Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus Lihat artikel

Seriuslah! Suami Izinkan Isteri Peluk Bekas Teman Lelaki Buat Kali Terakhir Sewaktu Bersanding

21-1-2021 01:57 AM Komen: 48


Hari bersanding merupakan salah satu hari yang bahagia buat pengantin baru. Tapi, kalau bekas kekasih suami atau isteri korang datang waktu majlis bersanding tu mesti rasa kurang senang, betul tak? Tambah lagi kalau bekas kekasih tu jenis yang tak boleh nak move on. 



Tapi lain pula jadinya dengan pasangan pengantin di Indonesia ni! Menerusi satu video yang viral dari aplikasi TikTok baru-baru ini, pengantin perempuan tu telah memeluk bekas teman lelakinya yang hadir ni majlis bersanding dia gais.

Tapi sebelum dia peluk bekas kekasih dia tu, dia siap minta izin suami dia lagi yang duduk dekat sebelah tu. Ohmedia rasalah kan, suami dia pun rasa serba salah jer nak geleng kepala. Kah!



Jadi, suaminya pun angguklah dan beri tanda setuju. Dengan rasa tak bersalah, pengantin perempuan tu terus peluk je bekas teman lelaki dia dikhalayak ramai. Lepas je dari tu, bekas teman lelaki dia pula dengan selamber jer peluk pengantin lelaki dan ucapkan Tahniah. Kah! Apa pandangan korang? Kalau Ohmedia lah jadi pengantin lelaki tu, memang habis lah dia lepas majlis. 




Kredit: TikTok Mayang Kumay/Ohmedia

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote jamilahpropa 24-1-2021 11:02 AM
Haihh kalau mcm ni tak mustahil masa bersama dok bayang ex.. Kesian tengok laki tu.. Bahagia ke macam tu haihh sampai bagi bini peluk ex..pelik2 indon ni

Lain-lain Komen

Quote rastaf 21-1-2021 02:02 AM
kepala hotak dia.. cara mintak tu macam nak beli aiskrim je

teruk islam liberal ni. merosakkan imej  tak tahu halal haram
Quote adm7 21-1-2021 03:57 AM
Kalau betul mmg bodoh,bangang,dayus dan memalukan diri sendiri,agama

Elok mampus jela
Quote little_sis 21-1-2021 06:05 AM
Dah agak asal cerita ni dari mana.. pelik2..
Quote Rob07 21-1-2021 06:52 AM
Dah kenapa ko pegi peluk ex-bf? {:laugh
Quote Lengkong 21-1-2021 07:49 AM
Pelik2nya manusia


Quote shernazz 21-1-2021 07:58 AM
Kalau dah kawen..
Kenapa masih nak peluk ex?
Masih ada rasa cinta ka?
Quote Nadiabella 21-1-2021 08:01 AM
Bengap......this is not about being open... More like being stupid
Quote Belibis 21-1-2021 08:05 AM
Pakai mask buat apaaaa? Jarak tak jaga.soal agama malas nak tegur kat geng liberal.lantak kome la
Quote MadameOnion 21-1-2021 08:11 AM
ooohhh ummah claim
Quote raihaneem 21-1-2021 08:35 AM
Dah tau dr mana...hmmmmm....
Dah besa peluk ka masa couple...
Patut tk payah la bg...hmm..
Tak sweet pun
Quote kikuri 21-1-2021 08:49 AM
kalo aku nmpk ex datang kenduri lagi aku kepit laki aku... hah aku dah kawen.. ko hade...
Quote MoonRise 21-1-2021 09:36 AM
Baca tajuk pon dah tahu kat mana.

Quote bungarose 21-1-2021 09:42 AM
Macam biaser peluk memeluk ajer pengantin perempuan itew
Peluk bukan mahram pun relax ajer
Quote Zazama 21-1-2021 09:48 AM
Saya nggak bisa terima deh kasus seperti ini. Pokoknya harus pikirin dulu dong!
Quote doubleA 21-1-2021 09:49 AM
Gelenyar punya pompuan
Quote bakingsoda 21-1-2021 09:52 AM
nak panggil laki dayus pon betina garit tu spontan je mintak peluk ex, mesti laki tu tak sempat nak pikir stret. patut ceraikan je lepas majlis
Quote gummiebear 21-1-2021 10:00 AM
Kamu ini berdosa bangat

Baca tajuk pun dah tau dari mana asal kejadian.
Quote fifie_olin 21-1-2021 10:14 AM
agak dah klu specis jns ni mesti dr sana
asal kawin jek ex dtg jenguk
Quote grouper 21-1-2021 10:27 AM
Aritu pengantin pompuan smpai pitam ex datang..kali ni blh peluk pulak

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top