Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lima Tahun Dirogol Bapa Mentua, Ibu Mentua Dan Suami Tahu Tapi Cuma Berdiam Diri

21-11-2020 10:51 AM Komen: 24
Malang nasib seorang wanita di daerah Shahdara, India apabila dipaksa menjadi pemuas nafsu bapa mentuanya selama lima tahun.

Tribun News memetik portal eva.vn melaporkan apa yang lebih menyedihkan apabila mangsa berusia 25 tahun itu mengadu nasibnya kepada suami dan keluarga mentuanya, tetapi tidak diendahkan.

Sebaliknya, mereka memintanya mengunci mulut dan merahsiakan perkara itu daripada pengetahuan orang lain.

Gambar Hiasan

"Suami tidak marah sebaliknya minta saya berdiam diri manakala ibu mentua mulanya marah dan menyerang saya selepas mengetahuinya.

"Namun, hanya setakat itu saja kerana ibu mentua juga tidak dapat berbuat apa-apa begitu juga suami.

"Ini kerana mereka terlalu takut dan hormat dengan bapa mentua saya yang juga ketua keluarga.

"Lagipun, suami saya hanya melakukan pekerjaan kecil-kecilan dan segala perbelanjaan rumah ditanggung oleh bapanya jadi mungkin sebab itu dia hanya berdiam walaupun tahu saya terseksa," katanya.

Mangsa dilaporkan berkahwin pada 25 November 2011 dan tinggal bersama suami, ibu serta bapa mentuanya.

Tiada masalah berlaku di awal perkahwinan, tetapi mangsa akhirnya menyedari sikap aneh bapa mentuanya yang sering memerhatikannya sebulan selepas berumah tangga.

"Perkara itu berlarutan sehingga 2015 biarpun saya dan suami dikurniakan cahaya mata.

"Pada satu malam, dia memperkosa saya dan bukan sekali tetapi berulang kali dia melakukannya dalam tempoh lima tahun.

"Lebih menakutkan apabila bapa mentua mengancam untuk membunuh saya jika menceritakan hal itu kepada orang lain," katanya.

Menurut mangsa yang tidak didedahkan identitinya itu, bapa mentuanya pernah berkata yang dia adalah kekasihnya pada siang hari dan isteri pada sebelah malam.

Enggan dirinya terus menjadi mangsa, wanita itu akhirnya menceritakan kepada ibu kandungnya yang kemudian menemaninya membuat laporan di balai polis daerah Jyoti Nagar.

"Susulan aduan diterima, polis menjalankan pemeriksaan dan mendapati mangsa diperkosa oleh suspek yang juga bapa mentuanya.

"Suspek ditahan untuk siasatan lanjut dan akan berdepan hukuman penjara sehingga 20 tahun jika terbukti bersalah," katanya. -CARI

Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
6
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 24
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Nokiaman 27-11-2020 07:47 PM
Mina2215 replied at 21-11-2020 11:37 AM
Dah agak dah dari negara mana

Alaaa kes cenggini bersepah kat Malaysiak dan Singapork jua..
Cuma tak masuk media je..

Lain-lain Komen

Quote epuepy 21-11-2020 10:52 AM
Dayus laki hang kak oii.  Jijik wei ngn anak n bapak kena layan.
Blah la dri toksik family mcm tu.
Quote makneng 21-11-2020 10:56 AM
Pompuan ni kawen dgn ponen ke camne?
Quote Mina2215 21-11-2020 11:37 AM
Dah agak dah dari negara mana
Quote edayildiz 21-11-2020 11:41 AM
scary...negara tu lg..negara plg bahaya utk perempuan..
tp awat laki dia mcm pondan..bini dia pun satu hal jgk..dh sekali kena..lari je la..mayb ssh nk lari..
Quote sarah82 21-11-2020 11:43 AM
5 tahun.. Ya Allah kesian aku kat dia.. Kesian sebab terseksa kena tanggung sakit kena rogol dan tekanan yg dia hadapi...

Semoga keadilan utk dia.

Utk bapa mentua hamjad dia.. Semoga dibuang ke sungai yg penuh badak air di Afrika.
Quote Suchi 21-11-2020 12:16 PM
Edited by Suchi at 21-11-2020 12:20 PM

Kemain mak mertua serang bagai menantu padahal laki kau yg berperangai setan.
Masing2 pakat takut ngn orang tua kutuk tu paling teruk laki dia yang tak guna tu.
Sbb tak guna sesen sampai makan minum pun bapak yg tanggung makanya butakan mata jelaa kongsi bini ngn bapak sendiri.

Geram baca berita gini, malu la jadi suami kalau takleh lindung binik sendiri? Esok2 anak plak jadi mangsa si tua kutuk tu pun ko tak mampu nk buat apa2 kan
Quote matbad 21-11-2020 12:21 PM
Agak dahhhh yindiaaaaa. Lelaki adalah dewa segala dewa sbb tu kena diam hihihi
Quote printercomel 21-11-2020 12:22 PM
Terlalu banyak kes rogol kt india. Printer tak rasa ni ajaran dari kitab veda atau scruti. Tak rasa dlm agama hindu ajar macam ni.

Tapi kenapa banyak sangat kes rogol kat sana? Ape jadi kt rakyat india? Effect overdose kari ke?

Dulu ada kes india kat negara kita culik dan rogol wanita melayu bertudung dalam alphard dan buang magsa dalam longkang. Kejam.
Quote Tinot7 21-11-2020 03:20 PM
Kecian dia.. 5 tahun kena tahan pangai camtu.. psikologi dia musti terganggu.. la ni musti pikiaq anak bakal jadi mangsa kalau tak buat apa2.
Quote Decaffeinated 21-11-2020 03:33 PM
Aku dah agak anak dia tu pun spender bapa beli. Itupun kalau pakai spender la.

Bapak nak kerang muda guna dia jadi proksi. Biawak sungguh lah.
Quote abcdotcom 21-11-2020 04:19 PM
Kicap biasalah .
Quote gideoncross 22-11-2020 10:41 PM
Nsib c mngsa akhirnya brani brtindak.
Quote gorjeous 22-11-2020 10:53 PM
gilernye...
Quote adeqbun 22-11-2020 11:06 PM
Aku bygkan pak mertua lahanat tu mcm pelakon hindi amrish puri..tggi2..Mata terbeliak grg kalau mrh..semua takut kedie..
Pastu tingat byk cite hindi seolah2 highlight diorg memartabatkan wanita dan anggap semua umpama kakak ipar cthnye utk menghormati kedudukan wanita..hakikatnye..ari2 kes rogol merata..jijix
Quote cikanggun 23-11-2020 12:28 AM
Patut sheols potong jeh kote dua2 ekor beruk pak anak tu. Dasarrrrrrr beruk {:freak
Quote kucim 23-11-2020 12:33 AM
abcdotcom replied at 21-11-2020 04:19 PM
Kicap biasalah .

Kicap ni bkn setakat napsuu menggunung tp bab busuk ati pon no.1....suka cr salah org,kaki ampuu,bermuka2...tak kata semua tp kebanyakan sama...lau yg btl2 baik tu jns yg betul2 ikut ajaran ugama dia je tu pun 1 dlm seribu
Quote husna_amal 23-11-2020 10:23 AM
Sampai bapak mentua pun ambil kesempatan. kalau yang lain berdiam diri laporkan kah masalah ni kat pihak berkuasa.
Quote Redmyvi 23-11-2020 06:28 PM
Negara depa ni miskin.. perempuan byk yg tak berpelajaran..
Muda2 dh kena kawen sbb keluarga miskin..
perempuan kt sana mmg selalu ditindas..

Quote missus_meow 23-11-2020 06:51 PM
kalau tak di india, di negara seberang .... hrp tak berlaku di sini

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top