Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Saya Sendiri Terkejut, Semua Tuduhan Adalah Karut!" - Neelofa

28-12-2020 12:56 PM| Komen: 5

“Saya sendiri terkejut bila baca dan melihat segala andaian yang diperkatakan yang sememangnya tak betul dan tak berasas serta tak wajar."


Kredit foto: IG Neelofa

Neelofa akhirnya tampil menjelaskan hal sebenar berikutan spekulasi hubungannya dengan Pencetus Ummah (PU) Riz atau Haris Ismail.

Dia bagaimanapun memohon maaf kerana mengambil masa agak lama untuk bersuara memperbetulkan apa yang sedang tular di media sosial mengenai hubungan mereka dan keluarga kedua-dua pihak.

“Tuduhan minyak pengasih yang kononnya saya sedang berubat, MashaAllah.

"Tuduhan buat pemindahan duit dan berkahwin di Kelantan sangat tidak berasas dan karut!

“Ini melibatkan maruah keluarga kami dan saya perlu memberi penjelasan kerana semua tuduhan ini berat untuk ditelan,” katanya menerusi IGTV.

Justeru, Neelofa meminta semua pihak menghentikan semua andaian kerana ia akan mengeruhkan lagi keadaan, sebaliknya dia meminta orang ramai untuk mendoakan yang terbaik buatnya.



Mengulas mengenai status terkini hubungannya dengan PU Riz, Neelofa memberi bayangan seolah-olah dilanda badai, namun enggan mengulas lanjut kerana tidak manis untuk dia mengeluarkan sebarang kenyataan berlebihan dan membelakangi ahli keluarga. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
1
Komen: 5
Komen

Previous : Isu Aksi Mesra Dengan Ruhainies, Zul Ariffin Kata Tak Nak Tengok Jangan Ada TV!

Next       : Mira Filzah Seronok Setiap Kali Dipanggil Puan

Komen Terbaru

Quote Megikari 29-12-2020 12:55 PM
Yang mula2 keluarkan hint2 tu siapa? Apa bukan sedara mara dia jugak? Yang orang luar tu cuma penambah monosodium glutamate je.

Lain-lain Komen

Quote Kurex 28-12-2020 01:23 PM
Cerita cerai berai mcm ni la seronok digosip. Bukan cerita purdah, shawl, glove apa semua tu
Quote helicornia 28-12-2020 01:50 PM
nape wartawan cari suka bukak benang yg dah ada?
Quote husna_amal 28-12-2020 02:32 PM
Habis tu adik beradik lain kecoh2 buat spekulasi macam2 tu kenapa pula ya. Sape yang jadi menantu dalam keluarga neloofa ni siap sedia lah dengan army adik beradik sepupu sepapat lopa.
Quote Mulotkoyak 28-12-2020 07:17 PM
Adik beradik sendiri yang kecoh and post kat medsoc. Jgn salah kan netizen plak ye. Mohon nasihatkan adik beradik and mak ayah ko neelofa. Suruh diorg berpijak dibumi yang nyata. Kekayaan tidak membawa ke syurga.
Quote Megikari 29-12-2020 12:55 PM
Yang mula2 keluarkan hint2 tu siapa? Apa bukan sedara mara dia jugak? Yang orang luar tu cuma penambah monosodium glutamate je.

Lihat semua komen(5)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top