Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Raja Thailand Curi Perhatian Sapu Lantai Penjara Dengan Gundik

13-1-2021 08:23 AM Komen: 102
Aksi publisiti Raja Thailand, Maha Vajiralongkorn bersama gundiknya, Sineenat Wongvajirapakdi menyapu lantai penjara sewaktu mengadakan lawatan di sebuah pusat tahanan untuk menjayakan sebuah dokumentari mencuri perhatian banyak pihak.


Kredit foto: Thai PBS/Facebook

Rancangan Bangkok Hilton yang disiarkan stesen ThaiPBS pada akhir minggu lalu itu memaparkan keadaan sebenar di penjara tersebut yang sesak dan serba daif.

Raja Maha yang memegang gelaran Rama X bersama Sineenat, 35, turut dilihat membantu tahanan yang dibebaskan awal.

Gundik diraja itu muncul dalam rancangan itu selepas beliau mendapat semula gelarannya yang dilucutkan pada 2019.

Pada Isnin, Gazet Diraja mengumumkan tugas baharu wanita terbabit sebagai timbalan penasihat sebuah jawatankuasa yang ditubuhkan Raja Maha yang memfokuskan penjagaan kesihatan banduan.

Jawatankuasa tersebut akan membantu mengatur akses rawatan perubatan kepada banduan berdasarkan standard hak asasi manusia.

Sejak Sineenat kembali, dia sering dilihat menyertai acara awam bersama keluarga diraja terutamanya ketika protes menggesa pembaharuan monarki di negara tersebut yang tercetus beberapa bulan lalu.

Bantahan itu juga menuntut penghapusan undang-undang lese majeste yang melindungi keluarga diraja.

Setakat ini, seramai 41 aktivis prodemokrasi yang menyertai demonstrasi mega sejak Julai 2020 telah didakwa di bawah undang-undang menghina raja tersebut. 


Sumber: Sinar Harian


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
0
1
Komen: 102
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Tinot7 14-1-2021 08:17 AM
TOPwind replied at 13-1-2021 11:40 PM
apalah awak ni tak baik tau cakap mcm tu
bila king duduk rakyat kena menirap mcm buayalah.

wokeh sowie...
kiranya rakyat depa mmg kena lebih rendah drp raja depa...
tapi aritu abang anishaik brunei tu kawen dgn org thai, minah thai tu pun duduk meniarap bila abang anishaik duduk kat kerusi. tak tau sgt culture depa ni.

Lain-lain Komen

Quote irish_ieka 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa
Quote cepheid 13-1-2021 08:33 AM
irish_ieka replied at 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa

Hahaha baru perasan bila ko sebut. Baju pun matching je dengan gundik tu.
Quote krustykrab 13-1-2021 08:37 AM
irish_ieka replied at 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa

Pinjam gundik punya kot
Quote dudaberhias 13-1-2021 08:39 AM
amboiii curi perhatian katanyerrrr...
padahal theyols buat kerja2 tu nak tunjuk humble jah pun...
memang iols follow ig si sinanat tu... dah macam berkempen
Quote tagas 13-1-2021 08:46 AM
hawat tak pakai baju paras dada

comel jer tgk
muka da ganas skali baju steng
Quote makcun14 13-1-2021 08:48 AM
Raja thai feefeeling orang muda k. Haruslah keep up ngan gundik nya itew. Nak pulak gundik dia lepas kena ludah lucut gelaran apa semua. Kalo iols dah blah dah, pergi layan raja darusalam ke apa
Quote ninja9 13-1-2021 08:50 AM
irish_ieka replied at 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa

status celebriti yang istimewa tetap kena maintain...
Quote genUmi 13-1-2021 08:51 AM
tetiba teringat satu video seorang sarjana yang sapu lumpur kat sebuah rumah yg telah surut banjirnya di sebuah negeri di selatan sana

siap tepis tuan rumah sebab dah menghalang kamera
Quote MissVixen 13-1-2021 08:52 AM
Sineenat ni yang macam queen. Yang queen betol tak nak tolong berkempen ke?
Quote bondeh 13-1-2021 08:57 AM
Gagahnya heolls pakai cam gitu mihihi
Quote Buritan 13-1-2021 08:59 AM
irish_ieka replied at 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa

Riso aku ketat ketat nanti sperm tak subo
Quote buragazz 13-1-2021 09:02 AM
Gundik dia tu takde la lawo naw.. lawo lagi bini dia... muka gundik tu cam ala2 fake gitu.. muka cucuk2..
Quote jalfa 13-1-2021 09:10 AM
Hebat gundik ni...hari tu dah kena buang..ni dapat caras semula..,.ilmu apa yg gundek ni pakai?
Quote royaldanish 13-1-2021 09:17 AM
amboiiii raja thai ni haha kemain pakai super skinny jean
Quote royaldanish 13-1-2021 09:18 AM
buragazz replied at 13-1-2021 01:02 AM
Gundik dia tu takde la lawo naw.. lawo lagi bini dia... muka gundik tu cam ala2 fake gitu.. muka cuc ...

muka mungkin tak lawa... tapi dlm kelambu mungkin hebat agaknya cuols
Quote MissYouSayang 13-1-2021 09:20 AM
Muka gundik ni mcm zara zya
Quote tripleid 13-1-2021 09:31 AM
KERAjaan patut blaja dgn siam cara kontrol covid
Quote buragazz 13-1-2021 09:31 AM
royaldanish replied at 13-1-2021 09:18 AM
muka mungkin tak lawa... tapi dlm kelambu mungkin hebat agaknya cuols

Maybe kot Apam perisa tom yam dik penas dan panas... mampus aku kene potong tacang ni karang...
Quote kelapaparut 13-1-2021 09:35 AM
lawa body raja walau dah 60 thn lbh umur..

Lihat semua komen(102)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top