Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

JAIS Sahkan Siasat Sajat, Maklum Isu Video Tular

13-1-2021 08:15 AM Komen: 16
Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mengesahkan usahawan kosmetik sensasi, Nur Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman disiasat mengikut Seksyen 10, Enakmen Jenayah Syariah Negeri Selangor.

JAIS dalam kenyataannya berkata, siasatan tersebut dibuat berikutan tindakan Muhammad Sajjad, 36, di dalam negeri Selangor dan beberapa aduan yang diterima mengenai pelakuannya pada 2018 dan 2020.



Katanya, pihaknya juga mengambil maklum berhubung video yang ditularkan Muhammad Sajjad berkaitan insiden melibatkan dirinya dan beberapa orang penguat kuasa JAIS, baru-baru ini.

Muhammad Sajjad telah membuat laporan polis berkaitan insiden tersebut. Pegawai penguat kuasa berkenaan juga telah dipanggil bagi memberikan keterangan keterangan mengenai laporan dibuat (itu), katanya.

Kosmo! terdahulu melaporkan Muhammad Sajjad mendakwa ditahan pada 6 Januari lalu di Pusat Tahanan Sementara (PTS) di Kuala Kubu Bharu.

Dia mendakwa telah dilayan tidak wajar seperti digari walaupun datang bertujuan memberi keterangan dan kerjasama pada pihak JAIS. 


Sumber: K!ONLINE


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 16
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Adrif 15-1-2021 04:36 PM
aiyok ta tayok aiyok ta tayok

Lain-lain Komen

Quote Themilo 13-1-2021 08:57 AM
pondan ni kebal, ramai yang datang backup nanti..
Quote sidewinder 13-1-2021 09:16 AM
kot yer pun nak jadi pondan....tukar jantina....ko buat diam2 dah laa.....confem org pun tak ambik port punya......ni pung pang pung pang.....memang padan laa muka
Quote jalfa 13-1-2021 09:19 AM
Kenapa sampai kena gari jat..mesti meronta x nak dok lokap wanita kan....
Quote sukacactus 13-1-2021 09:52 AM
Dah kau degil, org suruh duduk xmo duduk
Goncang2 pintu nak jumpa parents
Arahan xnak dengar, siap tinggi2 suara lg konon perasan mcm kayangan sgt
Quote Tinot7 13-1-2021 09:57 AM
jalfa replied at 13-1-2021 09:19 AM
Kenapa sampai kena gari jat..mesti meronta x nak dok lokap wanita kan....

bamjat nak dok dlm lokap lelaki ka?
Quote kakakpositifker 13-1-2021 10:44 AM
{:thief dunia dunia
Quote alesandra 13-1-2021 10:46 AM
mangkok punya pondan.org sibuk hal yg lebih penting laa
Quote azwanaliori 13-1-2021 11:19 AM
abis la fondan kene gangbang klu masuk jail
Quote Megikari 13-1-2021 11:19 AM
Ni semua salah makbapak n penyokong2 sajat yang asyik tabur puji2an sampai sajat hanyut. Sajat tak bersalah. Awwww!
Quote renko 13-1-2021 11:40 AM
g jahanam la dia ni
sampai sekarang bape tahun ape satu lancau tindakan pun xde
takat bayar denda sal cukai je
Quote Orix 13-1-2021 12:01 PM
laki pakai mcm pompuan JAIS tangkap, laki yg biawak pondan tak reti bayar nafkah utk anak haderrr JAIS tangkap???

pd iols sepondan2 sajat ni, pondan lagi jantan biawak
Quote Guccibamboo 13-1-2021 12:07 PM
Orix replied at 13-1-2021 12:01 PM
laki pakai mcm pompuan JAIS tangkap, laki yg biawak pondan tak reti bayar nafkah utk anak haderrr JA ...

Betul.... tangkap semuaaaa
Laki biawak kene tangkap....tp bamjat pun kene tangkap
Quote MarryPottet 13-1-2021 12:38 PM
Sajat -> Siasat -> Senyap
Kalau gitu baik takyah, buat bazir duit pembayar cukai je
Quote zuliana29 13-1-2021 12:41 PM
tapi sempat buat live IG...
Quote Meiizu 15-1-2021 01:35 PM
taksangka aku mengabiskan masa stgh jam tgok bideo tu
hahaahah
kemurungan dgn jeritan abg jat
Quote Adrif 15-1-2021 04:36 PM
aiyok ta tayok aiyok ta tayok

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top