Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Makan Najis, Hukuman Buat Si Perogol

30-11-2020 10:19 AM Komen: 11
Lelaki di Dholpur, Rajasthan dipaksa makan najis manusia selepas didapati merogol gadis bawah umur selain dipukul ahli keluarga mangsa.

Metro memetik Press Trust of India (PTI) melaporkan, terdahulu tular video menunjukkan suspek dipukul dan dipaksa makan najis berkenaan.


Gambar hiasan

Difahamkan, kejadian berlaku malam Khamis lalu apabila suspek memasuki rumah gadis itu.

"Dia ditangkap ahli keluarga gadis itu sebelum dipukul.

"Mereka juga memaksanya makan najis," kata polis Baseri, Bane Singh.

Berikutan itu, polis menerima dua laporan berkaitan cabul dan penganiayaan terhadap suspek pada Jumaat membawa kepada penahanannya serta tujuh lagi yang memukul lelaki terbabit. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 11
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote gadget 2-12-2020 11:56 AM
ingatkan kes daie syed tu...mindset sekarang ni kalau cabul/rogol je,mesti si daie tu punya kes...trending

Lain-lain Komen

Quote mamajawie 30-11-2020 10:37 AM
haaa tepok!!!bagus biar perogol2 n pedo2 lain ngeri nk buat kerja terkutuk pasni
Quote saviour_09 30-11-2020 10:41 AM
sexual predator ni bagi makan segala jenis taik pun takkan insaf

Quote kancilmerah 30-11-2020 01:39 PM
makan taik pun kalau otak guna hat yg dibawah tu mmg tak lalu punya
Quote husna_amal 30-11-2020 03:13 PM
kasi kerat je anu tu.Itu paling berkesan
Quote ikanmasin 30-11-2020 05:38 PM
padan muka......
Quote Scheherazade 30-11-2020 06:43 PM
Serves him right
Quote cikatilia 2-12-2020 10:45 AM
aku setuju
aku boleh derma kan taik2 kucing aku utk dimakan...
berjenis2 ada
Quote Artemesiaa 2-12-2020 10:47 AM
Mendapat sudah harap terus insaf lepas ni
Quote Decon 2-12-2020 11:29 AM
bangang sungguh komuniti di sana tu. nanti mungkin berlaku kes pecah tandas pula bila mamat tu dah jadi ketagih makan tahi, lalu sanggup mencuri masuk tandas demi mendapatkan sesuap dua .
Quote mikasa 2-12-2020 11:31 AM
Patut suruh makan kote sendiri yang dimasak lemak
Quote gadget 2-12-2020 11:56 AM
ingatkan kes daie syed tu...mindset sekarang ni kalau cabul/rogol je,mesti si daie tu punya kes...trending

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top