian kata kata dari pakar kecantikan yakni I haha.




Lihat semua komen(90)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top