Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Remaja Mengaku Anak Maradona Tuntut Kubur Digali, Buat Ujian DNA

30-11-2020 11:45 AM Komen: 37
Seorang remaja membuat permohonan agar kubur legenda bola sepak, Diego Maradona digali semula.

Dakwa Santiago Lara, dia merupakan anak kepada Maradona dan permohonan itu dibuat untuk membuktikan asal usul keturunannya.

Permohonan itu dibuat menerusi peguam yang mewakilinya, kurang 24 jam selepas pemain bola terbabit dikebumikan.


Kredit foto: Daily Mail

Peguam tersebut, Jose Nunez turut menuntut agar bedah siasat dan ujian DNA dilakukan ke atas mayat Maradona.

Namun, Daily Star melaporkan, ia bukanlah kali pertama dakwaan itu timbul.

Kes mengenai Santiago yang mendakwa dia merupakan anak Maradona sudah diperkatakan sejak tahun 2014.

Ibu Santiago, Natalia Garat meninggal dunia pada 2006 dan didakwa pernah menjalin hubungan selama tujuh tahun dengan Maradona.

Rabu lalu, Maradona meninggal dunia pada usia 60 tahun akibat serangan jantung di Tigre, Buenos Aires. 


Sumber: mStar

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 37
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote gideoncross 3-12-2020 10:28 AM
RatuDunia94 replied at 1-12-2020 12:34 PM
Crettttt sana cretttt sini ujung2 memasing ngaku anak..

Time ngetop mmg mudah x sdar diri.

Lain-lain Komen

Quote minguk 30-11-2020 11:50 AM
buat je lah nak puaskan hati dia
Quote Manjahati 30-11-2020 11:54 AM
Napalah sblm meninggal budak ni x gi cari.... ni baru jer kebumi dh nk gali balik
Quote bakingsoda 30-11-2020 01:02 PM
tgk hidung dgn mata mcm mirip
Quote alesandra 30-11-2020 01:16 PM
kena gali kubur ke?bukan boleh buat berdasar kan dna anak kandung dia??
Quote riyadhK 30-11-2020 01:19 PM
Dah kenapa kau, tak, claim awal2 dik. Ni meyusahkan pulak orang nak gali balik kubur tu.
Quote Boomibulat 30-11-2020 01:35 PM
Kalau tgk documentary Maradona dia mmg liar jugak masa tgh ngetop dulu..ada sorang pnh mengaku anak dia jugak tp dia xngku..lps 20 tahun kemudian akhirnya mengaku jugak..
Quote kancilmerah 30-11-2020 01:37 PM
Boomibulat replied at 30-11-2020 01:35 PM
Kalau tgk documentary Maradona dia mmg liar jugak masa tgh ngetop dulu..ada sorang pnh mengaku anak  ...

laa patutler.. tuan badan yg pi nyusahkan diri
Quote ninnamina 30-11-2020 01:39 PM
Kenapa time idup dulu kau x nak claim {:dot
Quote chaos_sweetly 30-11-2020 01:39 PM
Banyak irasnya.
Quote per706 30-11-2020 01:53 PM
Time ni la pon nak ngaku deq.time hidup la kalu nk claim pon.kalu tuan bdan xnk buat dna test.ko buat pc settle.ni da kambus nk bergali balik.alahaiiii
Quote kechikchomel 30-11-2020 05:23 PM
Berapa org anak Maradona ni? N berapa ramai bini dia?
Quote getarsukma 30-11-2020 05:28 PM
Kalau maradona tu mara papa kedana ada ke sesapa nak mengaku anak dia?
Quote Syd 30-11-2020 05:32 PM
Time hidup mesti dinafi dan dihalang tumpuan.kaw2
Quote dani-rox 30-11-2020 05:33 PM
tu la gunanya kondom. modal brp hengget jah pun. harta kau pun selamat.
nih dah mati pun tak tenang, dah aman2 dlm tanah dikorek balik.
Quote borrow 30-11-2020 06:14 PM
Anak yg rasmi :

d1.jpg

1. Diego Armando Maradona Sinagra( Diego  Maradona jr)
- lahir thn 1986
- mak italy
- Ujian dna 1993. 1st time jumpa thn 2004 .



d2.jpg

Nikoh & dpt 2 dotter

2. Dalma Nerea (born 2 April 1987)
3. Gianinna Dinorah (born 16 May 1989)


4. Jana Maradona
- lahir 1996
- mak Valeria Sabalain

d1.jpg

5. Diego Fernando Maradona Ojeda
- lahir 2013
- mak Veronica Ojeda





Quote Scheherazade 30-11-2020 06:20 PM
Awal2 xmo buat, dah kena tnm br nk mohon.
Quote Scheherazade 30-11-2020 06:21 PM
borrow replied at 30-11-2020 06:14 PM
Anak yg rasmi :




Comel je diego tu. Diego yg bongsu mksd aku, hehe
Quote kechikchomel 30-11-2020 06:42 PM
Scheherazade replied at 30-11-2020 06:21 PM
Comel je diego tu. Diego yg bongsu mksd aku, hehe

Yg iolss tau Diego tu cousin Dora
Quote Scheherazade 30-11-2020 06:45 PM
kechikchomel replied at 30-11-2020 06:42 PM
Yg iolss tau Diego tu cousin Dora

terus aku terbyg katun dora the explorer tu

Lihat semua komen(37)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top