Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Dera Anak Sejak Usia Sebulan -Suntik Cecair Sabun Dan Peluntur Dalam Badan Bayi

7-12-2020 10:40 AM Komen: 24
Seorang wanita di Turki layak digelar 'ibu syaitan' kerana tergamak mencederakan anaknya menggunakan pisau cukur dan menyuntik cecair peluntur dan pencuci ke dalam badan bayi itu.

Ezgi Korucu, 28, didakwa kerana mendera anaknya berusia 18 bulan, Eylul Mira, di Avcilar sejak usia bayi itu berusia sebulan.

Dalam jawapan balas kepada pertanyaan pendakwa raya, Ezgi mengaku berniat membunuh anaknya secara perlahan-lahan kerana tidak sayangkan bayi itu.

Foto: Agensi
"Saya putuskan seksa dia. Saya cederakan kepala, kaki, lengan, dada dan kelopak matanya dengan pisau cukur.

"Kemudian saya suntik cecair sabun dan peluntur dalam uratnya menggunakan picagari. Semua ini, (saya lakukan) sejak bayi saya berusia sebulan.

"Sebelum ini, ada siasatan ke atas saya, namun saya menafikannya. Saya akan menyeksa anak saya tanpa pengetahuan keluarga terutama ketika mereka tidur," katanya dalam portal The Sun.

Pendakwa raya menjangkakan ibu kejam itu akan meringkuk dalam penjara untuk tempoh dua dekad.

Sementara itu, Ezgi yang berada dalam tahanan pernah menulis surat kepada keluarganya dan meminta maaf atas tindakannya itu.

"Eylul, maafkanlah saya. Saya minta maaf kepada orang ramai dan adik-beradik awak. Saya bukan ibu yang jahat," katanya.

Dia turut berterima kasih kepada suaminya, Eray Korucu kerana tidak memalukannya di depan anak mereka selama ini.

Perbicaraan kes masih berlangsung, namun jika sabit kesalahan, Ezgi boleh dikenakan penjara 20 tahun. -CARI

Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 24
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote fiera_sakura 31-12-2020 12:57 AM
bila tiada kasih syg dlm diri... maka hukumnya sendiri...

Lain-lain Komen

Quote CARI-MRO 7-12-2020 10:40 AM
Seorang wanita di Turki layak digelar 'ibu syaitan' kerana tergamak mencederakan anaknya menggunakan pisau cukur dan menyuntik cecair peluntur dan pencuci ke dalam badan bayi itu.


Ezgi Korucu, 28, didakwa kerana mendera anaknya berusia 18 bulan, Eylul Mira, di Avcilar sejak usia bayi itu berusia sebulan.


Dalam jawapan balas kepada pertanyaan pendakwa raya, Ezgi mengaku berniat membunuh anaknya secara perlahan-lahan kerana tidak sayangkan bayi itu.


Foto: Agensi


"Saya putuskan seksa dia. Saya cederakan kepala, kaki, lengan, dada dan kelopak matanya dengan pisau cukur.


"Kemudian saya suntik cecair sabun dan peluntur dalam uratnya menggunakan picagari. Semua ini, (saya lakukan) sejak bayi saya berusia sebulan.


"Sebelum ini, ada siasatan ke atas saya, namun saya menafikannya. Saya akan menyeksa anak saya tanpa pengetahuan keluarga terutama ketika mereka tidur," katanya dalam portal The Sun.


Pendakwa raya menjangkakan ibu kejam itu akan meringkuk dalam penjara untuk tempoh dua dekad.


Sementara itu, Ezgi yang berada dalam tahanan pernah menulis surat kepada keluarganya dan meminta maaf atas tindakannya itu.


"Eylul, maafkanlah saya. Saya minta maaf kepada orang ramai dan adik-beradik awak. Saya bukan ibu yang jahat," katanya.


Dia turut berterima kasih kepada suaminya, Eray Korucu kerana tidak memalukannya di depan anak mereka selama ini.


Perbicaraan kes masih berlangsung, namun jika sabit kesalahan, Ezgi boleh dikenakan penjara 20 tahun. -CARI


Sumber: Harian Metro
Quote Kurex 7-12-2020 11:02 AM
Semoga hantu2 dapam siccin tu seksa kau dalam penjara
Quote ais_kosong 7-12-2020 11:36 AM
perangai..
Quote amyainsamad 7-12-2020 11:36 AM
semoga kau mati dalm penjara
Quote mrsLucky 7-12-2020 11:36 AM
Edited by mrsLucky at 7-12-2020 11:40 AM

Perempuan bodoh. Kalau tak suka anak tu. Bagi orang adopt. Mai i siat2 muka you dengan pisau cukur..sedap tak?

Laki pon bangang kalau tau anak kena dera masih bagi pompuan tu jaga. Patut hantar psy isteri yang i rasa ada post natal depression atau mungkin saiko

Anak2 lain dia x harm pulak

He said: "My client wanted to go to jail to get away from her living conditions, and that is why she deliberately lied.

"This woman had raised two children before, and if the accusations were true, she would have harmed her other children too."
Quote dua_chzy 7-12-2020 11:39 AM
Mangsa dera or seks abuse jugak ke ngkau kecik2 dulu hingga menjadi sepsiko ini?
Quote sukacactus 7-12-2020 11:45 AM
Gila meroyan ke apa dia ni
Kenapa dia benci ank tu sgt
Quote angelofish 7-12-2020 12:25 PM
meroyan la tu
Quote Aikiko 7-12-2020 12:37 PM
Kementalan apakah ini??
Baby punyala comey
Iols cannot
Quote mamajawie 7-12-2020 12:42 PM
jangan la sampai baby tu jadi cacat..Ya Allah kesialan apekah mak setan nih??
Quote misc 7-12-2020 12:49 PM
Kau bukan Ezgi, kau babi
Quote arareez 7-12-2020 01:02 PM
Post partum depression ke minah ni
Quote tikusmontok 7-12-2020 01:04 PM
Kurex replied at 7-12-2020 11:02 AM
Semoga hantu2 dapam siccin tu seksa kau dalam penjara

hahaha mesti uols layan boo gak ni
Quote lattehazelnut 7-12-2020 01:11 PM
misc replied at 7-12-2020 12:49 PM
Kau bukan Ezgi, kau babi

Babi pun syg anaknya..

Kalau xsuke bg je la org lain.. comel mcm tu mesti senang carik parent utk adopt
Quote sambaldurian 7-12-2020 01:59 PM
nk kata hasil r**** mcm x, sbb suami ada je, xtau la klu mcm drama melayu yg ada citer umah masuk perompak. ni kemurungan lepas bersalin ke apa ni.
Quote noor2 7-12-2020 02:32 PM
Bunuh ajela perempuan ni
Quote husna_amal 7-12-2020 02:33 PM
Giler kejam. Sakit mental ke dia ni.
Quote noor2 7-12-2020 02:36 PM
Forumer dah buka thread ni lagi awal....x reti nk tengok ke apa sebelum buka thread
Quote MsKathryn 7-12-2020 02:50 PM
Jahatnya

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top