Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Suami Mabuk Bunuh Isteri, Hantar Gambar Mayat Kepada Mentua

23-11-2020 02:08 PM Komen: 25
Menyedihkan apabila dua beradik di Rusia berusaha 'membangunkan' ibu mereka yang sudah tidak bernyawa selepas dipukul sampai mati oleh bapa mereka sendiri.

Kejadian tragis di bandar Zlatoust itu berlaku apabila Dmitry Sergeev menyeksa isterinya, Svetlana Sergeeva sampai mati di depan anak mereka berusia 10 bulan dan lima tahun itu.

Lebih kejam lagi, lelaki itu sempat merakamkan foto keadaan isterinya itu sebelum mengirimkannya kepada mentua dengan menyatakan wanita itu mabuk.

Foto: IG

Jiran mereka yang datang ke rumah pasangan itu melihat bayi dan kanak-kanak itu berada di sisi ibu mereka, sambil cuba 'membangunkan' wanita yang tidak bernyawa itu.

Berdasarkan dokumen mahkamah, kejadian itu berpunca selepas Sergeev pulang dalam keadaan mabuk selepas berparti dengan rakannya.

Sergeev berang apabila Svetlana tidak membenarkannya masuk sebelum berjaya masuk ke rumah dengan memecahkan cermin tingkap.

Mahkamah diberitahu perincian kejadian, Sergeev memukul isterinya sampai mati sebagai hukuman.

Akibat perbuatan kejamnya itu, lelaki itu kemudian dijatuhkan hukuman tiga tahun penjara.

Dalam pada itu, keluarga mangsa tidak berpuas hati dengan keputusan berkenaan merancang merayu hukuman demi keadilan mangsa.

"Keputusan ini tidak adil ia adalah kes pembunuhan.

"Kami sedih kerana ketika mengambil Svetlana di bilik mayat, kami melihat wajah dan lehernya lebam teruk," kata bapa mangsa, Anatoly Chiglinstev dalam portal The Sun. -CARI

Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 25
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote djzara81 23-11-2020 08:55 PM
Aku baru baca sokabar The Star. Bhgn Star Metro story psl Dbkl ban penjualan arak at convenience stores. As usual, yg meroyan tu drinkers, politician ph & owner KK mart. Yg lega dgn ban decision tu mostly residents yg ade bad experiences with intoxicated drinkers. Yg meroyan psl ban tu ckp nanti susah nk dptkn arak & terpaksa drive jauh nk beli, Chinese medicine hall & some businesses menanggung kerugian & causes chain reaction.

Lain-lain Komen

Quote Aikiko 23-11-2020 02:13 PM
Eh...bodonya 3 thn je penjara??? Patutla puak2 mental russia ni makin menjadi2
Quote Tinot7 23-11-2020 02:14 PM
Pukul sampai mati, kena 3 tahun je?
Bior betik..
Bahayanya mabuk2 ni
Quote Kurex 23-11-2020 02:27 PM
Tu pun aktivis muka berkerak tebal & disokong oleh urban berkerak kemain pertahankan arak dekat sini. Tak kisah la negara mana, tetap bahaya arak ni ditahap merbahaya
Quote sarah82 23-11-2020 02:28 PM
Dia bunuh org hukuman 3 tahun saja?

Aku mmg tak heran dah perangai ummah suci sembuhan urban berkerak
Quote sukacactus 23-11-2020 02:42 PM
Mabuk vodka dgn ummah russia berpisah tiada
Sebab tu suka tgk video accident dr sana
Xrasa kesian pun, rasa kelakar yg lebih
Semua accident bodo2 je
Quote imransulaiman 23-11-2020 02:43 PM
sarah82: Dia bunuh org hukuman 3 tahun saja? Aku mmg tak heran dah perangai ummah suci sembuhan urban berkerak

Mungkin sebab ketika membunuh dia dalam keadaan mabuk...sebab tu lah 3 tahun saja
Quote sarah82 23-11-2020 02:52 PM
imransulaiman replied at 23-11-2020 02:43 PM
Mungkin sebab ketika membunuh dia dalam keadaan mabuk...sebab tu lah 3 tahun saja

Tak adil.. Kesian kat anak2 mesti trauma sangat2..
Quote printercomel 23-11-2020 02:54 PM
Tapi patriap cakap haritu arak ni tak bahaya
Quote imransulaiman 23-11-2020 02:58 PM
sarah82 replied at 23-11-2020 02:52 PM
Tak adil.. Kesian kat anak2 mesti trauma sangat2..

Memang kedengaran tak adil.. Kesian anak-anak dan keluarga mangsa..

*mabuk kat Malaysia terlepas macam tu je...huhuhu
Quote liyamariska 23-11-2020 03:00 PM
makin lama makin ramai manusia bermasalah mental...
Quote anony-mous 23-11-2020 03:00 PM
Kurex: Tu pun aktivis muka berkerak tebal & disokong oleh urban berkerak kemain pertahankan arak dekat sini. Tak kisah la negara mana, tetap bahaya arak ni ...


thanks kurek. i baru nak bash ayamph benda yg sama. muka mcm ponti gemuk, kwn mampos sbb arak pon lg nk bekap arak
Quote sarah82 23-11-2020 03:03 PM
imransulaiman replied at 23-11-2020 02:58 PM
Memang kedengaran tak adil.. Kesian anak-anak dan keluarga mangsa..

*mabuk kat Malaysia terlepa ...

Trauma seumur hidup.. Entah2 mmg selalu pukul2 kot sebab tu isteri dia x bagi masuk rumah.. Geram baca.. Patutnya kena dok seumur hidup dlm penjara.
Quote Artemesiaa 23-11-2020 03:03 PM
Selayaknya keluarga tak puas hati dengan hukuman dan berlaku kejam macam tu hanya dipenjara tiga tahun.
Quote shernazz 23-11-2020 03:11 PM
sarah82 replied at 23-11-2020 02:28 PM
Dia bunuh org hukuman 3 tahun saja?

Aku mmg tak heran dah perangai ummah suci sembuhan urban ber ...

Qda satu kejadian di hotel.punya coffee house
Budak service kena lempang dengan guest mabuk
Report.polis tapi tak.guna sebab dia mabuk...entah kenapa..
Quote sarah82 23-11-2020 03:13 PM
shernazz replied at 23-11-2020 03:11 PM
Qda satu kejadian di hotel.punya coffee house
Budak service kena lempang dengan guest mabuk
Repo ...

Lepas mcm tu.. Sbb dianggap tak waras? Tak patut kan.. Depa sedap mabuk org lain yg terpaksa tanggung risiko.
Quote naina 23-11-2020 03:18 PM
Mabuk mmg berbahaya dan mmbunuh. Kenapalah korang yg urban2 ni tak faham.
Quote KBW2 23-11-2020 03:20 PM
Teringat kisah di Russia gak, nenek dan atuk bakar cucu yang masih bayi dalam ketuhar hidup-hidup sebab mabuk katanya.




Quote KBW2 23-11-2020 03:21 PM
https://www.dailymail.co.uk/news ... n-stove-Russia.html
Quote shernazz 23-11-2020 03:21 PM
sarah82 replied at 23-11-2020 03:13 PM
Lepas mcm tu.. Sbb dianggap tak waras? Tak patut kan.. Depa sedap mabuk org lain yg terpaksa tangg ...

Haah..
Disebabkan budak tu budak service...kesian dia..hak dia cam tak ada..polis pon cakap takboleh buat apa..ape lah

Ni iols dengar dengar masa depa staff dok susun susun cawan kat belakang iols...

See..iols mmg suka dengar gossip.mak jemah gini...

Lihat semua komen(25)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top