Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Anggota Bomba, Isteri Perkosa Budak 7 Tahun Untuk 'Ajar Cara Buat Anak'

2-12-2020 04:21 PM Komen: 53
Anggota bomba dan isteri didakwa memperkosa kanak-kanak sebelum menjahit luka koyakan pada tubuh mangsa.

Argelio Pupo, 32, dan Morgan Keene, 27, didakwa melakukan serangan seksual itu terhadap kanak-kanak perempuan berusia 7 tahun untuk 'mengajarnya cara membuat anak' pada Mei lalu di Apopka, Florida.


Kredit foto: Mirror

Ketika Pupo melampiaskan nafsu, mangsa mula mengeluarkan darah pada kemaluannya dan Morgan yang menyaksikan perbuatan jijik suaminya itu membantu menghentikan pendarahan dialami kanak-kanak berkenaan, lapor Mirror.

Menurut laporan, mangsa mendakwa peralatan menjahit digunakan pasangan terbabit dibeli Morgan.

Sementara itu, Morgan mendakwa luka mangsa dijahit Pupo, lapor My News 13.

Polis menyerbu rumah pasangan terbabit selepas menerima pada 11 November selepas menerima laporan mengenai gangguan dilakukan mereka.

Polis kemudian bercakap dengan dua saksi yang dipercayai mengetahui kejadian berlaku terhadap kanak-kanak berkenaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
6
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 53
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote cmf_blanco 8-12-2020 05:48 PM
Apa ka bongok 2 manusia ni..

Lain-lain Komen

Quote pasa 2-12-2020 04:23 PM
apa la nasib budak tu nanti bila dah dewasa.

laki bini buat kerja tak ada faedah.
Quote Mamason 2-12-2020 04:23 PM
Sakit jiwa !
Quote EvieWanKenobi 2-12-2020 04:32 PM
budak tu sapa dengan dua orang gila ni?
Quote BurungBiru 2-12-2020 04:32 PM
kejinye..dia tk tau ke buat anak tu tak payah di ajar..
Quote Lengkong 2-12-2020 04:41 PM
Gilanya manusia..nak panggil manusia tak sesuai



Quote Xim 2-12-2020 04:43 PM
Apesal la aku baca thread ni rasa nak je diorg ber2 ni....dah besar pnjg berakal pun tak leh fikir....
Trauma bdk tu oi....aku luka sket pun dah shesh shesh....inikan bdk kecik...
Quote any42 2-12-2020 04:49 PM
kesiannya bdk tu   hrap jntan & betina ni mmpus kna rodok dlm pnjara
Quote hasniey 2-12-2020 04:53 PM
Psiko.g mati la ko laki bini
Quote irish_ieka 2-12-2020 05:22 PM
kenapala makin lama makin tkde otak manusia ni.
Quote damsel_fiji 2-12-2020 05:23 PM
Ingatkan kat malaysia td..nasib baik la bukan
Quote lattehazelnut 2-12-2020 05:25 PM
Kalau kat malaysia mesti kena victim blaming.. kenapa ikut lelaki tu.. kenapa xmelawan.. kenapa pkai sexy..
Quote mamajawie 2-12-2020 05:28 PM
apekah aku baca ni???gle babi btul!!!!!!!!!!!!!!!
Quote ninnamina 2-12-2020 05:29 PM
Gilaaaa betul
Quote awanearisu 2-12-2020 05:38 PM
Edited by awanearisu at 2-12-2020 05:40 PM

Untuk yang ingin mengetahui lebih lanjut.
Amaran: Tidak sesuai untuk mereka yang melalui trauma yang serupa!

a9544c0.jpg
47eaee8.jpg
74b4ea6.jpg
d5fd0a8.jpg
19c3746.jpg

Sumber: Reddit
https://www.reddit.com/r/TrueCri ... mp;utm_source=share

Benang Reddit ini turut mengandungi pengakuan dari orang yang pernah berkongsi gim dengan suspek.
Quote qicki 2-12-2020 05:41 PM
eh la.....dasar psiko...mereput la kau
Quote lavendernovella 2-12-2020 06:27 PM
Amik dadah ni.
Quote cleopatralady 2-12-2020 06:52 PM
hehh baca ni buat ati panas!
Quote mesmerize 2-12-2020 07:06 PM
ai terganggu dengan citer2 camni
Quote rayray28 2-12-2020 07:20 PM
yg defendant 2 tu mak budak tu..yg lelaki tu siapa agaknya? bapak kandung ke bf maknya

Lihat semua komen(53)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top