Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Dirogol 3 Lelaki Ketika Bawa Adik Ke Tandas Awam, Polis Pula Tak Nak Layan

20-11-2020 02:13 PM Komen: 17
Remaja berusia 16 tahun dirogol tiga lelaki ketika dia membawa adik lelakinya berusia 6 tahun menggunakan tandas awam di India pada Isnin.

Namun, The Sun melaporkan polis tidak mempedulikannya ketika mangsa ke balai membuat laporan mengenai kejadian.

Menurut laporan, salah seorang suspek merupakan bekas ketua kampung tempatnya tinggal dan kini dalam persembunyian, manakala dua lagi suspek berjaya ditahan.


Kredit foto: The Sun

Bekas ketua kampung berusia 50 tahun serta dua lelaki berusia 22 dan 18 tahun terbabit didakwa mengancam akan membunuh mangsa jika melaporkan kejadian yang berlaku di kampung Aliganj di Uttar Pradesh itu.

Tidak gentar dengan ugutan itu, mangsa mengadu mengenai kejadian kepada keluarganya yang kemudian membuat laporan polis.

Bagaimanapun, keluarga mangsa mendakwa polis enggan melayan mereka selama dua hari sebelum membuat aduan kepada Bhim Army, sebuah organisasi memperjuangkan hak asasi manusia yang kemudian memanjangkan kes itu ke majistret daerah.


Kredit foto: The Sun

Namun, ketika diasak pertanyaan daripada pihak media, balai polis Aliganj menafikan mereka ada menerima sebarang aduan daripada keluarga mangsa. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
0
0
Komen: 17
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote husna_amal 23-11-2020 09:15 AM
Tak selamat langsung dengan undang2 tak telus pula tu.

Lain-lain Komen

Quote Belibis 20-11-2020 02:17 PM
Minta tuan loyer miden bagi nasihat sepatah dua kata.busuk2 dalit,poen dijolok jua.
Quote c===8 20-11-2020 02:17 PM
sudah sampai masanya pasangan yg baru kahwin hanya boleh bela seorg anak lelaki sempurna sahaja, bagi anak2 laki yg lahir kemudian mestilah di kasi, demi masa depan negara kurangkan perogol
Quote Tinot7 20-11-2020 02:19 PM
Kat sana.. adalah iols terkezut?
Quote Artemesiaa 20-11-2020 02:19 PM
Satu hari tak ada kes rogol dari India macam tak sah.
Quote sarah82 20-11-2020 02:36 PM
Mangsa dari kasta dalit. Mmg polis tak nak layan la.
Quote merrissa 20-11-2020 02:40 PM
yindia dan rogol tiada berpisah

seprti celcom dan internet yg slow .....tiada berpisah
Quote Kurex 20-11-2020 02:45 PM
Baca je perkataan dirogol 3 lelaki, terus tau cerita ni dari negara leluhur
Quote az20 20-11-2020 02:51 PM
dah boleh agak dr negara mane bile dgr kes mcm ni
Quote tikusmontok 20-11-2020 02:54 PM
Belibis replied at 20-11-2020 02:17 PM
Minta tuan loyer miden bagi nasihat sepatah dua kata.busuk2 dalit,poen dijolok jua.

Takkan pder meden mahu mencemar duli ke sini
Quote mily 20-11-2020 03:09 PM
Uttar pardesh....
Quote saviour_09 20-11-2020 03:38 PM
tanahair tercinta mangkuk  yg menggelibas bila jumpa meleis & islam

24/7 modal provok tu je la
Quote Jitu 20-11-2020 03:39 PM
polis yindia pun sama celaka xguna betul
Quote Belibis 20-11-2020 04:52 PM
saviour_09 replied at 20-11-2020 03:38 PM
tanahair tercinta mangkuk  yg menggelibas bila jumpa meleis & islam

24/7 modal provok tu je la :l ...

Bila kejadian kat tanah kebangaan dia,diam macam cencorot.biasa galak jer
Quote sarah82 20-11-2020 05:02 PM
Baru2 ni ada kes rogol kanak2 islam oleh perogol hindu..

Siap depa ni kemain bangga budak islam tu kena rogol dan bunuh kat twitter.

Jadi dalit pun sama ja dgn muslim kat india. Takkan dpt keadilan..
Quote salmon-suki 21-11-2020 12:54 AM
Uttar pradesh lg..tmpt ni ngn kes rogol,bunuh mmg dah mcm prominent sgt
Quote saviour_09 23-11-2020 08:14 AM
Belibis replied at 20-11-2020 04:52 PM
Bila kejadian kat tanah kebangaan dia,diam macam cencorot.biasa galak jer

kheennn

so called profesional

pfffttt


Quote husna_amal 23-11-2020 09:15 AM
Tak selamat langsung dengan undang2 tak telus pula tu.

Lihat semua komen(17)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top