Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pramugari Krtitikal Terbakar, Sanggup Redah Api Selamatkan Tunang

17-2-2021 11:19 AM Komen: 380
Singapura: Media Singapura memperoleh rakaman video kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan seorang wanita muda berlari ke dalam sebuah kereta yang sedang terbakar di Jalan Tanjong Pagar di sini, untuk menyelamatkan lima individu termasuk tunangnya yang terperangkap dalam kenderaan itu.

Bahan visual itu diperoleh secara eksklusif oleh akhbar The Straits Times.

Kereta BMW M4 putih yang terlibat dalam nahas berkenaan dilihat berpusing-pusing selama beberapa saat pada 5.40 pagi Sabtu lalu sebelum merempuh sebuah rumah kedai, demikian menurut versi dalam talian akhbar harian itu.


Foto: Agensi

Lampu isyarat kereta itu boleh dilihat berada dalam keadaan berkelip-kelip kira-kira 15 saat sebelum kenderaan tersebut meletup dan terbakar.

Kira-Kira 20 saat kemudian, Raybe Oh kelihatan dalam video itu. Dia dilihat berlari ke arah kereta yang sedang terbakar dan terus masuk ke dalam api yang sedang marak.

Dia muncul 10 saat kemudian dalam keadaan badannya dijilat api dan dilihat berlari ke arah beberapa rumah kedai yang terletak bertentangan dengan jalan sempit dua lorong itu.

Menurut akhbar itu, Oh, 26, seorang bekas pramugari kini dalam keadaan kritikal di Hospital Besar Singapura dan dilaporkan mengalami kelecuran teruk pada 80 peratus badannya.

Kereta yang terbakar itu dipandu oleh tunangnya, Jonathan Long, 29, dan turut dinaiki empat rakan lelaki tersebut iaitu Eugene Yap, 29; Elvin Tan, 28; Teo Qi Xiang, 26; dan Gary Wong, 29.

Akhbar The Straits Times melaporkan bahawa ia melihat enam klip video berhubung nahas itu antara 5.24 pagi dan 5.50 pagi.

Kereta BMW itu dilihat melakukan tiga pusingan di jalan yang sama sebelum hilang kawalan dan terbabas semasa pusingan keempat.

Kereta itu dilihat dipandu lebih perlahan pada pusingan sebelumnya. -CARI

Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
2
0
Komen: 380
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote jazaa100 27-2-2021 01:12 PM
MontanaHannah replied at 21-2-2021 05:52 PM
Aku xbaca komen ko..aku skip saja

Buang masa

knp tak baca?....

dia mendoakn kesejahteraan kau Hannah....

Lain-lain Komen

Quote Belibis 17-2-2021 11:24 AM
Ni ada kat utube.laju macam F1.elok la ke alam barzakh.
Quote stinger.baik 17-2-2021 11:31 AM
harap lbih ramai lg bangsa chong cheng kena cam ni
ini sumpahan pengguna jln raya la ni

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Quote darkness 17-2-2021 11:40 AM
Speed mcm singapurk tu sebesar borneo aa2pun takziah pamily membe
Quote xy_daen 17-2-2021 11:42 AM
Cash la bawak laju cam hanat...

Motif media dok kompang si mati baik orang ya...
Quote ultra78 17-2-2021 11:54 AM
Semua mampus kan? Alhamdulillah
Quote merrissa 17-2-2021 11:56 AM
Edited by merrissa at 17-2-2021 11:58 AM

gilerrr api besar tu dia p redah
habislahhh huduh dah...rugi jer...tak pikir panjang....ingat kebal api kot
Quote Supersirap 17-2-2021 11:57 AM
Sentiasa beringatlah ketika sedang memandu
Quote mamajawie 17-2-2021 11:59 AM
Belibis replied at 17-2-2021 11:24 AM
Ni ada kat utube.laju macam F1.elok la ke alam barzakh.

mana link youtube tu?share la link

Quote Amandaminaj96 17-2-2021 12:00 PM
Lautan sanggup ku renangi {:cryrun
Quote mawar_mustika 17-2-2021 12:01 PM
mabuk ke??
Quote merrissa 17-2-2021 12:02 PM
mamajawie replied at 17-2-2021 11:59 AM
mana link youtube tu?share la link

taip je kat youtube Raybe Oh...terus jumpa
Quote green~tea 17-2-2021 12:05 PM
80% skin terbakar.. harus dehydration teruk and kulit, being the main organ utk perkumuhan, bila kulit 80% takde, most probably kidney function overloaded, menyebabkan organ failure.. i dont know what to say.. semoga urusan dia dipermudahkan
Quote ruhanizza 17-2-2021 12:05 PM
[twitter]https://twitter.com/anthraxxxx/status/1361690950569893889[/twitter]
Quote ira_229 17-2-2021 12:06 PM
Edited by ira_229 at 17-2-2021 05:48 PM


sanggup dia redah walaupun bahaya...sekarang dirawat di ICU...kalau si lelaki pula sanggup tak dia buat perkara yg sama?
Quote MontanaHannah 17-2-2021 12:10 PM
Masalahnya kalau suami insyaALLAH aku pun sanggup ,atas sebab dia suami aku

tp setakat boyfriend aku xkan buat begitu

spare parts banyak babe

kalau kau yg kena xdenya dia usaha selamatkan aku pun atas nama girlfriend kannn

bodoh xfikir panjang

dia jantan , kuat curang

kita perempuan kena lebih mencintai diir kita sendiri .
Quote batmana 17-2-2021 12:10 PM
nasihat kt pmpn2/adik pmpn korg, pilihla calon laki yg matang sket.
jgn tgk duit aja..

Quote mamajawie 17-2-2021 12:11 PM
merrissa replied at 17-2-2021 12:02 PM
taip je kat youtube Raybe Oh...terus jumpa

da tgok da kat yt..thanks ye..tapi amatla bodo pompuan tu mgkin sbb cinta punya psal sheollss g kat kereta terbakar tu..yg dlm kete tu slamat rentung la kan?

Quote MontanaHannah 17-2-2021 12:11 PM
Boyfriend kita ramai...seorang mati xkan berseorangan lah kita

Amoi bodoh.

Quote jazaa100 17-2-2021 12:12 PM
dia tahu ke tunang dia dlm keta tu & sbb tu dia redah jugak.....

sayang muka cantik

Lihat semua komen(380)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top