Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Lama Menghilang, Kamal Adli Dilihat Semakin Kurus. Sakit Ke?

23-2-2021 12:40 PM| Komen: 34

Foto: IG

‘Kehilangan’ pelakon Kamal Adli daripada radar media sosial sejak kebelakangan ini terjawab apabila aktor itu mendedahkan dia menjalani tempoh kuarantin selepas disahkan positif Covid-19.

Malah Kamal turut berkongsi foto terbaharunya di Instagram bagi mengubat kerinduan peminat.



"Saya dah kembali, lama hilang sebabkan hari tu positif Covid-19. Lepas tu kuarantin dan sekarang Alhamdulillah dah negatif, syukur.

"Sekarang saya dah masuk set drama baru, DUIT, best cerita ni fasal scammer," katanya.

Kali terakhir Kamal memuat naik fotonya di Instagram adalah pada 4 Januari lalu.



Rata-rata peminat mendoakan kesihatan kekasih kepada pelakon Uqasha Senrose itu selain ada yang menegur bentuk badan aktor itu semakin susut berbanding sebelum ini.

"Kenapa nampak pucat dan kecut.

"Laa Covid ke, moga sihat sepenuhnya dan kembali ceria.

Kali terakhir Kamal memuat naik foto adalah pada 4 Januari lalu.

"Alhamdulillah, patutlah sepi... apa pun jaga diri ya. Semoga sentiasa dijauhi daripada perkara yang tidak diinginkan," tulis netizen.



Pelakon Fizo Omar dan Roy Azman turut menitipkan ucapan buat Kamal dan mengharapkan aktor itu kekal sihat dan bertenaga seperti biasa.

Sebelum ini, beberapa selebriti tempatan turut pernah dijangkiti virus Covid-19 antaranya Alif Satar, Emma Maembong, Shima Anuar, Puteri Aishah, Ashraf Muslim, Aprena Manrose dan PU Riz. -CARI

Sumber: mStar Online

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 33
Komen

Previous : Mahkamah Keluar Waran Tangkap Terhadap Sajat

Next       : Mira Filzah Bahagia 'Berkurung' Di Rumah, Habiskan Masa Belajar Memasak Dan Mengemas

Komen Terbaru

Quote follesegal 27-2-2021 08:51 AM
Edited by follesegal at 27-2-2021 08:52 AM
piao replied at 23-2-2021 11:17 AM
mungkin sebb kesan bekas awek dia dah kawin... dia plak x kawin2


haah la uols...sblm n slps intan kwen dia mnyepi..pndai dia smbunyi haha

Lain-lain Komen

Quote piao 23-2-2021 11:17 AM
Edited by piao at 23-2-2021 11:19 AM


mungkin sebb kesan bekas awek dia dah kawin... dia plak x kawin2



Quote white01whale 23-2-2021 11:20 AM
Tetap nampak busuk
Quote piao 23-2-2021 11:32 AM

dulu kes ketiak busuk siapa?

dia ke atau si intan?
Quote otai_g 23-2-2021 11:36 AM
Tade la susut mn pun. Aku nmpk sado je lg tu.
Kalo btl2 susut tu ha zamani slam.
Quote kiah_mai_pulak 23-2-2021 11:37 AM
ketahian apakah innehhhh?
Quote lyshafull 23-2-2021 11:50 AM
So bila nk nikahnya kemal oii .. proposed dah ...
Quote jackreacher 23-2-2021 12:14 PM
Semoga tak jadi nikah dengan uqasha
Quote kakakpositifker 23-2-2021 01:21 PM
otai_g replied at 23-2-2021 11:36 AM
Tade la susut mn pun. Aku nmpk sado je lg tu.
Kalo btl2 susut tu ha zamani slam.

hahahaha adoiiii dia juga kena. hahaha
Quote nordin84 23-2-2021 01:24 PM
piao replied at 23-2-2021 11:32 AM
dulu kes ketiak busuk siapa?

dia ke atau si intan?

kaki dia busuk.. ni zaman awal2 cite bionik
Quote BicaraHatiku 23-2-2021 01:24 PM
jackreacher replied at 23-2-2021 12:14 PM
Semoga tak jadi nikah dengan uqasha

whyyy???
Quote jackreacher 23-2-2021 01:35 PM
BicaraHatiku replied at 23-2-2021 01:24 PM
whyyy???

Saja. Macam tak sesuai. Kihkih
Quote LadyCarefree 23-2-2021 01:47 PM
Kepam pam pam Kepam Sr. qiemkepampropa Kepam Jr
Quote laksmanabentan 23-2-2021 01:50 PM
lyshafull replied at 23-2-2021 11:50 AM
So bila nk nikahnya kemal oii .. proposed dah ...

nanti la uolsss... nak kumpul duit dulu...
zaman covid banyak job melepas nih... huhuhu...
Quote slyfynx 23-2-2021 01:50 PM
X susut pun, cume mase video burung tu mmg bdn die berisi le.
Ni kire nmpk fit sikit
Quote BicaraHatiku 23-2-2021 01:56 PM
LadyCarefree replied at 23-2-2021 01:47 PM
Kepam pam pam Kepam Sr. qiemkepampropa Kepam Jr

padan la sama ungasha yg pernah terpalit n digosipkan dengan vvip kepam ...
Quote LadyCarefree 23-2-2021 02:01 PM
piao replied at 23-2-2021 10:17 AM
mungkin sebb kesan bekas awek dia dah kawin... dia plak x kawin2

Uish. Dgb melania trump ke tu?
Quote Carcosa 23-2-2021 02:24 PM
nordin84: kaki dia busuk.. ni zaman awal2 cite bionik


Ewww ye ke? Tapi drpd muka dia, boleh nampak lah dia ni ada anggota yg busuk.
Quote tootii 23-2-2021 02:25 PM
kenapa eh aku nmpk si KA ni serabai setiap masa ? ke mata aku jer ?
Quote Boomibulat 23-2-2021 02:57 PM
Masih kongsi telur dgn fizo ke..?

Lihat semua komen(34)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top