Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus Lihat artikel

Wanita Cium Baju Setiap Lelaki Untuk Teka Mana Satu Suaminya, Netizen Persoal Halal Haram

31-12-2020 04:27 PM Komen: 95




Meskipun tahun 2020 bermulanya episod suram diseluruh dunia akibat dilanda pandemik Covid-19 sejak awal tahun yang memberi kesan terhadap ekonomi dan sosial, namun sesetengah orang tidak ingin membiarkan hidup mereka diselubungi kebosanan dan stress akibat pelbagai masalah dan perintah berkurung yang diperkenalkan.

Pelbagai cara yang digunakan oleh warganet untuk berhibur antara yang paling trending ketika ini adalah membuat rakaman dengan mengunakan aplikasi TikTok dan dikongsikan di laman sosial.

Baru-baru ini, tular satu rakaman video berdurasi 24 saat dari aplikasi TikTok yang dimuat naik oleh seorang warganet di laman sosial Twitter.


Perkongsian video tersebut memaparkan aksi seorang wanita dipercayai sedang bermain satu permainan meneka dimanakah suaminya dengan cara mengenal pasti bau pasangan dalam keadaan mata tertutup.

Jesteru, dia perlu menghidu setiap bau baju lelaki yang berada di hadapannya bagi mencari yang mana satu suaminya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet terhibur dan bercadang untuk mencuba dengan pasangan masing-masing namun tak kurang juga yang mengkritik dan mempersoalkan halal haram.



Mungkin betul juga teguran warganet itu, berhibur tak salah namun jangan sampai terlalu sporting hingga mengundang kecaman dan tidak manis pandang orang walaupun sekadar mencium bau baju.

Lagi pun kita sebagai muslim yang juga terkenal dengan budaya ketimuran amat menitikberatkan kesopanan dan sentiasa menjaga batas apatah lagi dengan ajnabi. 

Apapun, mungkin mereka ada alasan tersendiri dan siapa tahu semua dalam video itu adalah sepupu sepapat. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
1
0
Komen: 95
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote matseh 5-1-2021 09:55 AM
Japanese Game Show lagi best.

Lain-lain Komen

Quote Nunie 31-12-2020 04:35 PM
Bodohhhhhhhhh
Quote renko 31-12-2020 04:38 PM
cara bahlol2 bergembira
Quote msel 31-12-2020 04:38 PM
Lelaki lain cuit hujung2 je, laki sendiri boleh merayap2 jari. Mcm tau2 je kan sebab ada jaket tu. tak payahlah benda2 mcm ni. Kang tersalah peluk nayaaa ja.
Quote msel 31-12-2020 04:41 PM
Yang sibuk nak main game mcm tu jugak gelenyar sgt agaknya
Quote rastaf 31-12-2020 04:41 PM
tak boleh blah ramai pulak tu nak ikut buat jugak. tapi alang2 baik cium ketiak lagi rare weh. baru meletup view


Quote kaedahnya 31-12-2020 04:45 PM
pompuan mencium tu pakai kasut apa? tapak macam sneakers tapi ada strap pulak
Quote sharlenetexas 31-12-2020 04:47 PM
Makin merebak covid.

Quote ashcroft86 31-12-2020 04:48 PM
Swingers ke diorang ni? wahhhh.
Quote rokarina 31-12-2020 04:53 PM


kan!!! demi secebis view.. kepam pun hidu la





Quote Jennyrol 31-12-2020 04:58 PM
Bodohnye.. Kalau tersalah pilih laki kan jd gado.. Xda benda berfaedah ke nak buat
Quote mawardia 31-12-2020 05:03 PM
I ols nak carut tapi mengenangkan i ols tgh kumpul tacang nak naik pangkat I ols sabar je lah.
Quote Skuau 31-12-2020 05:05 PM
mengapa x nak pegang 'yg kat bawah tuuu...' ....berdasarkan SIZE...tau..la la dia sapa somi dia.....
Quote sarah82 31-12-2020 05:08 PM
Aku masuk sebab nak baca komen angpa ja

Woooooiii.. Jaga SOP laa.. Aku nak cuti ni mangkuk.
Quote msdummy.2018 31-12-2020 05:17 PM
bodoh...yg ni jugak merempan masa pkp..dh beri kelonggaran buat aktiviti bodoh plak .....covid ko jgn takat nk bermutasi...ko kena hinggap org mcm ni supaya diaorg ada akai
Quote diss69 31-12-2020 05:21 PM
Nunie replied at 31-12-2020 04:35 PM
Bodohhhhhhhhh

Sokommmmmm....
Quote awekjepun 31-12-2020 05:39 PM
Klo ada covid.. pakej la sekali bau.. dayus giler laki tu tgk ja wife cium bau laki lain.
Quote EvieWanKenobi 31-12-2020 05:42 PM
malunya perangai macam ni..
Quote djzara81 31-12-2020 05:47 PM
Bodoh seyy laki bini 2x5 saje. Sampah punya challenge.
Quote rosmahisham 31-12-2020 05:50 PM
O..ni la citer yg en somi aku bising2 dlm keta mlm td..game bingai katanye!!!

Lihat semua komen(95)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top