Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Fokus Lihat artikel

Kembar Seiras Berkongsi Teman Lelaki, Nak Mengandung Serentak Pula Tu

28-12-2020 12:16 PM Komen: 33




Kembar seiras yang percaya mereka adalah pasangan yang paling serasi di dunia menyambut krismas dengan segala-galanya sama antara mereka berdua, termasuklah berkongsi teman lelaki yang sama.

Anna dan Lucy DeClinque, 34 berpakaian serupa setiap masa malahan solekan dan dandanan rambut mereka juga tiada yang berbeza.

Foto: IG

Selain popular di laman media sosial Instagram, mereka berdua juga sering muncul di kaca televisyen untuk berkongsi mengenai kehidupan mereka.

Lebih mengejutkan ialah mereka turut berkongsi teman lelaki yang sama, Ben Byrne dan menyatakan ianya lebih mudah kerana mereka berdua tidak dapat dipisahkan. Jadi, dengan berkongsi teman lelaki, ianya lebih mudah.

Foto: IG

"Tiada yang pelik kerana kami bertiga berkongsi satu katil. Ianya adalah impian ramai lelaki iaitu mempunyai dua teman wanita di atas satu ranjang."

Selain itu, Anna dan Lucy juga berhasrat untuk mengandung pada waktu yang sama.

"Jika saya mengandung, Lucy juga akan mengandung kerana badan kami perlu sama. Jika terpaksa membuat prosedur IVF misalnya, kami berdua akan bersama-sama."

Menjadi kembar membuatkan mereka obses antara satu sama lain sehingga sanggup berkongsi teman lelaki. Pelik tetapi ia benar.- CARI




Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
1
0
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Hizert 4-1-2021 11:12 AM
Muka.....confirm alter nih. Scary derr.

Lain-lain Komen

Quote mamajawie 28-12-2020 12:20 PM
scarynyehhhh..ni muka alter je
Quote makneng 28-12-2020 12:28 PM
Yg untung hok jate..
Quote Kurex 28-12-2020 12:46 PM
Takutnya tgk muka kembar ni
Quote krustykrab 28-12-2020 12:47 PM
Muka pelik...

Mesti yg jantan tu suka..sbb dpt 2 sekali harung...
Quote little_sis 28-12-2020 12:48 PM
Yg bf tu yg untungnyaaa..
Quote MissyMolly 28-12-2020 01:01 PM
Geli dowh
Quote buapakperut 28-12-2020 01:45 PM
manusia ke ni mengapa ibarat blowup doll. muka nampak macam orang lidi
Quote missyL 28-12-2020 01:52 PM
Nape mcm muka mak Caroline
Quote Artemesiaa 28-12-2020 02:01 PM
Taksub sampai macam tu nak semuanya bersama harap mati pun mereka dapat bersama kalau tak mau salah sorang akan bunuh diri
Quote gorjeous 28-12-2020 02:29 PM
Dunia.. dunia...dunia..
Quote husna_amal 28-12-2020 02:46 PM
Betul ke ni kembar atau muka dah diubah bagi nampak seiras.
Quote Belibis 28-12-2020 03:33 PM
krustykrab: Muka pelik...Mesti yg jantan tu suka..sbb dpt 2 sekali harung...

Tak rasa rugi ke?? Dapat 2 benda yang sama.alang2 nak dua,biar berbeza.
Quote tagas 28-12-2020 03:44 PM
syokla dpt bertreesome
Quote AshKetchum 28-12-2020 04:34 PM
kekdahnyer repair jahh bukannya ori pon?



Quote AshKetchum 28-12-2020 04:40 PM
helok sangat ke laki tu sampai kembar tak ori ni gegeh berkongsi sekatil?



Quote trisnalovezul 28-12-2020 07:35 PM
aduhh lucunya kembar ini...moga kalian bahagia ya brsama pasangan kalian ini
Quote akuHavocczz 28-12-2020 07:38 PM
Nadia brian dgn nadiah shahab ke tu haha
Quote ikanmasin 28-12-2020 11:54 PM
yg lelaki tu jg lah rilek2.tak pening gaduh2.hahaha
Quote binipopeye 28-12-2020 11:57 PM
akuHavocczz replied at 28-12-2020 07:38 PM
Nadia brian dgn nadiah shahab ke tu haha

tgh recall mcm penah nmpk tp di manaaa yaa.. terus tnmpk komen ni...

mcm nadiah shahab...

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top