Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Memang Hobi Saya Suka Buat Pembedahan" - Safiey Ilias

20-1-2021 02:22 PM| Komen: 135

Usahawan kosmetik sensasi, Safiey Ilias menerusi hantaran di laman Instagram membuat pendedahan mengejutkan termasuklah tujuan pembedahan kosmetik yang dibuatnya sebelum ini.



Menurut Safiey atau nama sebenarnya Saifuddin Bin Illias, 27, tujuan dia membuat pembedahahan sebelum ini bukanlah kerana mempunyai masalah mahupun inginkan kepuasan kecantikan.

Sebaliknya, dia menyatakan pembedahan itu merupakan satu hobi selain gemar membeli belah dan menjual kembali barangan yang tidak dipakainya.



Bagaimanapun, pengakuan Safiey itu menimbulkan pelbagai persepsi warganet yang mana rata-rata daripada mereka mengecam dan kecewa dengan tindakan Safiey sebelum ini.


Kredit foto: IG Safiey/Murai

Dalam pada itu,mereka turut mendoakan agar Safiey kembali seperti dulu dan berhenti melakukan pembedahan yang boleh memudaratkan tubuh badannya.


Sumber: Murai


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
0
0
Komen: 135
Komen

Previous : Kahwin Lagi, Norynn Aziz Dah Tak Fikir Nak Tambah Anak

Next       : Tak Ziarah Kubur Abam, Tak Bermakna Hidayah Lupa

Komen Terbaru

Quote CikYaYaYa 25-1-2021 11:09 PM
Bukn makin lawa muka diaa ni makin pelek jadi nya.. Dah mcm chipmunks yg tgh kemam makanan dlm mult... Knp pipi dye jadi gitu..? tlebih cucuk ke apa..?

Lain-lain Komen

Quote buragazz 20-1-2021 02:29 PM
Dah ko yang hadap sangat dia dia kan.. sapa suruh.. memang dia nak kan perhatian.. layan la lagi...
Quote shuerin 20-1-2021 02:32 PM
sapa shuben dia...
Quote vee_zara 20-1-2021 02:36 PM
Kesian la tengok safie ni. Makin buruk muka dia. Bukan makin cantik.
Quote EvieWanKenobi 20-1-2021 02:37 PM
muka sendiri kan..
Quote mieymiey 20-1-2021 02:38 PM
Ratu kepala hotak ko! Geli aku!
Quote MsKathryn 20-1-2021 02:38 PM
Kelas hobby ko nyahh
Quote HoneyManjer 20-1-2021 02:39 PM
highlight lagi pasal dia
Quote olaoli 20-1-2021 02:40 PM
Ratu kentut dia lah. Zizik aku baca
Quote Skuau 20-1-2021 02:41 PM
okla suka bedah diri sendiri...jgn ko jd 'Jack The Ripper'....versi 'lebih lembut dan sopan santun'....
Quote sharlenetexas 20-1-2021 02:42 PM
Hudohnya.


Quote Normabaru 20-1-2021 02:43 PM
Ada org samakan muka dia mcm jimmy neutron hihihih... Klaka baca
Quote sukacactus 20-1-2021 02:44 PM
Buruk la woi!
Mcm ikan emas je
*Disclaimer -aku xmenghina ciptaan Allah ye sebab dia dah renovate sdr
Quote mesmerize 20-1-2021 02:45 PM
ai sampai skrg tak paham kenapa nak jendolkan dahi.. kalau naikkan cheekbone  ke paham la jugak
Quote renko 20-1-2021 02:48 PM
cpt la kau mati
bodoh sakai madai bapuk ni orang sokong apahal
Quote mamajawie 20-1-2021 02:50 PM
ni konon da lawa habis la si pondan ni buat muka..tolong la muka cm jimmy neutron xpun hamster kemam
Quote kaoru44 20-1-2021 02:53 PM
Mcmana la rupa dia bila dh tua nnti..kalau dr muda dh operate mcm2..
Quote Nnasda53 20-1-2021 02:55 PM
Bentuk muka dah mcm kacang tanah..bibir pun mcm kena sengat tebuan je.
Quote deebiz14 20-1-2021 02:57 PM
Ruper goldfish da aku nengok diek nih.  Cam Jimmy Neutron pun ade.
Rasa cam nak ku cucuk2 ngan jarum gajah dahi die tu.
Quote bakingsoda 20-1-2021 03:02 PM
ratu ponen flower horn sesuai la

Lihat semua komen(135)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top