Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bintang TikTok Diancam Bunuh Kerana Berat Badan Naik

22-12-2020 09:10 AM Komen: 11
Seorang bintang TikTok kelahiran Amerika Syarikat menerima ancaman bunuh selepas menunjukkan berat badannya naik sepanjang tempoh berkurung.

Portal Daily Mirror melaporkan, Chloe Xandria bagaimanapun meminta wanita tidak rasa bersalah sekiranya berat mereka naik selepas dia sendiri mengabadikan detik perubahan dirinya sejak Januari.


Kredit foto: IG Chloe

Dia juga turut merakam video khas untuk 250,000 pengikut di laman sosialnya.

"Saya memilih untuk menghargai tubuh ini sepanjang wabak berlaku," katanya.

Chloe yang sebelum ini mempunyai masalah gangguan pemakanan gembira dengan perubahan berat badannya sepanjang perintah berkurung dilaksanakan.

Ketika berada di depan cermin, Chloe mengenakan baju merah jambu dan seluar jean.

Kemudian, gambar kedua menunjukkan dia menaikkan kemeja-T yang dipakai bagi menampakkan perutnya membuncit.



Video itu menjadi tular dengan tontonan lebih dua juta kali.

Meskipun ada yang bersimpati, terdapat juga pengikut tidak suka dengan perkongsian itu.

Chloe menyatakan, dia tidak hanya menerima komen jahat mengenai dia dan keluarga, tetapi juga ugutan bunuh.

"Saya terpaksa menutup ruangan komen di video. Saya ingin berterima kasih pada semua pengikut yang menyokong saya," katanya.

Bintang TikTok itu turut memaparkan komen sindiran seorang lelaki di Instagramnya.

Chloe bagaimanapun tidak mendedahkan berat badannya, namun mengaku lebih senang dengan bentuk tubuhnya sekarang.



Dia mengakui, mentalnya lebih stabil sepanjang pandemik Covid-19 yang meragut kehidupannya sebagai penuntut tahun akhir.

"Ingatlah semua, kita harus selalu bersyukur. Makanan adalah salah satu yang boleh memberikan kita ketenangan dalam keadaan sekarang," katanya.

Katanya, sengaja membangkitkan isu berat badan sepanjang perintah berkurung bertujuan memotivasikan wanita lain yang kurang keyakinan diri.


Sumber: Harian Metro


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 11
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Supersirap 22-12-2020 11:20 PM
Rasanya itu hak dia sebagai empunya diri, tiada masalah jika dia nak tambah berat badan or tidak

Lain-lain Komen

Quote CARI-MAL 22-12-2020 09:10 AM
Seorang bintang TikTok kelahiran Amerika Syarikat menerima ancaman bunuh selepas menunjukkan berat badannya naik sepanjang tempoh berkurung.


Portal Daily Mirror melaporkan, Chloe Xandria bagaimanapun meminta wanita tidak rasa bersalah sekiranya berat mereka naik selepas dia sendiri mengabadikan detik perubahan dirinya sejak Januari.




Kredit foto: IG Chloe




Dia juga turut merakam video khas untuk 250,000 pengikut di laman sosialnya.

"Saya memilih untuk menghargai tubuh ini sepanjang wabak berlaku," katanya.


Chloe yang sebelum ini mempunyai masalah gangguan pemakanan gembira dengan perubahan berat badannya sepanjang perintah berkurung dilaksanakan.


Ketika berada di depan cermin, Chloe mengenakan baju merah jambu dan seluar jean.


Kemudian, gambar kedua menunjukkan dia menaikkan kemeja-T yang dipakai bagi menampakkan perutnya membuncit.




[ig]https://www.instagram.com/p/CI6kswLBwBE[/ig]


Video itu menjadi tular dengan tontonan lebih dua juta kali.


Meskipun ada yang bersimpati, terdapat juga pengikut tidak suka dengan perkongsian itu.


Chloe menyatakan, dia tidak hanya menerima komen jahat mengenai dia dan keluarga, tetapi juga ugutan bunuh.

"Saya terpaksa menutup ruangan komen di video. Saya ingin berterima kasih pada semua pengikut yang menyokong saya," katanya.


Bintang TikTok itu turut memaparkan komen sindiran seorang lelaki di Instagramnya.


Chloe bagaimanapun tidak mendedahkan berat badannya, namun mengaku lebih senang dengan bentuk tubuhnya sekarang.




[ig]https://www.instagram.com/p/CJFLN3bh2BM[/ig]


Dia mengakui, mentalnya lebih stabil sepanjang pandemik Covid-19 yang meragut kehidupannya sebagai penuntut tahun akhir.

"Ingatlah semua, kita harus selalu bersyukur. Makanan adalah salah satu yang boleh memberikan kita ketenangan dalam keadaan sekarang," katanya.


Katanya, sengaja membangkitkan isu berat badan sepanjang perintah berkurung bertujuan memotivasikan wanita lain yang kurang keyakinan diri.




Sumber: Harian Metro
Quote nazzse 22-12-2020 09:23 AM
Masih lawa no matter what
Quote husna_amal 22-12-2020 09:40 AM
Muka ok je tak berisi sekali badan drastik sangat berubah.
Quote nad014 22-12-2020 10:52 AM
husna_amal replied at 22-12-2020 09:40 AM
Muka ok je tak berisi sekali badan drastik sangat berubah.

dia macam kwn aku,  muka tak terjejas masih tirus tapi badan sebijik macam minah ni.buah pear
Quote MadameOnion 22-12-2020 11:06 AM
taklah gemok sangat..perut je boncit..tapi still sexy
Quote prettyuglybabe 22-12-2020 11:15 AM
kalau kokesen semua puji tak gemuk sangat masih cantik sexy bagai..
kalau melayu, baru gebu sikit harus kena keji gemuk tak sihat pemalas cam babi
Quote Artemesiaa 22-12-2020 11:18 AM
Suka dialah nak macam mana.  Lagi pun bandanya jenis rangka besar cepat nampak berisi.
Quote ninja9 22-12-2020 11:37 AM
prettyuglybabe replied at 22-12-2020 11:15 AM
kalau kokesen semua puji tak gemuk sangat masih cantik sexy bagai..
kalau melayu, baru gebu sikit h ...

hahaa.. mana satu perangai sebenar? dengan orang dekat bahasa lain, dengan orang jauh boleh bagus pula bahasanya.. barangkali sebab orang dekat disekeliling berpotensi untuk jadi saingan.. jd sentiasa rasa terancam. insecure gitu..
Quote lavendernovella 22-12-2020 03:06 PM
Dah nama pun manusia bernafas, kejap naik kejap turun.  Nak berat menten kekal, dah jadi carcass. {:smile{:smile
Quote noor2 22-12-2020 03:44 PM
Pada akak badan dia ni dah gemok sangat dah berbanding masa kurus tu....
Quote Supersirap 22-12-2020 11:20 PM
Rasanya itu hak dia sebagai empunya diri, tiada masalah jika dia nak tambah berat badan or tidak

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top