Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Kenapa Petik Nama Saya?" - Tiz Zaqyah Terkejut Dituduh Terbabit Aktiviti Pelacuran

9-1-2021 03:19 PM|Oleh: LilRose| Komen: 82

"Sumpah tak ada (tidak terlibat)... nauzubillah nama saya pun tersenarai? Kenapa mereka petik nama saya?"

Tiz Zaqyah terkejut dan tidak menyangka namanya dikaitkan dengan aktiviti pelacuran kelas atasan.


Kredit foto: IG

Walaupun tuduhan itu disifatkannya keterlaluan, Tiz atau Siti Zaqyah Abdul Razak, 33, tidak bimbang kerana tidak pernah terjerumus dalam aktiviti sedemikian dan kawan-kawannya tahu dirinya bagaimana.

"Tapi saya tak bimbang sebab kawan-kawan kenal saya ni macam mana... saya dah stabil dalam bidang (hiburan) ni.

"Saya ada kawan, mereka tahu cerita sebenar," katanya kepada mStar.

Dalam masa sama, Tiz mengakui tidak terkejut sekiranya timbul dakwaan selebriti terpalit dengan skandal seks.


Kredit foto: IG

"Saya tak berapa hairan. Saya tinggal di Kuala Lumpur sejak kecil dan dengar banyak mengenainya.

"Dalam akhbar ada dilaporkan dan orang bercakap mengenainya... saya tak terkejut, ia berlaku.

"Mungkin dalam kalangan kita pun ada... tapi itu mungkin cara mereka cari duit," katanya.


Kredit foto: IG

Memetik mStar, beberapa selebriti wanita dan influencer terkenal sebelum ini didakwa menawarkan perkhidmatan menjual tubuh demi kesenangan hidup hingga mengenakan bayaran mencecah RM30,000 semalam. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
0
0
Komen: 82
Komen

Previous : "Adik Kan, Mesti Saya Sokong" - Adik Haqiem Rusli Orak Langkah Dalam Bidang Lakonan

Next       : Michael Ang Menyesal Mengaku Dirinya Mualaf

Komen Terbaru

Quote joyahjoker 16-1-2021 12:52 AM
Wlaupun nama sheols top tp tetap sendu

Lain-lain Komen

Quote buragazz 9-1-2021 03:26 PM
Hawau nye ko Tiz.. "Saya dah stabil dalam bidang hiburan"
Quote RumiMenari 9-1-2021 03:27 PM
Sian tizz ni.. bukan kategori tibaiunta tapi napelah tibaiunta juga yg mendunia..
Quote MayaDelaRosa 9-1-2021 03:37 PM
Kesian la kat ko tiz...zaman ko dah berlalu
Quote makneng 9-1-2021 03:39 PM
Baru tgk sheolls berlako dalam Isteri Misteri... Dah jadi mak2 dah sekarang.
Quote irsa 9-1-2021 03:40 PM
Bakat sheols x dinafikan menyerlah. X ade la kayu pon lakonan sheols ni kan! Tp sheols Tak berapa menonjol sgt. tak giler gelemer gitu kot! Tetiba pulak da org petik nama sheols terlibat dlm aktiviti x sihat tu, mahunya x angry bird sheols
Quote supernaturalee 9-1-2021 03:43 PM
I still love her as nuramina dlm nur kasih

Quote rookiecake 9-1-2021 03:45 PM
Slow news day!
Quote -electrifying- 9-1-2021 03:48 PM
biasala tu dunia hiburan. klau tak buat, yakin je, kalau buat, bertaubat la
Quote dua_chzy 9-1-2021 04:06 PM
Dah kenapa dengan muka sheols? Efek penuaan?
Quote TerataiMelur02 9-1-2021 04:16 PM
Kenapa nampak tiz ni macam selesma/berhingus sentiasa eh
Quote syamzana 9-1-2021 04:17 PM
dua_chzy replied at 9-1-2021 04:06 PM
Dah kenapa dengan muka sheols? Efek penuaan?

kan...nak kata sagging mcm tak tp pelik dari area cheekbone smpai ke chin tu.pic bawah tu pun sama. ke mekap?editing?

kerlast tizz komen 'sy dah stabil dlm bidang ini'.patut jrg2 blakon skrg.
Quote exclusive_vvip 9-1-2021 04:24 PM
rasa mcm baru je iols impress tgk dia berlakon dlm Nurkasih tu..rupanya dah 11-12 tahun berlalu..iols pun kertu tanpa disedari.. dia ni sayang, masa tgh meletup silap pilih kawan ke terikut2 kawan tah..bkawan dgn fasha kan masa tu? Ke iols silap? pastu kuar citer dia jadi liar ke cane tah..
Quote pakwetizzaqyah 9-1-2021 04:29 PM
tah
knape nk petik nama tiz?
hahahahhahahahahhahahahaha
Quote yellowfish 9-1-2021 04:45 PM
Berapa dah umo dia ni? Xde gosip sgt..
Quote bluecrystal 9-1-2021 04:47 PM
33 eh umo dia ..betul ke..kalau cakap 38 pun aku caya
Quote jasmeen 9-1-2021 04:51 PM
dua_chzy replied at 9-1-2021 04:06 PM
Dah kenapa dengan muka sheols? Efek penuaan?

she is old kaka
Quote jasmeen 9-1-2021 04:52 PM
syamzana replied at 9-1-2021 04:17 PM
kan...nak kata sagging mcm tak tp pelik dari area cheekbone smpai ke chin tu.pic bawah tu pun sama ...

memang sagging..plus she kurus,so nampak cengkung sangat...filler and hifu might help her
Quote missHaidiD 9-1-2021 04:52 PM
Gmbr no 2 tiz nmpak pelik. Sheol sbnrnya cntik jgk kn masa zaman mendonia dulu.  Masa berlakon dgn bamtah isteri utk disewa pun cntik.
Quote dua_chzy 9-1-2021 04:58 PM
jasmeen replied at 9-1-2021 04:51 PM
she is old kaka

Belum 40 kan sheols?

Lihat semua komen(82)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top