Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Perakam punggung wanita dalam pasar raya ditahan

Boomibulat|3-3-2021 01:14 PM Komen: 35



Ketua Polis Daerah Kuala Muda Asisten Komisioner Adzli Abu Shah berkata, laporan polis dibuat oleh seorang wanita iaitu mangsa pertama berusia 28 tahun pada 9 malam hari kejadian.

Beliau berkata, mangsa memaklumkan dia mendapati seorang lelaki memerhatikan gerak-gerinya dan merakam gambar ke arahnya.

"Ketika itu, wanita terbabit bersama dua anaknya sedang memilih barangan dan rasa seperti ada orang di belakang, namun dia bersama suaminya memerhatikan dari jauh sebelum mendapati suspek merakam gambar punggung beberapa pelanggan wanita di situ," katanya dalam kenyataan, hari ini.

Adzli berkata, selain itu, mangsa ternampak suspek turut menyelak kain seorang wanita menggunakan kakinya menyebabkan dia pergi ke arah suspek berusia 27 tahun dan merampas telefon bimbitnya.

Menurutnya, mangsa melihat beberapa video yang berjaya dirakam lelaki itu dan suspek mendakwa memadam video terbabit.

"Mangsa memberitahu perkara itu kepada pengurusan pasar raya terbabit, manakala suaminya menghubungi polis sebelum suspek berjaya ditahan untuk siasatan.

"Polis turut menerima laporan daripada mangsa kedua yang juga suri rumah berusia 39 tahun berhubung kejadian dan siasatan mendapati suspek tiada rekod jenayah," katanya.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil (AKK).



Sumber : Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
3
0
Komen: 35
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Carcosa 4-3-2021 12:11 AM
Bongok nye ko. Nyusah2 je nak kena record bagai. Beli prepaid RM10, ko layanlah puas2 tenet video mcm2. Jgn kata punggung, apa semua ada. Takdelah kena tangkap semua.
Melainkan kau tinggal kat Korea Utara. Nanti kau dihalau ketua kampung

Lain-lain Komen

Quote salmon-suki 2-3-2021 04:48 PM
Ehhh .baru jah terbaca kt ig sakni..laju kaka boomi bukak benang. Hihihi
Quote awanysss 2-3-2021 04:59 PM
senang betul setan ni buat kerja..
katanya siap ada group utk sebarkan..
cara senang nak buat duit..
lepas ni pasar raya boleh la kot buat rules, no recording..
budak2 skrg, pegi beli timun sebatang pun nak buat story..
Quote rajamoney 2-3-2021 05:56 PM
apa salahnya rakam video punggung

rakam video semburit pun tak salah

elok je puak2 semburit bertebaran
Quote Artemesiaa 2-3-2021 06:14 PM
Maniac macam ni ada dimana2 jadi harap semua hati2 selalu jangan leka sangat menyoping sampai tak perasan sedang dirakam
Quote makcun14 2-3-2021 06:14 PM
Eew pervert di mana mana.
Londeh seluar kang kasik potong adik kecik.
Quote Friska 2-3-2021 06:22 PM
Kalau bahasa Indonesia, punggung itu maksudnya belakang.
Quote notM 2-3-2021 06:31 PM
At least heols tidak gay dan pondan yang ditakuti Acik2 Netizen
Quote Scheherazade 2-3-2021 06:38 PM
Pervert!               
Quote matamata 2-3-2021 07:05 PM
Low tech mamat ni.... Amatur sungguh
Quote jazaa100 2-3-2021 07:07 PM
bapak sapa lah ni....
Quote rajamoney 2-3-2021 07:10 PM
Friska replied at 2-3-2021 06:22 PM
Kalau bahasa Indonesia, punggung itu maksudnya belakang.

indon kata punggung tu pantat
tak payah la ngaku indon

ejalti pun da tk nk lyn indon jongos dah
Quote Friska 2-3-2021 07:27 PM
rajamoney replied at 2-3-2021 07:10 PM
indon kata punggung tu pantat
tak payah la ngaku indon

punggung/punggung/ n 1 bagian belakang tubuh (manusia atau hewan) dari leher sampai ke tulang ekor; 2 sesuatu yang menyerupai punggung: -- bukit, -- gunung; 3 bagian sebelah belakang atau sebelah atas: -- kaki; -- tangan;
https://kbbi.web.id/punggung
Quote rajamoney 2-3-2021 07:38 PM
Friska replied at 2-3-2021 07:27 PM
punggung/punggung/ n 1 bagian belakang tubuh (manusia atau hewan) dari leher sampai ke tulang ek ...

ayuh panca sila!
Quote Friska 2-3-2021 07:41 PM
rajamoney replied at 2-3-2021 07:10 PM
indon kata punggung tu pantat
tak payah la ngaku indon

Tepatnya punggung kalau dalam konteks berita di atas, dalam Bahasa Indonesia itu bokong

Pantat bisa juga, cuman agak kasar, lebih cocok buat benda mati, contohnya pantat kuali
Quote ChildrenOfBodom 2-3-2021 07:55 PM
Pungkoq dan juboq
Quote rajamoney 2-3-2021 07:58 PM
Friska replied at 2-3-2021 07:41 PM
Tepatnya punggung kalau dalam konteks berita di atas, dalam Bahasa Indonesia itu bokong

Pantat  ...

mohon nyimak ilmu pantatnya mba friska
Quote Belibis 2-3-2021 08:13 PM
Friska replied at 2-3-2021 06:22 PM
Kalau bahasa Indonesia, punggung itu maksudnya belakang.

Sungai petani mbah..mana bisa dibacain indon.
Quote FOTHER-MUCKER 2-3-2021 08:51 PM
Edited by FOTHER-MUCKER at 2-3-2021 06:03 AM
rajamoney replied at 2-3-2021 01:56 AM
apa salahnya rakam video punggung

rakam video semburit pun tak salah

Chimp jikalau merakam video punggung manusia secara haram adalah satu perbuatan yang salah kerana ianya telah melanggar hak peribadi mereka iatu mangsa.

Jadi untuk pengetahwan chimp, manusia bukan chimpanzee dan chimpanzee bukan manusia walaupun kedua mereka mempunyai dna yang hampir sama.

Perbezaanya lihat sahaja pada diri kamu sendiri yang mana masih belum evolved kepada 100% manusia.

Tak percaya chobaa lihat telor dan punggung chimp ada tak perbezaanya?


Quote otai_g 2-3-2021 08:53 PM
Kaki tumblr la ni.

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top