Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Mira Filzah Seronok Setiap Kali Dipanggil Puan

28-12-2020 01:10 PM| Komen: 95

Makin hari makin manis, itu yang boleh dikatakan pada pelakon dan pengacara cantik manis Mira Filzah yang sering menjadi perhatian ramai.

Umum mengetahui Mira kini sudah bergelar isteri kepada seorang ahli perniagaan iaitu Wan Emir Astar Wan Mohammad Khairil Anuar dengan sekali lafaz pada 3 September 2020.


Foto: IG
Mira juga dilihat sering berkongsi kebahagiaan di media sosial selepas berkahwin, kita yang bujang ni pun rasa nak kahwin terus!

Terbaharu, Mira mendedahkan bahawa dia suka dipanggil ‘Puan’.



“Puan Amirah. Idk, but somehow I love and appreciate when people greet me as ‘Puan’. I’m used to it, and I love it. ” tulis Mira.



Mira memberitahu di kapsyen bahawa dia suka akan panggilan Puan dan sudah terbiasa dipanggil sebegitu.

Kadang-kadang ada juga yang wanita yang tidak suka dipanggil Puan kerana merasa tua, tetapi lain pula pada Mira ya! -CARI


Sumber: HOT FM



Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 95
Komen

Previous : "Saya Sendiri Terkejut, Semua Tuduhan Adalah Karut!" - Neelofa

Next       : "Saya Tak Rasa Langsung Dipergunakan Chiwan Atau Achok" - Cik B

Komen Terbaru

Quote blopblop 16-3-2021 01:08 AM
Ambooii . Hahaha . Tp suka tengok mira . Cantik ya . Baik . Sopan

Lain-lain Komen

Quote asma87 28-12-2020 01:16 PM
Berita xpenting pom masuk sini..apela wartawan Cari
Quote putehkundor 28-12-2020 01:21 PM
Gossip letopanz di hujung tahunn
Quote Kurex 28-12-2020 01:22 PM
Palat apa bukak benang pasal celaka ni????

Dia tau dia dah sendu, sebab tu la dia suruh reputs buat cerita pasal dia walaupun sampah. Ni tanda kau tu sampah la basic! Kau tu perasan comel manis padahal tak pun. Muka kau tu biasa je la. Dengan bakat takde, cakap meleweh takde isi. Mengacara pun takde jiwa. Bajet kau ni, sebab kalau tak acah sopan, kau tu layaknya kerja promoter je! Bersepah muka macam kau dekat mall tu! Sial punya benang! Takde cerita lagi yg mengembangkan minda ke?? Seminggu dah berapa kali benang si basic ni ada??? Ni cubaan kau nak kekal relevan kan??? Sebab kau tau kau dah tenggelam lepas kawen & tak boleh nak berpura sopan kan? Woi pompuan, jangan muncul lagi dalam industry, industry tak perlukan orang tak berbakat macam kau! Takde sumbangan & pengorbanan pun kau ni. Balik2 cerita sampah dari kau, yg dibuka oleh reputs sampah! Takde gred punya artis sangkak negara! Puihhhhh puihhhhh puihhhhh puihhhhh puihhhhh puihhhhh puihhhhh dekat kau & suami kau yg nak orang kenal jugak, yg penuh uban tu yg persis muka lewat 40an selevel dgn penuaan kakak kemut yg murahan tu! Puihhh dekat muka artis sangkak tak berbakat!
Quote nazzse 28-12-2020 01:23 PM
T*** punya berita {:laugh

Tercarut plak di akhir tahun
Quote Catpaw 28-12-2020 01:39 PM
Fesyen macam acik2 gomen
Quote JunkMail 28-12-2020 01:47 PM
Maygaddddd pls laaaa... Apa punya sampah la berita macam ni lah hai buat aku nak mencarut ja time zohor2 ni hanatttttt .. berambus la korang berdua dari industri. Wartawan cari dan retis sampah ni... Puikkkk
Quote kiah_mai_pulak 28-12-2020 01:48 PM
ketahian apakah innehhhh??? saje nk wat acik2 mggelabah teksssss ke apa?
Quote bambimo 28-12-2020 01:50 PM
Ok kurex dh summed it up everything thanks a lot
Quote rain2169 28-12-2020 01:54 PM
OMG...! Pentingnya cerita ni.....
aku lak boleh komen kat sini...... haishhhhh......
Quote KIM.K 28-12-2020 02:02 PM
Migha ni tak pernah himpit anak raja ke
Nampak cam ambitius
Quote Banananaa 28-12-2020 02:13 PM
Berita apakah ini yela puan amirah filzah
Quote slyfynx 28-12-2020 02:13 PM
Barbie ape thread camni.
Kalau laki die seronok dipanggil Puan tu ye patut bukak thread
Quote Nnasda53 28-12-2020 02:47 PM
Asalkan ada cerita yadehhhhh..
Quote chocobozhere 28-12-2020 02:51 PM
Edited by chocobozhere at 28-12-2020 02:52 PM

Nak menenggelamkan gosip jah dua kali ke camne sampai bab panggil puan pun nak dibuat gosip.
Quote makneng 28-12-2020 02:52 PM
Reputz mmg suka buka tred2 sampah mcm ni.
Quote Adeakukesah11 28-12-2020 02:54 PM
Ya mmg dia sorg je ade pangkat Puan
Quote ellejo 28-12-2020 03:06 PM
ko jaga jela laki uban ko tu
Quote TerataiMelur02 28-12-2020 03:12 PM
Kurex replied at 28-12-2020 01:22 PM
Palat apa bukak benang pasal celaka ni????

Dia tau dia dah sendu, sebab tu la dia suruh reputs bu ...

Puas hati baca.. Thnks rex!
Quote Mamason 28-12-2020 03:12 PM
Adehhh.... Ni boleh hilangkan covid di muka bumi ke ape??? Dari suka dah jemu pulak kisah dia ni.... entah lah...

Lihat semua komen(95)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top