CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

“Tak Larat Nak Gelak Perangai Parpu Anak Aku” - Syatilla Melvin

20-11-2020 11:17 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1697| Komen: 11

Description: Pelakon Syatilla Melvin mencuri perhatian wargamaya apabila rambut anak bongsunya, Sarima Samheizy terlekat pada alat permainan Syeriv.
Pelakon Syatilla Melvin mencuri perhatian wargamaya apabila rambut anak bongsunya, Sarima Samheizy terlekat pada alat permainan Syeriv. 

Menerusi laman sosial Instagram, Syatilla atau lebih mesti disapa sebagai Tilla berkongsi sebuah video menunjukkan permainan berupa kereta api milik Syeriv tersekat di rambut Sarima. 


Foto: IG

“Aku tak larat nak gelak dengan perangai parpu-parpu yang duk ada ni. Dalam satu hari depa dua ekor ni akan buat macam-macam bagi aku sakit kepala sakit dada.

“Ada ke logik @syeriv_samheizy pi buh train yang duk bergerak atas kepala adik dia? Besimpul habis rambut kawan tu. Hangpa tengok sendiri la,” tulis Syatilla di ruangan kapsyen. 


Menerusi perkongsian berdurasi satu minit 15 saat itu, Tilla terpaksa memanggil suaminya, aktor Shahiezy Sam untuk membantu memotong rambut anaknya yang tersekat. 

Hasil tinjauan Gempak di ruangan komen, ramai yang terhibur menyaksikan gelagat kedua-dua anak pasangan ini. 



“Hahaha nasib hang ni sweet Syeriv, nak marah pun jadi gelak dulu,” komen seorang wargamaya.

“Hahaha lawak la dua beradik ni. Syeriv buat muka kat mak dia weh,” kata seorang wargamaya.

“Muka abang dah rasa bersalah sangat tapi nak tunjuk dia cool relaks je,” tulis seorang wargamaya.

“Boleh ek dia jongkit hidung macam tu. Adoi, keras perut aku gelak,” usik seorang wargamaya lagi. 





Sehingga kini, video tersebut telah mendapat hampir 150,000 tontonan daripada wargamaya. 

Sekadar info, Syatillla dan Sam mendirikan rumah tangga pada 8 Februari 2016. 

Pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy dan Sarima Samheizy. -CARI

Sumber: Gempak

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote cariplease 16-3-2021 02:29 PM
Aku tak pernah faham caption dia
Quote salmon-suki 21-11-2020 12:57 AM
Parpu tu apa?bhs mana tu?
Quote vee_zara 20-11-2020 09:21 PM
Kurex: Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik ...
Dengan sekali nafas i baca haha
Quote Normabaru 20-11-2020 02:14 PM
Hahahaa.. Komen ratu menyebabkan kaka cek blk muka sarima.. Mmg tuwe n xlawa. Alahai sian si anak. Muka apak pekat betul.ikut nenek dia;P
Quote RatuDunia94 20-11-2020 01:29 PM
Kuat betul genetik sam yer kat anak perempuan.. penyek gitu mukanya..
Quote mamajawie 20-11-2020 12:38 PM
ksian apak keturunan jepun tapi anak2 muka desa tapi acah2 hot model ngan prangai hauk namati acah2 rempit tu..
Quote husna_amal 20-11-2020 12:17 PM
Dah terimpul macam tu gunjing juga lah penyelesaiannya.
Quote Kurex 20-11-2020 11:49 AM
Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik tak berbakat, yg harap duit jantan sebab tau diri sendiri tak berduit. Nak jadi highclass tapi perangai pprt tak boleh kikis. Bergaya pun tetap nampak busuk sebusuk sam. Bukti siapa yg sentuh melvins ni automatik akan busuk macam sam. Nama melvin tapi muka jawa zamam kuno. Tersangkak, tersial, terpalat, tercibai semuanya ada dekat melvin, bella bo ...
Quote Kurex 20-11-2020 11:48 AM
Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik tak berbakat, yg harap duit jantan sebab tau diri sendiri tak berduit. Nak jadi highclass tapi perangai pprt tak boleh kikis. Bergaya pun tetap nampak busuk sebusuk sam. Bukti siapa yg sentuh melvins ni automatik akan busuk macam sam. Nama melvin tapi muka jawa zamam kuno. Tersangkak, tersial, terpalat, tercibai semuanya ada dekat melvin, bella bo ...
Quote Belibis 20-11-2020 11:27 AM
Selamat menghencap di pagi jumaat.
Quote Belibis 20-11-2020 11:26 AM
Selamat menghencap di pagi jumaat.

Lihat semua komen(11)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 12:38 AM GMT+8 , Processed in 0.056434 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top