Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Dah Banyak Kali Netizen Kritik, MK K-Clique Buat 'Bodoh' Ditegur Pakai Emas

20-2-2021 03:57 PM|Oleh: Saiful| Komen: 108

MK K-Clique antara selebriti yang menjadi kegilaan wanita.

Disebabkan itu setiap gambar atau video yang dimuat naik pastinya menjadi perhatian.

Baru-baru ini, MK ada memuat naik video yang menunjukkan dia sedang miming mengikut lirik lagu.


Kacak nampaknya memakai persalinan baju Melayu berwarna hijau dan bersongkok.

Ala-ala nak memikat hati gadis pilihan gayanya.

Pasti ramai yang terpesona melihat senyuman serta gaya MK namun apa yang lebih menjadi perhatian kali ini kerana ramai yang kurang senang melihatnya memakai gelang tangan emas.



Di runagn komen ramai yang mengkritik penyanyi rap ini.

"HARAM tetap HARAM ya orang kampungku. Mau beli emas untuk simpanan dibolehkan tapi kalau pakai memang HARAM untuk lelaki," antara komen yang ditinggalkan.

Tak kurang juga yang cuba menasihati MK.



Namun setakat ini MK tidak memberikan sebarang respon dengan komen-komen netizen.

Buat pengetahuan ini bukan kali pertama MK tayang pakai emas, namun dia hanya buat 'bodoh' sahaja apabila ditegur.

Apa pun semoga MK terbuka hati dan berubah menjadi lebih baik lagi. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
1
0
0
Komen: 108
Komen

Previous : Takut Nak Bawa Pergi Kedai Emas, Ruhainies Hadiahkan Duit Tunai Sempena Hari Jadi Ibu

Next       : "Ada Yang Tersilap Ingatkan Saya Angelina Jolie,“ -Bunga Is Me

Komen Terbaru

Quote silampumeja 24-2-2021 06:51 PM
Adeakukesah11 replied at 20-2-2021 10:16 AM
Veneer kat gigi tu.. nmpk tak natural lnsg

Kan... Nampak bodoh

Lain-lain Komen

Quote Beribear 20-2-2021 04:16 PM
Dia ingat menarik ke lelaki pakai rantai, gelang emas bagai ni? Kalau tengok ig story dia lama2 mcm rimas pulak asyik senyum2 jelir lidah.. Tp yelah org ckp kalau tak suka jgn tengok kan.. Ermm suka hati lah mk oii
Quote Adrif 20-2-2021 04:23 PM
tak kenal.. NEXT
Quote dubuk 20-2-2021 04:46 PM

Quote selipar_hijau 20-2-2021 05:04 PM
Yaampun biar la diaa
Quote Kurex 20-2-2021 05:22 PM
Takpe la.... Dia nak bergaya... Jgn marah dja
Quote bluebutter 20-2-2021 05:22 PM
sejenis creatures yg tidak belajar agama...
Quote navyna 20-2-2021 05:23 PM
Knp dia ni blh jd kegilaan ramai? Aku tgk kegelian pulak
Quote riyadhK 20-2-2021 05:26 PM
dubuk replied at 20-2-2021 04:46 PM

Apa khabar Cikgu shida sekarang ya
Quote Tinot7 20-2-2021 05:45 PM
dubuk replied at 20-2-2021 04:46 PM

Cikgu Shida ni ada lagi ka?
Quote helicornia 20-2-2021 05:54 PM
dh tegur tk nak dengar terpulang la pd dia
tugas kita dh selesai
nk kutuk nak kecam.kang tak pasal kita plak dapat dosa
Quote likecandy 20-2-2021 06:09 PM
Nampak busuk je, ni pon boleh jadi kegilaan ramai
Quote shernazz 20-2-2021 06:11 PM
dubuk replied at 20-2-2021 04:46 PM

Agalnya mcmana cikgu ni buat pdpr kan..
Quote remotechiever 20-2-2021 06:12 PM
dubuk replied at 20-2-2021 04:46 PM

Agaknya cikgu ini dekat mana sekarang?
Quote Adeakukesah11 20-2-2021 06:16 PM
Veneer kat gigi tu.. nmpk tak natural lnsg
Quote Mizuahana 20-2-2021 06:17 PM
Tinot7 replied at 20-2-2021 05:45 PM
Cikgu Shida ni ada lagi ka?

Tu la...lagi tertarik nak tahu pasal cikgu shida dari MK.haha...tak pasal2 iols bukak youtube tengok cikgu shida.last update 9 taun lepas.mana la cikgu chida skrg...
Quote Nenasketum 20-2-2021 06:21 PM
Dia sarung Zhulian lar tuh, netizen ni pun
Quote emera 20-2-2021 06:28 PM
Sapa kau? Apa kerja kau? Kenapa nama kau begitu? Dan kenapa kau bodoh?
Quote luluaurora 20-2-2021 06:34 PM
adakah beliyau memakai emas tulen atau sekadar celup emas or emas fake cap korea or zhulian?

pape pn dia dh timbulkn fitnah

ni acah2 rappers obersi la knn

depa nunn siap diamonds bling bling

yg tanam dlm gigi bagaii
Quote follesegal 20-2-2021 06:46 PM
hensem yg biasa je bg iols

Lihat semua komen(108)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top