Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Tomok Dipuji, Tak Kisah Belajar Mengaji Dengan Isteri Sendiri

15-2-2021 11:31 AM|Oleh: Saiful| Komen: 49

Baru-baru ini Tomok ada memuat naik gambar isterinya, Ayu Abas mengajar anak-anak mereka mengaji.

Bukan itu yang jadi perhatian, sebaliknya netizen teruja melihat Tomok yang turut dilihat belajar mengaji dengan isterinya.

Menurutnya, penyanyi itu lega kerana hari tersebut Ayu tak memegang rotan.


Foto: IG

Tak macam sebelum ini Tomok ada memuat naik gambar isterinya itu mengajar mengaji sambil memegang rotan.



Di ruangan komen, pelbagai reaksi diterima dari netizen.

Mereka memuji-muji pasangan berkenaan yang dilihat sama-sama menuntut ilmu agama.




Malah Tolomk juga dipuji kerana tidak ego dan tak kisah belajar mengaji dari isterinya.

Tomok dan Ayu berkahwin pada 2011 dan dikurniakan tiga orang anak.

Semoga pasangan ini kekal bahagia hingga ke syurga. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
1
0
Komen: 49
Komen

Previous : Mark Adam Ganti Shuib, Shuk Masih Digantung Tugas

Next       : Puteri Aishah Cacah Tatu Di Tangan?

Komen Terbaru

Quote silampumeja 22-2-2021 01:16 AM
cruz2 replied at 15-2-2021 05:12 AM
Iols suka ayu ni.antara bini retis yg x nmpk gila nk limelight.elok2 jer jaga anak2 n laki.harap tom ...

Kan... Wife tomok ni sederhana. Just nice.

Lain-lain Komen

Quote stinger.baik 15-2-2021 11:59 AM
poyo

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Quote MontanaHannah 15-2-2021 12:03 PM

Benda baik pun ko nak tempelak

xde otak

Lembu
Quote anggeriklatifah 15-2-2021 12:04 PM
Aku suka tgok family tomok niihhh
Quote shiraloveyou 15-2-2021 12:04 PM
Elok la pun....zaman skrg standard la semua org nk up aktivity harian dkt medsos....up benda2 yg elok ok la...kot2 org lain yg dah bertahun x ngaji terbukak hati nak ngaji jgk ke kan...
Quote stinger.baik 15-2-2021 12:06 PM
MontanaHannah replied at 15-2-2021 12:03 PM
Benda baik pun ko nak tempelak

xde otak

org tu mencapab la ngok
kalau tk mencapab tkde la tv nk amik nyanyi lagu selingan

ko apa tau

ko basuh spenda pun tk bersih

nak ngajau aku lak

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Quote sukacactus 15-2-2021 12:07 PM
Benda positif so aku puji
Bagus la camni
Suami isteri saling melengkapi
Quote Nnasda53 15-2-2021 12:14 PM
Bagus, Tak perlu malu walaupun isteri yang mengajar.
Quote MontanaHannah 15-2-2021 12:35 PM
stinger.baik replied at 15-2-2021 12:06 PM
org tu mencapab la ngok
kalau tk mencapab tkde la tv nk amik nyanyi lagu selingan

newbie saja ko tu


xreti nak berforum

berhentilah berforum, ko xlayak punnnnnnnn
Quote aechae 15-2-2021 12:37 PM
Bnda baik mmg boleh puji
Tp amek info gini dr ig pastu buka tred? Gtu aje
Quote stinger.baik 15-2-2021 12:39 PM

ko tu gi blajar basuh spenda ngn baju dlm ko besih2
baru nk ngajau aku tntang idup

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Quote MontanaHannah 15-2-2021 12:41 PM
stinger.baik replied at 15-2-2021 12:39 PM
ko tu gi blajar basuh spenda ngn baju dlm ko besih2
baru nk ngajau aku tntang idup

jijiknya cara ko berforum suka sentuh hal hal lucah

ko ni anak siapa ni

siapa mak bapa ko ni

mrk sedar tak ko dtg berforum serupa anak luar nikkah???
Quote Nenasketum 15-2-2021 12:46 PM
Alhamdulillah bini ada selera nak ngajar kan. Buat mengisi masa lapang bila masuk ke dalam lagi.... oooops. Semoga dihindarkan dari perkara2 yang mungkar.
Quote stinger.baik 15-2-2021 12:50 PM
MontanaHannah replied at 15-2-2021 12:41 PM
jijiknya cara ko berforum suka sentuh hal hal lucah

ko ni anak siapa ni

ko ngorat aku tk lyn

ko nk meroyan lak

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrkkkkkkkkk
Quote MontanaHannah 15-2-2021 12:54 PM
stinger.baik replied at 15-2-2021 12:50 PM
ko ngorat aku tk lyn

ko nk meroyan lak

cisssssssssssssssssssssssssssss

Demi Tuhan !!!!!!!!!!


ko dengan sikap perasan ko sila pergi mampussssssssssssssssss


aku yakin ko ni xhensem lepas tu sengkek

terjujur sangat pula....
Quote stinger.baik 15-2-2021 12:56 PM
MontanaHannah replied at 15-2-2021 12:54 PM
cisssssssssssssssssssssssssssss

Demi Tuhan !!!!!!!!!!

da tk dpt aku fitnah2 aku
tu la pangai pompuan

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Quote Boomibulat 15-2-2021 12:58 PM
Skrg ni budak2 lg pandai sbb belajar kat sekolah..jgn malu2 suruh anak ajar..klu blm ada anak suruh anak jiran..
Quote MontanaHannah 15-2-2021 12:58 PM
stinger.baik replied at 15-2-2021 12:56 PM
da tk dpt aku fitnah2 aku
tu la pangai pompuan

xde perempuan nak jantan kerandut telur senget sebelah mcm ko.


Quote stinger.baik 15-2-2021 01:07 PM
MontanaHannah replied at 15-2-2021 12:58 PM
xde perempuan nak jantan kerandut telur senget sebelah mcm ko.

suma jantan kerandut telur senget sebelah la ngok

yg tk senget sebelah tu bdk baru lahir

ko pedo ke ngok?

haaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Quote MontanaHannah 15-2-2021 01:09 PM
stinger.baik replied at 15-2-2021 01:07 PM
suma jantan kerandut telur senget sebelah la ngok

yg tk senget sebelah tu bdk baru lahir

perlu ke ko bercerita tentang penis ???

ini thread apa?

ko dah kenapa?

Lihat semua komen(49)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top