Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Isteri Shuk Minta Netizen Faham Nasib Isteri Sepertinya

22-2-2021 12:43 PM|Oleh: Cari-Azza| Komen: 53





"4 tahun ak jaga aib. Bila jaga aib makin kena provoke mcm2. Ak diam sbb bila ak bsuara dulu orang cakap buka aib."

Tidak tahan dengan fitnah yang berleluasa di media sosial, isteri pelawak dan pengacara, Shuk Sahar, Rossalennah Natassiah Asshaferah atau Sera menafikan dakwaan dia memerli netizen.

Menegaskan yang cerita memerli netizen adalah fitnah kerana ianya adalah video lama tetapi dimuat naik kembali membuatkan ada yang beranggapan Sera mencabar kesabaran netizen.

Dalam hantaran sama, Sera turut meminta netizen memahami situasi isteri yang cuma berada di rumah yang tersepit untuk mengadu masalah mereka. Dalam situasi sekarang, jika dirinya terus berdiam diri, masalah tidak akan selesai.


Foto :IG

Bagi Sera, itu adalah caranya, jadi dia berani kerana berada di pihak yang benar.

"Kalau kes isteri curang di luar sana, saya percaya lelaki pun tak boleh nak tahan ada wanita yang sanggup buat macam itu. Jadi, tolong kasihan dulu, nasib isteri yang duduk rumah jaga anak. Cari duit sendiri, menjual sana sini."


Selain itu, Sera menyatakan yang dia sudah puas bersabar, jadi dia perlu bertindak kerana itu adalah kemuncaknya.

"Bila ak diam PELAKOR BERTEPUK TANGAN PADAN MUKA SEBAB X BERANI BERSUARA. Dan smp mati la isteri dalam dunia takut bersuara."


Berlainan dengan pendapat netizen yang beranggapan penjelasan Sera terlalu berbelit-belit hingga tidak memahami konteks asal masalah tersebut.

Foto : IG

Foto : IG


Bagaimanapun, ada juga yang menyokong tindakan Sera yang telah membuatkan suaminya kembali kepada keluarga setelah ditimpa pelbagai masalah.

Foto : IG
Dengan perkembangan ini, pastinya ia memberikan tamparan hebat kepada Sera dan Shuk dek kisah mereka menjadi tontonan netizen. Walau apa pun, semoga yang baik-baik sahaja. Mungkin Sera perlu memperlahankan amarahnya dan membuat hantaran iklan seperti biasa dan bukannya membuat hantaran berunsur perlian lagi. - CARI





Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
1
Komen: 52
Komen

Previous : Belajar Dari Google & YouTube, Syatilla Melvin Malu Mengaku Baru Amal Solat Dhuha

Next       : "7 Tahun Menunggu, Selamat Datang Ke Dunia Axel Nova Rhee" - Jehan Miskin

Komen Terbaru

Quote MadameOnion 23-2-2021 12:15 PM
memula kesian..tapi sekarang ni aku nak bagitau..diamlah..pi ulit laki doraemon hang puas2

Lain-lain Komen

Quote JalaEmas 22-2-2021 12:45 PM
sila meninggal.
Quote prettyuglybabe 22-2-2021 12:56 PM
kau laki bini elok bungkus masuk dalam gua..
Quote slyfynx 22-2-2021 01:06 PM
Eh, leh gi mam ye
Quote laksmanabentan 22-2-2021 01:10 PM
la.... nak meroyan kenapa pulak ni sis???
Quote judicata 22-2-2021 01:10 PM
masalahnya... kalau ko dah tak tahan, bercerai je cara baik dgn laki ko. laki ko jenis takguna pon. dah la muka macam jeruk, ada hati plak melayan pompuan lain. da kantoi berkali-kali da pon. ni tak, viral dlm insta psl laki ko kantoi dengan pompuan lain, pastu ko jugak hadap dengan laki ko. padan la ko asyik kena maki skali dengan laki ko.
Quote Redmyvi 22-2-2021 01:11 PM
sesuai sgt la laki bini ni.. dua2 fake..
Quote helicornia 22-2-2021 01:18 PM
klu betul pun bukan kat ig tempatnya
pi la pej agama ke
pegi repot polis ke
ada kan peruntukan undang2 utk pengganggu rumahtangga ni
Quote mamajawie 22-2-2021 01:20 PM
pergi mampos..padan muka la dedua bodoh batak viral n aku rasa konfem Farah si pencaras tu tengah tepuk tangan gelak bahak2 tngok kapel dua ekor tersangkak dunia ni..harap bodoh dorang x menurun kat anak2 la ye..,
Quote MisXoXo 22-2-2021 01:48 PM
..dedua ni boleh diam2 tak..sama aja attention seeker
Quote lattehazelnut 22-2-2021 01:53 PM
lepas ni syuk curang lg ko nak buat drama ape lg.. terkenan darah pinoy suka buat drama 200 episode..
Quote shernazz 22-2-2021 02:05 PM
Harap bertabah hati
Nnt tanya bella mcmana dia boleh jadi muka tebal lepas.semua terjadi
Quote Thunderclouds 22-2-2021 02:22 PM
Xtahan bulih p isi borang mohon cerai cik kak. X boleh pendam perasaan takut gila p sembang ngn therapist. My 2cents.
Quote meteorspeed 22-2-2021 02:37 PM
Yg ko nak beetqhan ngan laki yg gatal dah kenapa.. Org lain dah lama berambus oi cik kak.. Tak dah bodoh nak menjerut rasa sensorank
Quote makadek 22-2-2021 02:38 PM
Mampos la korang berdua...malas amik pot gantang cupak
Quote MissVixen 22-2-2021 02:39 PM
Ak ak ak ak. Penulisan minah ni rempit betul. Macam bunyi burung gagak. Nasib dia tak campur huruf besar dan kecil, selang seli.
Quote awenda507 22-2-2021 02:43 PM
X puas ati lg ke minah ni? Laki gendut dia da blk ke dia pn nk memekak lg
Quote PumpkinSpice777 22-2-2021 03:24 PM
Makan popcorn jela tgk drama laki bini.
Quote mrsbob87 22-2-2021 03:24 PM
tak bijak... tutup periuk nasi suami sendiri..

sekarang, laki tak berkeje.. ape rase?
si farah agaknye ketawa dekah2 gamekan korang laki bini..
Quote LadyCarefree 22-2-2021 03:26 PM
Menyampah pulak dgn sera ni

Lihat semua komen(53)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top