Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

2 Anggota Polis Dipecat Kerana Didapati "Main Tindih-Tindih" Di Bilik Pemantauan CCTV

23-11-2020 12:36 AM Komen: 58



Dua anggota polis telah dipecat selepas mereka didapati melakukan perbuatan tidak senonoh di bilik pemantauan kamera litar tertutup (CCTV) hospital semasa sedang bertugas. 


Perbuatan dua anggota terbabit yang tidak didedahkan nama itu dirakam CCTV dalam kejadian yang berlaku di Bandar Mexico. Lebih teruk lagi, ada individu yang tidak bertanggungjawab telah menyebarkan video tidak senonoh itu di media sosial.


Video itu menunjukkan si wanita sempat memerhatikan keadaan sekeliling sekiranya perbuatan mereka sedang diperhatikan, tanpa menyedari bilik itu dilengkapi dengan kamera CCTV. 


Menyedari kejadian itu telah tersebar dan mencemarkan maruah dan imej institusi polis, pihak atasan telah mengeluarkan kenyataan media. 


"Berhubung dengan kejadian yang seperti ditunjukkan dalam video rakaman tersebut, tingkah laku yang ditunjukkan dua anggota terbabit tidak mencerminkan nilai-nilai institusi ini. 


"Pegawai wanita dan lelaki berkenaan telah dipecat pada 4 Oktober lalu," kata kenyataan itu. 


Sehingga kini, tidak diketahui bagaimana pengguna di media sosial dapat mengakses video tersebut. Ini juga bukan pertama kali anggota polis ditangkap melakukan perkara-perkara yang tidak sepatutnya ketika sedang bertugas. - Agensi


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 58
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote sekngucing 26-12-2020 04:20 PM
Ni kejiranan aku ni bnyk org tindih tindih..

Lain-lain Komen

Quote sarah82 23-11-2020 12:40 AM
Main tindih2?..video mana video.. Hahaha
Quote grouper 23-11-2020 12:44 AM
Cctv zaman 90an..
Quote freakazoid 23-11-2020 12:56 AM
main tikam2 ke ni...
Quote Jitu 23-11-2020 01:01 AM
tgh keje pun sempat lg
Quote kimsa-ra 23-11-2020 01:04 AM
Mcm mana boleh tak tau ada cctv
Quote Supersirap 23-11-2020 01:06 AM
Macam-macam hal mereka ni
Quote anakjiran 23-11-2020 01:13 AM

aik dekat mexico negara mat saleh kongkek pun kira tak senonoh ke.bukan bagi depa normal?
Quote sambaldurian 23-11-2020 01:40 AM
tgk gambar mcm jenis kertu je dua2 ni, bdn unfit je. so buang karan je nk tgk. klu bdn mcm miss mexico ke, mcm la usurpadora yg twin tu ke, laki cm armando yo soy betty la fea ke (zmn dorg muda) , selera la nk tgk
Quote AyaqMeloSuam 23-11-2020 01:45 AM
Apa tu main tindih2 ? #noob
Quote lasagnaklcc 23-11-2020 01:47 AM
So cctv bilik cctv sape yg blh access?
Quote awenda507 23-11-2020 02:14 AM
Kantoi besar2an la ni{:yameteh
Quote dua_chzy 23-11-2020 02:18 AM
anakjiran replied at 23-11-2020 01:13 AM
aik dekat mexico negara mat saleh kongkek pun kira tak senonoh ke.bukan bagi depa normal?

Mexico bukan negara Mat Saleh la.
Quote ikanmasin 23-11-2020 02:19 AM
aik sendiri jaga cctv pun tak tau ada cctv kat bilik tu...cari pasal sungguhlah
Quote wnwa05 23-11-2020 02:46 AM
kadang dorang tahu je bilik ada cctv... mabuk lah tu
Quote shernazz 23-11-2020 05:54 AM
Elok lah terus kena pecat
Pastu tersebar lagi
Kalu nak beli lauk pung orang tengok sambil gelak.je
Quote Belibis 23-11-2020 06:58 AM
anakjiran: aik dekat mexico negara mat saleh kongkek pun kira tak senonoh ke.bukan bagi depa normal?

Kat opis,dengan uniform lagi.tu yang mencemar imej.tapi kalau kat negara M( bukan nama sebenar) sekadar kena tukar ajjer.
Quote sukacactus 23-11-2020 07:00 AM
Kat sana kena pecat terus
Kalau kat sini pindah balai je
Quote AbukRokok 23-11-2020 07:11 AM
sharelinkgan
Quote mrsbob87 23-11-2020 07:28 AM
dont shit,where you eat..
boss aku selalu pesan macam tu..
sampai sekarang aku ingat

Lihat semua komen(58)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top