Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pelakon, Instafamous Ditahan Terbabit Pelacuran Online

27-11-2020 02:52 PM Komen: 16
Dua selebriti wanita Indonesia ditahan polis dipercayai terbabit dalam pelacuran dalam talian.

Selain mereka, polis turut menahan dua individu lain iaitu seorang lelaki dan seorang wanita.


Gambar hiasan

Polis Tanjung Priok, Paksi Eka berkata, keempat-empat suspek ditahan di sebuah hotel lima bintang di kawasan Sunter, Jakarta Utara.

"Lelaki itu dipercayai berperanan sebagai bapa ayam, manakala dua artis berkenaan adalah seorang pelakon filem dan sinetron dan seorang Instafamous," katanya.

Dalam pada itu, gambar penahanan kedua-dua selebriti itu tular di media sosial.

Menerusi gambar berkenaan, artis berkenaan yang memakai jaket hanya menundukkan kepala ketika pemeriksaan pihak berkuasa.

Tribunnews melaporkan, sehingga berita ini ditulis, polis masih tidak mendedahkan identiti dua artis berkenaan.

Bagaimanapun, difahamkan, setakat ini, status kedua-dua artis berkenaan masih lagi sebagai saksi.


Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
1
0
0
Komen: 16
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Tinot7 1-12-2020 06:45 AM
bangcak replied at 30-11-2020 10:42 PM
ig pliss

Iols tak tau siapa instafemes tu

Lain-lain Komen

Quote cucuq 27-11-2020 03:49 PM
instafamous malaysia pon ape kurangnyaa..hermm sekarang ni ko x payah blajar pandai2 jadi cantik jer dh ckup utk ko hidup senangg dgn cara mcm nii..
Quote matbad 27-11-2020 03:49 PM
Kat malaysia pn ada. Pramugari. Caprice pernah up pasal dia. Org melayu islam tp dia melacur dasat kot ig siap bleh subcribe ig yg dia naked2 tu. Anak saudara arwah noreen nor. Tp aku lupa nama minah tu apa
Quote kakikuDibibirmu 27-11-2020 03:51 PM
Guna Grindr jah
Quote husna_amal 27-11-2020 04:34 PM
Semua nak easy money buat kerja tak baik.
Quote Tinot7 27-11-2020 04:39 PM
bawak2 la bertobat
Quote rosmahisham 27-11-2020 04:46 PM
Tak igt mati..
Quote rosmahisham 27-11-2020 04:46 PM
Tak igt mati..
Quote evlinne 27-11-2020 10:01 PM
matbad replied at 27-11-2020 03:49 PM
Kat malaysia pn ada. Pramugari. Caprice pernah up pasal dia. Org melayu islam tp dia melacur dasat k ...

Yg haritu kutuk gomen bagi hotel 5* tapi x cukup lengkap lgi pada dia tu ke
Bukan sheol ada bf kokesen kaya raya ke
Quote matbad 28-11-2020 03:21 AM
evlinne replied at 27-11-2020 10:01 PM
Yg haritu kutuk gomen bagi hotel 5* tapi x cukup lengkap lgi pada dia tu ke
Bukan sheol ada bf ko ...

Semua tu gula2 ja. Tgk ig dia siap ada khas utk subcribe USD 49.90 utk tgk dia naked. Dasat lacur dia tu. Tp ok arr dri dok tunjuk free prasan elok baik buat byr. Yg mana terdesak nak tgk langgan ja la
Quote kakikuDibibirmu 28-11-2020 04:10 AM
Mana link onlyfans beliyau?
Quote pxlbb 28-11-2020 06:21 AM
matbad: Semua tu gula2 ja. Tgk ig dia siap ada khas utk subcribe USD 49.90 utk tgk dia naked. Dasat lacur dia tu. Tp ok arr dri dok tunjuk free prasan elok ba ...



Usd49 utk rupa sebegitu mygodddd tak berbaloi
Quote evlinne 30-11-2020 08:33 AM
Edited by evlinne at 30-11-2020 08:34 AM
matbad replied at 28-11-2020 03:21 AM
Semua tu gula2 ja. Tgk ig dia siap ada khas utk subcribe USD 49.90 utk tgk dia naked. Dasat lacur  ...


Sape nama sheols ek. Lupalah
Pandai sheols pancing ek buat duit
Dah putus ke dgn bf t20 sheols tu
Uols pun subscribe ke
Quote matbad 30-11-2020 12:20 PM
evlinne replied at 30-11-2020 08:33 AM
Sape nama sheols ek. Lupalah
Pandai sheols pancing ek buat duit
Dah putus ke dgn bf t20 sheol ...

Rugi duit covid2 ni nk sbcrb. Haha
Quote evlinne 30-11-2020 10:10 PM
matbad replied at 30-11-2020 12:20 PM
Rugi duit covid2 ni nk sbcrb. Haha

Kalau xde covid mesti dah sub ni
Rate dia murah sikitlah dri awek tiktok
Tpi mahal banyak dri cikaro belanja topup rm10 atau air sirap
Quote bangcak 30-11-2020 10:42 PM

ig pliss
Quote Tinot7 1-12-2020 06:45 AM
bangcak replied at 30-11-2020 10:42 PM
ig pliss

Iols tak tau siapa instafemes tu

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top