Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

“Tak Larat Nak Gelak Perangai Parpu Anak Aku” - Syatilla Melvin

20-11-2020 11:17 AM| Komen: 10

Pelakon Syatilla Melvin mencuri perhatian wargamaya apabila rambut anak bongsunya, Sarima Samheizy terlekat pada alat permainan Syeriv. 

Menerusi laman sosial Instagram, Syatilla atau lebih mesti disapa sebagai Tilla berkongsi sebuah video menunjukkan permainan berupa kereta api milik Syeriv tersekat di rambut Sarima. 

Foto: IG

“Aku tak larat nak gelak dengan perangai parpu-parpu yang duk ada ni. Dalam satu hari depa dua ekor ni akan buat macam-macam bagi aku sakit kepala sakit dada.

“Ada ke logik @syeriv_samheizy pi buh train yang duk bergerak atas kepala adik dia? Besimpul habis rambut kawan tu. Hangpa tengok sendiri la,” tulis Syatilla di ruangan kapsyen. 


Menerusi perkongsian berdurasi satu minit 15 saat itu, Tilla terpaksa memanggil suaminya, aktor Shahiezy Sam untuk membantu memotong rambut anaknya yang tersekat. 

Hasil tinjauan Gempak di ruangan komen, ramai yang terhibur menyaksikan gelagat kedua-dua anak pasangan ini. 



“Hahaha nasib hang ni sweet Syeriv, nak marah pun jadi gelak dulu,” komen seorang wargamaya.

“Hahaha lawak la dua beradik ni. Syeriv buat muka kat mak dia weh,” kata seorang wargamaya.

“Muka abang dah rasa bersalah sangat tapi nak tunjuk dia cool relaks je,” tulis seorang wargamaya.

“Boleh ek dia jongkit hidung macam tu. Adoi, keras perut aku gelak,” usik seorang wargamaya lagi. 





Sehingga kini, video tersebut telah mendapat hampir 150,000 tontonan daripada wargamaya. 

Sekadar info, Syatillla dan Sam mendirikan rumah tangga pada 8 Februari 2016. 

Pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy dan Sarima Samheizy. -CARI

Sumber: Gempak

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
2
0
0
Komen: 10
Komen

Previous : Ramai Puji Suara Sedap, Tapi Afifah Nasir Tak Ada Niat Jadi Penyanyi

Next       : Kongsi Foto Dengan PU Azman, Sarah Hildebrand Minta Netizen Jangan Menyibuk

Komen Terbaru

Quote salmon-suki 21-11-2020 12:57 AM
Parpu tu apa?bhs mana tu?

Lain-lain Komen

Quote Belibis 20-11-2020 11:26 AM
Selamat menghencap di pagi jumaat.
Quote Belibis 20-11-2020 11:27 AM
Selamat menghencap di pagi jumaat.
Quote Kurex 20-11-2020 11:48 AM
Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik tak berbakat, yg harap duit jantan sebab tau diri sendiri tak berduit. Nak jadi highclass tapi perangai pprt tak boleh kikis. Bergaya pun tetap nampak busuk sebusuk sam. Bukti siapa yg sentuh melvins ni automatik akan busuk macam sam. Nama melvin tapi muka jawa zamam kuno. Tersangkak, tersial, terpalat, tercibai semuanya ada dekat melvin, bella bo ...
Quote Kurex 20-11-2020 11:49 AM
Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik tak berbakat, yg harap duit jantan sebab tau diri sendiri tak berduit. Nak jadi highclass tapi perangai pprt tak boleh kikis. Bergaya pun tetap nampak busuk sebusuk sam. Bukti siapa yg sentuh melvins ni automatik akan busuk macam sam. Nama melvin tapi muka jawa zamam kuno. Tersangkak, tersial, terpalat, tercibai semuanya ada dekat melvin, bella bo ...
Quote husna_amal 20-11-2020 12:17 PM
Dah terimpul macam tu gunjing juga lah penyelesaiannya.
Quote mamajawie 20-11-2020 12:38 PM
ksian apak keturunan jepun tapi anak2 muka desa tapi acah2 hot model ngan prangai hauk namati acah2 rempit tu..
Quote RatuDunia94 20-11-2020 01:29 PM
Kuat betul genetik sam yer kat anak perempuan.. penyek gitu mukanya..
Quote Normabaru 20-11-2020 02:14 PM
Hahahaa.. Komen ratu menyebabkan kaka cek blk muka sarima.. Mmg tuwe n xlawa. Alahai sian si anak. Muka apak pekat betul.ikut nenek dia;P
Quote vee_zara 20-11-2020 09:21 PM
Kurex: Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik ...
Dengan sekali nafas i baca haha
Quote salmon-suki 21-11-2020 12:57 AM
Parpu tu apa?bhs mana tu?

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top