Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Saya Bukan Kayu," -Aisar Khaledd

18-1-2021 10:54 AM| Komen: 6

Pembabitannya dalam seni bermula sebagai selebriti media sosial atau Instafamous sejak sekolah menengah.

Selain itu, Aisar Khaledd, 20, juga terbabit aktif dengan kempen kesedaran masyarakat apabila memuat naik video menerusi YouTube.

Ditakdirkan, rezeki menyebelahinya apabila pengarah Michael Ang melamarnya membintangi drama Chandelier yang mendapat tempat di hati penonton.



"Saya bersyukur sangat murah rezeki apabila ditawarkan berturut-turut untuk berlakon drama, telefilem dan filem. Saya mempertaruhkan bakat dan bukannya menjual muka semata-mata. Namun saya tak boleh buat apa-apa jika ada yang beranggapan begitu.

"Saya akui boleh berlakon dan bukan kayu. Apabila berlakon dengan nama besar seperti Izzue Islam, Mimi Lana dan Ben Amir, saya belajar ilmu lakonan daripada mereka," katanya.

Pelakon berdarah campuran Melayu-Jordan dan bertubuh tinggi lampai ini masih belajar dalam Diploma Pengurusan Pemasaran di sebuah kolej swasta di Sentul, Kuala Lumpur.

Foto: IG

Kelas yang berjalan secara dalam talian sekarang memudahkannya menjalani penggambaran drama atau filem.

Tidak keterlaluan dikatakan dia antara muka baharu yang mendapat banyak tawaran berlakon sekarang.




"Saya baru habis penggambaran supertele berjudul Hantu Kelima membawakan watak utama seorang YouTuber. Ia menggandingkan saya dengan Izzue Islam, Raysha Rizrose dan Shiha Zikir ini akan ditayangkan menerusi Astro First pada Ramadan nanti.

"Memang saya serius nak jadi pelakon. Kalau dah rezeki, saya akan buat yang terbaik untuk balas kepercayaan yang diberikan oleh penerbit dan pengarah," katanya.

Aisar kini terbabit dalam filem Gila Gusti arahan Silver Chung yang sedang menjalani penggambaran di sekitar Kuala Lumpur.



"Baru tahun ini saya betul-betul fokus pada filem. Sebelum ini saya banyak terbabit dalam megadrama. Saya teruja berlakon filem ini kerana lain daripada yang lain. Sebelum ini watak saya lebih kepada cinta dan samseng ringan. Namun ini sesuatu yang berbeza juga.

"Ini filem pertama saya. Seronok dapat berlakon dengan pelakon hebat seperti Syafie Naswip dan Elizabeth Tan. Sebelum ini saya hanya tengok lakonan mereka sahaja," katanya. -CARI

Sumber: Harian Metro9

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
1
Komen: 6
Komen

Previous : "Tolonglah Jangan 'Dakwah' Orang Muda Kahwin Awal" - Fedtri Yahya

Next       : "Kalau Kena Kecam Lagi, Biarlah!" -Wani Kayrie Tak Akan Sedih Atau Tutup Akaun Media Sosial

Komen Terbaru

Quote electricopop 18-1-2021 03:39 PM
Kurex replied at 18-1-2021 12:43 PM
Apa kata buat video cikcap lepas tu tunggu sebulan & leak sendiri. Pasti nama akan naik

Hahahaha. Kannnn...

Lain-lain Komen

Quote husie91 18-1-2021 12:22 PM
Bdk ni insta femes ni.. ckup pakej ada rupa putih n tggi.. tp takkan tu jela.. bila buka mulut out haha mcm bdk2 tiktok sgt
Quote nazzse 18-1-2021 12:41 PM
Freckles tu asli ke palsu?
Quote Kurex 18-1-2021 12:43 PM
Apa kata buat video cikcap lepas tu tunggu sebulan & leak sendiri. Pasti nama akan naik
Quote POJAL_APO 18-1-2021 01:19 PM
Murung aq tgk dia ni
Quote mieymiey 18-1-2021 02:17 PM
Tak kenal so takleh nak komen kekayuan engko dek.
Quote electricopop 18-1-2021 03:39 PM
Kurex replied at 18-1-2021 12:43 PM
Apa kata buat video cikcap lepas tu tunggu sebulan & leak sendiri. Pasti nama akan naik

Hahahaha. Kannnn...

Lihat semua komen(6)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top