Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Nenek 100 Tahun Mati Terkejut Lepas Hampir Jadi Mangsa Rogol

24-11-2020 10:01 AM Komen: 18
Lelaki dijatuhkan hukuman penjara pada Jumaat lalu selepas menyebabkan kematian wanita berusia 100 tahun.

Tertuduh, Ankit Punia yang sedang mabuk dikatakan memecah masuk kediaman jirannya dan cuba merogol wanita warga emas itu yang kemudiannya meninggal dunia akibat terkejut.


Kredit foto:


Kejadian dilaporkan Daily Star berlaku di Uttar Pradesh, India pada 29 Oktober, 2017.

"Cucu mangsa terkejut dan sempat menangkap Ankit. Tapi, dia berjaya melarikan diri.

"Neneknya sempat dibawa ke hospital dan meninggal dunia sewaktu pemeriksaan.

"Bedah siasat mendapati mangsa mati kerana sakit tua dan antara punca lain kerana terkejut dengan serangan itu," kata pihak hospital.


Sumber: mStar

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
0
0
Komen: 18
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote gigahertz 25-11-2020 01:34 PM
husna_amal: Kesian orang tua tu, mati gara2 hampir jadi mangsa rogol. Negara kebanggaan warga india Malaysia.

India sana tak tau malaysia sini ada india juga.

Lain-lain Komen

Quote Kurex 24-11-2020 10:10 AM
Baca je nenek 100 tahun jadi mangsa rogol, terus otak ni kata "leluhur".. ternyata benar!
Quote sarah82 24-11-2020 10:21 AM
Mabuk sebab apa? Arak atau budu.. Eh.. Budu mana ada kat India.. Lupa

Sebab mabuk.. Nyawa seorg nenek hilang.. Hamjadah sungguh la.
Quote krustykrab 24-11-2020 10:32 AM
sarah82 replied at 24-11-2020 10:21 AM
Mabuk sebab apa? Arak atau budu.. Eh.. Budu mana ada kat India.. Lupa

Sebab mabuk.. Nyawa seo ...

Mungkin budu dh di ekspot ke sana kot...ni sah mabuk budu
Quote sarah82 24-11-2020 10:37 AM
krustykrab replied at 24-11-2020 10:32 AM
Mungkin budu dh di ekspot ke sana kot...ni sah mabuk budu

Hahaha.. Tu la.. Naya betul.. Aku nak buat petisyen.. Agar diharamkan budu sebab memabukkan..

Depa ni mmg byk sungguh kes rogol.. Nilai wanita mcm setaraf haiwan saja bagi lelaki2 kat India ni.
Quote orgsepang 24-11-2020 10:38 AM
Untung cucu dia nampak kalau tak nenek tu akan menderita kesakitan kalau sempat dirogol. Gila punya pemabuk.
Quote mamajawie 24-11-2020 11:40 AM
apa kesial la ummah leluhur ni nenek da takde pelincir pun nak dirogolnya?asal ada lobang sume nak ditoron ke?apsal xtoron je ekzos motor tgah panas tu?biar naik syeikh skit time menoron lubang ekzos tu..cm kegampang
Quote Potpouri 24-11-2020 11:43 AM
Ni la masalah nya bila dah mabuk.

Nenek pun jadi mangsa lampiaskan nafsu serakah.

Quote courtney_xo 24-11-2020 11:49 AM
Masalah besar jantan adalah kohh tey lebih berfungsi dari otak!
Quote husna_amal 24-11-2020 11:59 AM
Kesian orang tua tu, mati gara2 hampir jadi mangsa rogol. Negara kebanggaan warga india Malaysia.
Quote highcastle 24-11-2020 12:03 PM
Agak2 lah oii...... Kesian kawan tu asyik kena sindir mabuk budu.............. Aku baca tajuk dah tahu berlaku kat mana..........
Quote Artemesiaa 24-11-2020 12:13 PM
Satu hari tak ada berita kes rogol kat India ni macam tah sah.  Itulah bahayanya orang mabuk ni onyang pun dia nampak macam Ariana Grande.
Quote Belibis 24-11-2020 12:27 PM
Tajuk yang menjadi mimpi ngeri bagi pakcik leluhur sana.lantas menjeruk kepala dalam mangkuk jamban.
Quote fms016 24-11-2020 02:24 PM
arak campur ubat kuat ni..
sbb tu byk kes rogol..biasa mabuk bukan ade kekuatan pon..
Quote anggeriklatifah 24-11-2020 02:28 PM
krustykrab replied at 24-11-2020 10:32 AM
Mungkin budu dh di ekspot ke sana kot...ni sah mabuk budu

Kau jangannn....
sskjp kemain bangga dgn budu.....
makanan ruji tuhhhhh.....semualahhh makann diorang bestttt
Quote krustykrab 24-11-2020 02:50 PM
anggeriklatifah replied at 24-11-2020 02:28 PM
Kau jangannn....
sskjp kemain bangga dgn budu.....
makanan ruji tuhhhhh.....semualahhh ...

Aku pun peminat budu
Tp sejak ada gusip yg mengatakn budu iteww memabukkn, aku terpaksa lepaskn budu dgn berat hati...
Quote Tinot7 24-11-2020 04:37 PM
Takziah kpd keluarga
Quote ikanmasin 24-11-2020 05:39 PM
nsb baik cucu tu sedar kalau tak mmg kesian lah..dah tua2 gitu mana sangka bole kene kan..dah mati mengejut..
Quote gigahertz 25-11-2020 01:34 PM
husna_amal: Kesian orang tua tu, mati gara2 hampir jadi mangsa rogol. Negara kebanggaan warga india Malaysia.

India sana tak tau malaysia sini ada india juga.

Lihat semua komen(18)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top