Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pemandu Lori Tak Mengaku Paksa Persetubuhan Luar Tabii, Rompak Mangsa Dan Kakak

Oleh: LilRose|13-1-2021 02:51 PM Komen: 27
Pemandu lori mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini atas dua pertuduhan termasuk melakukan persetubuhan luar tabii terhadap seorang wanita pada November tahun lalu.

Tertuduh, V.Murlitharan, 28, membuat pengakuan tersebut di hadapan Hakim Yang Zaimey Yang Ghazali selepas pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah.


Kredit foto: Utusan

Mengikut pertuduhan, tertuduh yang masih bujang didakwa melakukan persetubuhan luar tabii terhadap wanita berusia 20 tahun tanpa kerelaannya.

Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan yang boleh dipenjara sehingga 20 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan.

Bagi pertuduhan kedua pula, tertuduh didakwa telah melakukan rompakan terhadap mangsa dan kakaknya iaitu barang kemas cincin dan rantai beserta telefon bimbit.

Berdasarkan pertuduhan ini, tertuduh didakwa dibawah Seksyen 392 Kanun Keseksaan yang jika sabit bersalah boleh dipenjara sehingga 14 tahun dan dikenakan denda atau sebatan.

Bagi kedua-dua pertuduhan ini, tertuduh didakwa melakukan perbuatan di kawasan parkir Stesen Komuter Batu 3, di sini pukul 11 pagi pada 4 November 2020.

Timbalan Pendakwa Raya, Nor Baizura Mohd. Saubian menawarkan ikat jamin RM35,000 dengan syarat tambahan perlu melapor diri di balai polis berhampiran, tidak dibenarkan berjumpa mangsa serta menyerahkan pasport kepada mahkamah.

Bagaimanapun, tertuduh yang diwakili peguam Muhammad Arif Asyraf Mohd. Khairi memohon wang jaminan dikurangkan berikutan anak guamnya baharu bekerja dan hanya berpendapatan RM1,650 sebulan.

Selain itu, anak guam juga perlu menyara ibu bapanya yang tidak bekerja dan sepanjang siasatan tertuduh memberi kerjasama, katanya.

Hakim Yang Zaimey kemudian menetapkan ikat jamin RM22,000 dengan seorang penjamin dan membenarkan syarat tambahan dipohon pihak pendakwaan.  Tarikh sebutan semula kes pada 2 Mac hadapan. 



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 27
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote tikusmontok 14-1-2021 03:39 PM
akusukaq replied at 13-1-2021 07:34 PM
Baca tajuk dah tau mesti puak kicap. deme ni layak di hantar ke zoo negara je. kenyang jgk harimau b ...

Syaiton tu puak kicap...mangsa tu melayu kan.

Lain-lain Komen

Quote Kurex 13-1-2021 03:45 PM
Tak hot pun benang ni
Quote chinta89 13-1-2021 04:24 PM
Bangsa ni memang.....
Quote renko 13-1-2021 04:29 PM
leluhur bangsat penjenayah
pastu acah2 suci
Quote manjalara_01 13-1-2021 05:44 PM
Mcm mana bleh culik 2 org skali tu? Langgar ngan lori ke? Sadis.
Quote Supersirap 13-1-2021 06:01 PM
Muda lagi sudah kena penjara, inilah kesannya jika membuat jenayah, kesedapan dan kenikmatan yang diterima cuma sementara manakala sengsaranya perlu ditanggung seumur hidup
Quote lavendernovella 13-1-2021 06:11 PM
Kalau ada undang2 kembiri kan ker bagus.
Quote giyomi 13-1-2021 07:01 PM
komen, komen jgk, hentam, hentam jgk, tp bole tak jgn heret bangsa or seangkatan dlm ruang forum ni. tolonglah be more considered and matang sikit. majulah sukan tuk negara
Quote Decaffeinated 13-1-2021 07:10 PM
BJ kira luar tabie tak?

Quote syamzana 13-1-2021 07:14 PM
reti plak merayu jaga makayah bagai takde pitih nak bayar.masa buat kan main lagi.
Quote Punat_button 13-1-2021 07:28 PM

dah tu kenapa masuk?


Quote Punat_button 13-1-2021 07:29 PM

bangsa apa yang tak 'memang'?


Quote FOTHER-MUCKER 13-1-2021 07:34 PM
Mahkamah Sesyen di sini Tu di afrika ka?
Quote akusukaq 13-1-2021 07:34 PM
Edited by akusukaq at 13-1-2021 07:37 PM

Baca tajuk dah tau mesti puak kicap. deme ni layak di hantar ke zoo negara je. kenyang jgk harimau buaya kt sana. itu je guna nya
Quote laksmanabentan 13-1-2021 07:37 PM
pukol 11 pagi kat parkiran tu...
dia main enjut2 pulak...
hahahhahaaa.....
Quote awanearisu 13-1-2021 10:32 PM
Stesen Komuter pagi-pagi kejadiannya. Hati-hati para gadis yang berseorangan dan berdua. Penjenayah sebegini wujud.
Quote dua_chzy 13-1-2021 10:34 PM
Decaffeinated replied at 13-1-2021 07:10 PM
BJ kira luar tabie tak?

Luar kan? Dalam tabie cuma missionary position zakar masuk vagina saja.
Quote dua_chzy 13-1-2021 10:35 PM
laksmanabentan replied at 13-1-2021 07:37 PM
pukol 11 pagi kat parkiran tu...
dia main enjut2 pulak...
hahahhahaaa.....

Sampai hati ko gelak.
Quote najib888 13-1-2021 10:59 PM
Decaffeinated replied at 13-1-2021 07:10 PM
BJ kira luar tabie tak?

Fellatio, cunnilingus confirm luar tabie.
Quote LadyCarefree 13-1-2021 11:00 PM
lavendernovella replied at 13-1-2021 05:11 PM
Kalau ada undang2 kembiri kan ker bagus.

Setuju. Baru mereka takut.

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top