Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Peluk Teman Wanita Di IG, Ramai Patah Hati Dengan MK K-Clique

21-1-2021 02:58 PM|Oleh: rikuren| Komen: 74


Nama MK K-Clique ataupun nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin semakin melonjak dan digilai ramai para gadis walaupun baru setahun dalam industri muzik tanah air.

Selain bakat nyanyiannya, mungkin paras rupanya yang agak kacak menyebabkan ramai gadis tergila-gilakannya.



Terbaru, perkongsian MK di laman Instagram memberi kejutan pada peminatnya. Video MK berpeluk dengan seorang wanita membuat ramai peminat patah hati. 



Rupa-rupanya setelah disiasat, gadis di dalam video berkenaan adalah kakak kepada MK!

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen terkejut dengan hantaran itu. Walau bagaimanapun ramai yang berasa lega selepas MK mendedahkan hal sebenar di hujung video berkenaan.





Kredit foto: Instagram MK

Terdahulu, pernah tular beberapa video dan foto MK bersama seorang gadis berhijab yang mengatakan MK bercinta dengan gadis tersebut, namun MK menafikan perkara berkenaan.

Nampaknya masih belum terjawab lagi siapa buah hati MK. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
0
0
Komen: 74
Komen

Previous : "Semoga Allah Maafkan Kami Sebab 'Selfish'"- Ummi Nazeera Simpati Nasib Frontliners

Next       : Tampal Muka Di Badan Orang Lain, Awie Nak Saman Syarikat MLM

Komen Terbaru

Quote mawardia 29-1-2021 02:12 AM
Kesampahan apakah yinnnnihhhhh

Lain-lain Komen

Quote budakpink 21-1-2021 02:59 PM
Takkan ni pun nak masuk gosip...padahal ni iklan.semua pun dah jelas tu akak die...lolololol
Quote jalfa 21-1-2021 02:59 PM
Body kakak lawa....
Quote dua_chzy 21-1-2021 03:05 PM
Sebab body akak dia lawa, akak ingatkan betul ka tu gilpren dia. Terkono jugak akak hari ni.
Quote manehnya 21-1-2021 03:10 PM
kakaka dia  kan... lawa sungguh
Quote seri_mawr 21-1-2021 03:14 PM
lol dia ni blm kwen ke..? aku ingat MK ni dah kawen..ahhhhaha....


dia ada rupe...tapi dia ni lah suka pakai emas tu kan..?
Quote follesegal 21-1-2021 03:16 PM
"masih belum terjawab siapa buah hati mk". mk tu kn ada awek dh..sumandak sabah tu. dia acah dh putus je tu.  tp msih couple
Quote follesegal 21-1-2021 03:17 PM
manehnya replied at 21-1-2021 03:10 PM
kakaka dia  kan... lawa sungguh

haah wawa nma dia.
Quote iznanaziz 21-1-2021 03:30 PM
budakpink replied at 21-1-2021 02:59 PM
Takkan ni pun nak masuk gosip...padahal ni iklan.semua pun dah jelas tu akak die...lolololol

mengarut betul budak2 skrg...
tu pun sampai nak patah hati
kalau awek dia pun, lantak dia la kan?
Quote Bihungoreng 21-1-2021 03:32 PM
Wow tgk mk ni mmg hensem la, so mcm kakak dia pon mesti lawa ni..hahaha hopefully lA
Quote follesegal 21-1-2021 03:38 PM
Bihungoreng replied at 21-1-2021 03:32 PM
Wow tgk mk ni mmg hensem la, so mcm kakak dia pon mesti lawa ni..hahaha hopefully lA

wawa.evs ig kakak dia ni..mmg lawa weh.
Quote nanies 21-1-2021 03:47 PM
tetiba hakak pun rs patah ati tgk video tu
Quote kelapaparut 21-1-2021 03:56 PM
perlu ke pelok gomol kakak dia mcm tu..homaiigodd
Quote shuerin 21-1-2021 04:08 PM
kelapaparut replied at 21-1-2021 03:56 PM
perlu ke pelok gomol kakak dia mcm tu..homaiigodd

i tgk biasa je dia peluk...ke ada video lain
Quote greantea 21-1-2021 04:11 PM
i lg kecewa bila tuju kata dah kawen ngan loca B
Quote bambimo 21-1-2021 04:15 PM
Hot kakak dia erk...
Quote tootii 21-1-2021 04:37 PM
baru nak gelabah *tangan dibahu, mata ke atas * .
apa ? ko ngk video laki ko / bopren ko pelok pompuan lain ker ?
Quote EvieWanKenobi 21-1-2021 04:55 PM
ramai betul kakak dia..
Quote MontanaHannah 21-1-2021 04:58 PM
iznanaziz replied at 21-1-2021 03:30 PM
mengarut betul budak2 skrg...
tu pun sampai nak patah hati
kalau awek dia pun, lantak dia la kan ...

Ko xfaham makna jatuh cinta,boleh lah cakap mcm itu.
Quote mdmy 21-1-2021 05:06 PM
bukan MK dah digosipkan dgn Nabila ke?

Lihat semua komen(74)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top